AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goede progress! Denk dat die vet gains best wel meevallen.
 
Goed bezig meid. Mooie squats, prima diepte. Lager hoeft niet gr
danku :)
Snelle bulk!
Goede genetica.
bulk al 23 weken he :p laatste maand is het nogal rap gegaan, zoals je kan zien :o
Wow 2kg. kzie niks behalve beetje bloat ofzo
nee man, ben aanzienlijk overall gewoon aangekomen :roflol::o
Maar toch... vind je tweede foto er wel beter uitzien om eerlijk te zijn. Op de eerst steken je ribben best wel wat uit :o
thanks, ja is een persoonlijke voorkeur natuurlijk. klopt inderdaad dat m’n ribben uitsteken op de eerste foto maar zo liep ik er niet bij hoor :p zijn beide fotos waar ik aanspan iig
ohw ik vind het niet zo ernstig eerlijk gezegd. Je staat op de eerste ook wat wijder.

EDIT: heb je ook een ub foto ter vergelijking. Dat is doorgaans wat droger/beter te vergelijken kwa vvm opbouw.
ernstig is het niet, maar voor die korte tijd vind ik dat het wel hevig is zegmaar. heb verder niet echt gekeken hoe ik stond enzo anders had ik wel dezelfde pose genomen. dacht er thuis pas aan dat ik een tijdje terug ook een soortgelijke foto had dus die maar naast elkaar gezet :p

hmmm ub heb ik niet echt wat, wel van m’n rug een paar maar niet zelfde tijdframe denk ik. maak daar het minst fotos van haha
Goede progress! Denk dat die vet gains best wel meevallen.
thanks :) ja even paar weken cutten en kijken wat de schade was :p
Zomaar een video en foto... en dat op dezelfde dag :eek!: Gaat de goede kant op. En jij ook natuurlijk :thumbup:
u vraagt wij draaien :eyebrow: thanks!
 
Nog steeds een mooi slank figuur hoor!
 
HEY ZIE IK DAAR NOU ZOMAAR FOTOS. Whoooooo


:peachy:
 
Snap t wel. Ik heb precies hetzelfde! Eerst ging het gestaag omhoog, maar sinds december gewoon 3 kg erbij O.o Nog steeds een prima shape btw!!
 
hele nacht zeurende pijn gehad aan m’n hip flexor :treuren:
Nog steeds een mooi slank figuur hoor!
thankyou bubsie :engel:
HEY ZIE IK DAAR NOU ZOMAAR FOTOS. Whoooooo


:peachy:
:eyebrow:
*hartjesogen*
:heart:
Snap t wel. Ik heb precies hetzelfde! Eerst ging het gestaag omhoog, maar sinds december gewoon 3 kg erbij O.o Nog steeds een prima shape btw!!
ja in t begin ging t wel lastig bij me haha. maar het komt dus echt doordat ik niet heb getrackt en echt veel junkfood heb gegeten. dus een dirty bulk :roflol: thanks SP :heart:
 
Even iets anders hoe kan het dat die moedervlek verdwenen is :roflol:
 
Ik ben trots, je bent lekker bezig EN bencht meer dan mij. YOU GO GIRL.
 
Back
Naar boven