Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Als ik de 28ste in dezelfde gym sta als jullie is dat puur toeval en totaal niet creepy. Ok?
 
Ik zal bij een van jullie thuis gekookt hebben tegen jullie terug komen, had waarschijnlijk net honger en was in de buurt dus totaal niet creepy. Ok?
 
Als ik de 28ste in dezelfde gym sta als jullie is dat puur toeval en totaal niet creepy. Ok?
Ik heb dan ook zeer toevallig een booty-training in Utrecht gepland staan en ga waarschijnlijk m'n broek vergeten.
 
wat een gezelligheid hier!
dankje :heart:
Lekker bezig pikkkk:heart:
EKTE GAINS
thaaaanks Annie :D:heart:
10/10 spotter
:iagree:
Je traint gewoon beter met een man in je aura :eyebrow:
nou :roflol: ik train altijd met mannen rondom me. was gewoon heel comfortabel omdat Pleurklaat wél weet wanneer die kan ingrijpen!
ekte niffo!
Wat een badass hip thrust zeg!
thankyouu, doe m’n best :engel: moet MrDroeftoeter eens zien te verslaan tho:peachy:
Mooie training. Wist niet dat SSB zwaarder was. :o
thanks :) ik merkte het gelijk :roflol: maar komt omdat ik opwarm met 20 en m’n werkset maar een paar kilo zwaarder is dan de SSB.. dus gelijk ff gevraagd :p
Ik durf echt niet meer te trainen zo met je, je tilt mij eruit man
:lies:!!!
Laatste week maart/eerste van april. Dan ben ik er 4 dagen voor een opleiding en zie ik ook eens iemand van hier :roflol: . Op hotel dus ik hoef geen bed (of caviakooi) te scoren bij Kakelkipje :p.
jaaa leuk! welke plek in NL moet je wezen?
Inb4 last minute meet op de 28e
:roflol: echt he!
ik wilde gewoon een date met Turouise en word nu gecockblocked :fuu:
 
jij mag altijd met me daten

:peachy:
 
Wanneer gaat er eens een beetje tren in dit log gepompt worden?
 
jaaa leuk! welke plek in NL moet je wezen?

Ik verblijf in het Postillion hotel in Bunnik normaal :).
Moet nog even bevestiging krijgen of het doorgaat, want het is ook afhankelijk van het aantal inschrijvingen.
Als het doorgaat ben ik er van 30/3 t.e.m. 02/04.
 
Ik verblijf in het Postillion hotel in Bunnik normaal :).
Moet nog even bevestiging krijgen of het doorgaat, want het is ook afhankelijk van het aantal inschrijvingen.
Als het doorgaat ben ik er van 30/3 t.e.m. 02/04.
sowieso meeten dan!!
 
Gaan we morgen FaceTime, dan ben ik er toch ook zo een beetje bij...
 
heb na een lange tijd maar eens mijn TDEE sheet ingevuld met mijn gewicht afgelopen paar weken, heb ik helemaal niet meer daar bijgehouden. had namelijk het gevoel dat ik aan het hangen was gezien de afgelopen twee weken nogal stabiel waren. vind ik niet erg, ik denk dat een periode op onderhoud blijven zeker niet slecht is. dit is er uit gekomen:
Screenshot 2020-01-24 at 13.31.41.png


nog steeds bulkende dus, al moet ik eerlijk zijn en moet ik zeggen dat ik niet echt kijk naar hoeveel ik nou binnenkrijg. ik ben de afgelopen weken veel van huis en dan is het wel even zo makkelijk om buitenhuis iets te eten wat moeilijker te tracken is dan thuis. wanneer ik thuis ben track ik wel gewoon. ik aim gewoon naar de ~130-140g eiwit per dag, vaak kom ik hier wel aan met 2000 kcal en dan vul ik nog de resterende 600-800 kcal aan met iets wat ik lekker vind. ik heb dagen gehad met 4000 kcal en dagen met 1800 kcal dus het is een wonder dat mijn gewicht niet zo zeer fluctueert nog :p

omdat ik toch vond dat ik er wat anders uit zag in de spiegel dan m’n laatste meting (18 dagen geleden), heb ik toch maar weer eens metingen gedaan:
Screenshot 2020-01-24 at 13.33.42.png


heb voor de zekerheid nog 3 keer mijn billen gemeten en het is toch wel echt waar want ik kwam uit op 102,1, 101,9 en 102,2 cm. heb de laagste meting maar gepakt:o
mij hoor je niet klagen:dunno: zal vorige keren ergens wel mis zijn gegaan dan:p met de rest van de metingen ook wel tevreden!

vandaag trainen met ProudPizza en MrDroeftoeter :peachy:
zin an! :cheer:
Gaan we morgen FaceTime, dan ben ik er toch ook zo een beetje bij...
dat laat ik aan MrDroeftoeter over, maar van mij mag het!
MET Z'N ALLE TRAINEN WHOOO
:cheer:
Wanneer gaat er eens een beetje tren in dit log gepompt worden?

Das niet goed voor de snor, of houd jij van vrouwen met lichaamsbeharing?
precies de reden waarom ik er niet aan begin inderdaad, ben al chewbacca :(
 
heb na een lange tijd maar eens mijn TDEE sheet ingevuld met mijn gewicht afgelopen paar weken, heb ik helemaal niet meer daar bijgehouden. had namelijk het gevoel dat ik aan het hangen was gezien de afgelopen twee weken nogal stabiel waren. vind ik niet erg, ik denk dat een periode op onderhoud blijven zeker niet slecht is. dit is er uit gekomen:
Bekijk bijlage 478213

nog steeds bulkende dus, al moet ik eerlijk zijn en moet ik zeggen dat ik niet echt kijk naar hoeveel ik nou binnenkrijg. ik ben de afgelopen weken veel van huis en dan is het wel even zo makkelijk om buitenhuis iets te eten wat moeilijker te tracken is dan thuis. wanneer ik thuis ben track ik wel gewoon. ik aim gewoon naar de ~130-140g eiwit per dag, vaak kom ik hier wel aan met 2000 kcal en dan vul ik nog de resterende 600-800 kcal aan met iets wat ik lekker vind. ik heb dagen gehad met 4000 kcal en dagen met 1800 kcal dus het is een wonder dat mijn gewicht niet zo zeer fluctueert nog :p

omdat ik toch vond dat ik er wat anders uit zag in de spiegel dan m’n laatste meting (18 dagen geleden), heb ik toch maar weer eens metingen gedaan:
Bekijk bijlage 478214

heb voor de zekerheid nog 3 keer mijn billen gemeten en het is toch wel echt waar want ik kwam uit op 102.1, 101,9 en 102,2. heb de laagste meting maar gepakt:o
mij hoor je niet klagen:dunno: zal vorige keren ergens wel mis zijn gegaan dan:p met de rest van de metingen ook wel tevreden!

vandaag trainen met ProudPizza en MrDroeftoeter :peachy:
zin an! :cheer:

dat laat ik aan MrDroeftoeter over, maar van mij mag het!

:cheer:



precies de reden waarom ik er niet aan begin inderdaad, ben al chewbacca :(
Chewie getting that bootayyyyy:peachy::peachy::peachy:
 
Het zal wel aan mij liggen maar waarom kijkt peachy droevig?
Alsof peachy geforceerd wordt om te twerken.
Maar goed, zal wel aan mij liggen.
 
Back
Naar boven