XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

30.000 damn...
Is dat een normale dag voor jou?
Nee ik wou die dag gewoon de 30 aantikken alles lopend gedaan. Normaal zit ik 10 tot uitschieters 15k.
 
Laatst bewerkt:
Oké jij bent de beste.
Ik heb gewoon gelopen en 30k over de dag verspreid. Omdat ik dat gewoon wou doen soort van uitdaging. JIJ hebt een marathon gelopen dus ja. Plus dat is voor Zeenius ook geen reële uitdaging? Want daar ging het in eerste instantie ook om. Jij bebt nu gewoon je e penis aan het strelen met die post. Nou fijne zondag Bertos :loopband:
 
Veel plezier trouwens. Beetje laat.
 
Oké jij bent de beste.
Ik heb gewoon gelopen en 30k over de dag verspreid. Omdat ik dat gewoon wou doen soort van uitdaging. JIJ hebt een marathon gelopen dus ja. Plus dat is voor Zeenius ook geen reële uitdaging? Want daar ging het in eerste instantie ook om. Jij bebt nu gewoon je e penis aan het strelen met die post. Nou fijne zondag Bertos :loopband:
Sorry ik had het verhaal niet gelezen.
 
matige nacht qua stappen. vaak op één plekkie gestaan waardoor ik dus geen stappen heb gemaakt.
73A47BB7-5FEF-43ED-A919-2670C7993D2D.jpeg

8A3EA4F2-4CE4-4A4B-8FA2-C5B8516B953F.jpeg


ah well. goed vermaakt verder gelukkig :engel:
 
Wat krijgen de winnaars?
 
Pfu dat jij zo kan lopen onder de test injecties.
Ik kreeg altijd massive kuiten pomp dat ik na 2-3km niet meer verder kon.
Geen last van?
2016 ofzo is dat. Niemand met zijn gewicht postuur nu loopt dat :p
 
Wat krijgen de winnaars?
mogen kiezen wat de volgende peiling is
wowow en dat voor iemand die wel past bij het leeftijdsdoelgroep
Soort van snuif-gathering
nou nou nou, ik was gewoon nuchter hoor!
Soort van gezellige grote cut-bijeenkomst.

Ging ik vroeger ook naartoe hoor, rondjes lopen.
elk rondje is anders hè :p
Wauw, had nog niet eerder een foto van je gezien... Toch maar eens wat beter op gaan letten :p
haha volgens mij ben ik totaal niet anoniem meer hier sinds het forum chick contest en heb sindsdien ook wel een aantal fotos gepost zelfs :o
 
‘De leeftijdsdoelgroep’. Maar inderdaad joh, ik ben al bijna dood.
 
haha volgens mij ben ik totaal niet anoniem meer hier sinds het forum chick contest en heb sindsdien ook wel een aantal fotos gepost zelfs :o

Het ligt ook niet aan jou, maar aan mij, ik moet gewoon beter opletten :roflol:
 
‘De leeftijdsdoelgroep’. Maar inderdaad joh, ik ben al bijna dood.
sorry ben allochtoon dan gebeurt dat soms :( en ik bedoelde gewoon dat trance toch wel meestal voor 40+ers is. ben een keer naar een trance feest gegaan en toen waren er welgeteld 5 mensen ofzo <30 jaar incl mezelf :roflol: toch wel apart om te zien maar maakte het niet minder leuk :p
Het ligt ook niet aan jou, maar aan mij, ik moet gewoon beter opletten :roflol:
hahaha, als je vanaf nu blijft volgen zal dat wel goed moeten komen :engel:
 
sorry ben allochtoon dan gebeurt dat soms :( en ik bedoelde gewoon dat trance toch wel meestal voor 40+ers is. ben een keer naar een trance feest gegaan en toen waren er welgeteld 5 mensen ofzo <30 jaar incl mezelf :roflol: toch wel apart om te zien maar maakte het niet minder leuk :p

hahaha, als je vanaf nu blijft volgen zal dat wel goed moeten komen :engel:
De, het, die, deze, dit, dat blijft lastig als je als kind niet voldoende Nederlands hebt gesproken thuis.

Jaja, ik ben bij de eerste trance energy geweest. Maar ook ‘underground’. Toen gabber nog cool was. Lang geleden dus. Toen je nog pillen kon testen op feestjes.
 
Back
Naar boven