MuscleMeat

Cutting with Zeenius šŸ¤°šŸ»

Bezoekers in dit topic

was net aan het kijken naar mā€™n metingen en vond het leuk om te zien wat precies een jaar verschil me gebracht heeft. hier ter vergelijking, beiden na een cut:
E0F39F93-E3D3-4DED-BA8D-4152E5CCFED6.jpeg


veel gains gemaakt op mā€™n pens :piggy:
maar gelukkig ook wel op andere plekken!

hier nog een vergelijking van toen ik pas 2 maanden begonnen was met trainen vs nu (1 jaar 3 maanden ongeveer):
F7BF4599-D0AC-459E-AD13-CCC9AD3E6233.jpeg

valt dus nog mee qua pensgains, ben er niet veel slechter op geworden :p


Je gaat hard vooruit! Niceeeee
thanks mitsy:D
 
Hahahaha die groeit bij mij ook altijd verbazingwekkend goed
gelukkig bestaat de pindakaas smeren op de buik methode nog, dat maakt het een stuk minder erg
Goede gains op heupen en billen!

Ook in de buurt van je navel zitten spieren die kunnen groeien.
yess hard work pays off! :peachy:

geen idee of het spieren zijn, maar tbh zou het ook wel gekkig zijn dat als mijn heupen groeien en de omtrek van mijn pens hetzelfde zou blijven of minder zou zijn haha :p dus no problemo hiero :engel:
 
was net aan het kijken naar mā€™n metingen en vond het leuk om te zien wat precies een jaar verschil me gebracht heeft. hier ter vergelijking, beiden na een cut:
Bekijk bijlage 482893

veel gains gemaakt op mā€™n pens :piggy:
maar gelukkig ook wel op andere plekken!

hier nog een vergelijking van toen ik pas 2 maanden begonnen was met trainen vs nu (1 jaar 3 maanden ongeveer):
Bekijk bijlage 482895
valt dus nog mee qua pensgains, ben er niet veel slechter op geworden :p



thanks mitsy:D
Those bootygains though :peachy:
 
13/3/20 - week 3 - dag 3

~10 min fietsen door de hagel verdomme
~3:30 min stretchings

squat
1x10x20
1x5x30
1x2x40
1x5x43,5
1x5x42,5
1x5x42,5

vergeten bij eerste twee werksets mā€™n belt te dragen en dat merkte ik wel :( gelukkig ging het verder wel gucci. moet wel wat minder snel en gecontroleerder zakken. de gewichten voelden goed aan dus dan ben ik sneller geneigd om sneller te bewegen :o

bench
1x10x20
1x5x32,5
1x5x31
1x5x31

idk why maar het voelde echt zwaar aan deze keer :emo: denk door wijde(re) grip dan vorige keer misschien? wel gelukt iig :grinny:

barbell row
1x10x20
1x5x32,5
1x5x31
1x5x31

romanian deadlift
1x10x20
1x8x30
3x8x37,5

volgende keer maar eens straps meenemen want beetje rip grip :o

facepull
1x15x9
3x12x16

~10 min fietsen naar huis

crunches - thuis
3x15

totale trainingstijd: 1u25m

had verwacht dat het minder druk zou zijn in de gym maar leek juist drukker te zijn. denk juist doordat mensen dus thuis 'werken' ze nu eerder gaan sporten :o

Those bootygains though :peachy:
:eyebrow: you know it
 
Laatst bewerkt:
lief dagboek,

ik had me verheugd op dit moment omdat ik op deze dag precies 4 maanden geleden ben begonnen met powerliften. ik wilde vandaag dus de vergelijking maken met dag 1 en maand 4 qua krachtstats, maar dat mocht niet baten. :(

niet alleen doordat alle sportscholen dicht zijn, maar ook doordat ik sinds zaterdagochtend een flinke keelamandelontsteking heb :treuren: dus ik had sowieso niet kunnen trainen deze week.

ik weet ook eigenlijk niet of ik home workouts ga doen. heb dat nooit leuk gevonden maar ik wil natuurlijk niet slap(per) worden :windup:moet toch nog uitzieken dus heb de tijd om er over na te denken :emo:

greetzzzZZZ
 
waterijsjes...lief dagboek
 
Beterschap Z! Eerst eventjes uitzieken, daarna kun je nog steeds je peach enzo onderhouden met thuis trainingen ;).
 
Beterschap!!:kiss:
 
Beterschap twintower :aai:
 
Beterschap!

Klote is dat zeg. Ik ben echt net een paar weken weer begonnen met deadliften en sinds begin januari ben ik weer met een serieus pl schema gestart en ik moet nu alweer stoppen.. best frustrerend:/

Thuis trainen vind ik ook niets! Maar ja, gains verliezen vind ik erger :roflol:
 
Z is still in sickomode :( bad infection is bad
vorige week 7 dagen aan de amoxicilline gezeten
vandaag nieuw kuurtje gekregen van 5 dagen aan de azitromycine

ik begin de kuurtjes wel gewend te raken, zal alvast wat anavar in huis halen
dankjewel bert :)
waterijsjes...lief dagboek
welgeteld 2 gehad :p toch wel minder fijn dan ik dacht :(
dank Ljouwert
Veel liefde vanaf hier :heart:
:heart:
Beterschap Z! Eerst eventjes uitzieken, daarna kun je nog steeds je peach enzo onderhouden met thuis trainingen ;).
danku bubsie, letā€™s hope so :D
Ik heb een squat rack soon hunnypun. No worries.
ik zal wel ff naar je toe vliegen met mā€™n vleugels zodra ik beter ben
thanks pop :heart:
Beterschap meid :thumb:
thanks keerl :)
Beterschap twintower :aai:
dank wederhelftje:heart:
šŸ¤•
Beterschap!

Klote is dat zeg. Ik ben echt net een paar weken weer begonnen met deadliften en sinds begin januari ben ik weer met een serieus pl schema gestart en ik moet nu alweer stoppen.. best frustrerend:/

Thuis trainen vind ik ook niets! Maar ja, gains verliezen vind ik erger :roflol:
dankjewel!

ja echt kut inderdaad.. hebdus semi hetzelfde. maar denk dat ik lang geen gym ga zien. ik ga ook serieus geen home workouts doen, ik vertik het :roflol: ben blij dat muscle memory een dingetje is... dus komt vast snel weer goed.

ik ben weer aan het overwegen om te gaan hardlopen misschien :emo:
hahhaha yeaaasshh :heart: je bent de beste!
 
Back
Naar boven