MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Fiets jij net zoals mij met een elektrische fiets en tel je dat mee als cardio of...?
 
Was vast een map manlet
het was iig geen manlet!
Mooie training, goed dat je nu focust op vorm en niet zozeer op gewicht! Dat gaat mettertijd zeker zijn vruchten afwerpen :). En nogmaals gefeliciteerd met je "DBB chick" titel :D!
ik hoop het :) ik neem jullie mee met het traject :p dankjewel lieve bubs! :engel:
Lekker bezig chickie! Denk dat je voor advies ed in de goede handen bent bij ProudPizza
thanks! ja dat denk ik ook wel :engel:
Fiets jij net zoals mij met een elektrische fiets en tel je dat mee als cardio of...?
nee het was een normale fiets. ben niet zo bevoorrecht als jij helaas
 
22/12/19 - workout B - week 5

10 min lopen naar de gym
3 min stretches

squat
1x10x20
1x3x35 :roflol: ik kon niet meer lol dus maar verlaagd :o
1x5x32,5 voelde echt zwaar terwijl het zelfde gewicht was als vorige keer
1x5x32,5 laatste rep mokerzwaar, goeie grind gehad
- de hollandse melanotanbruine anabolen gozert met de versace schoenen kwam weer eens achter me trainen :barf: -
1x5x32,5 van de zijkant gefilmd en diepte was zoveel beter dan vorige training :heart:
1x5x32,5 hierbij geldt ‘t zelfde, symmetrie lijkt ook beter te gaan
1x5x32,5 mokerzware laatste rep, was er ook echt klaar mee :roflol:

overall heel blij met hoe het is gegaan, niet verhoogd in gewicht maar form was echt stukken beter dan vorige keer! :cheer:

bench
1x5x25
1x5x25
1x5x25
1x5x25
1x5x25

vorige keer had ik een rep meer bij de setjes gedaan, zat er deze keer niet echt in, jammer. maar goed heb dit gedaan wat prima is en squat gingen goed dus ik klaag niet :)

deadlift
1x5x45
1x5x45

eerste set iets beter dan tweede, vind het nog steeds echt lastig want zodra er wat meer kg op zit dan gaat m’n form niet zo goed. maar ja ik blijf wel oefenen want daar worden we groot en sterk van!!

kettlebell bulgarian split squat - extra
1x10x4
1x10x4
1x10x4

op aanraden van ProudPizza om wat unilateraal beenwerk te doen gezien mijn linkerbeen wat zwakker is dan mijn rechter en dus ook invloed heeft op mijn squats

10 min lopen naar huis

trainingstijd: 1:45 uur denk ik

echt heel blij met de squats haha, fijne training :)
 
Laatst bewerkt:
Heavy training.
Mooi die Squats:)
Je Squat meer dan Punjab;)
 
- de hollandse melanotanbruine anabolen gozert met de versace schoenen kwam weer eens achter me trainen :barf: -
Ten eerste waren het Gucci's, ten tweede gebruik ik geen anabolen, en ten derde knipoogde je wel mooi naar me.
 
Edit: wel een erg goed filmpje by the way. Jammer dat ie alleen high bar behandelt. Toch werkt persoonlijk advies het beste, maar filmpjes zijn prima voor de basis.
Hey, hij geeft die tip met elastiek om knieën. Dat doe ik tegenwoordig standaard tegen naar binnen knikken. :)
 
Laatst bewerkt:
24/12/19 - workout A - week 6

10 min naar gym lopen
4 min stretch

squat
1x5x20
1x2x35 oef bij de derde rep kwam ik niet meer omhoog, wilde eigenlijk weer verlagen naar 32,5 maar Robin motiveerde me op dat moment en zei dat ik het wel kon!!
1x4x35 laatste rep fail maar ondanks dat wel blij dat ik niet ben gaan minderen met gewicht
1x5x35 (PR) :flexing:
1x5x35 :flex:
1x5x35 :flexbiceps:
1x5x35 extra setje gezien ik failde na 2 reps op eerste set

techniek kon beter, sommige reps dus net parallel gesquat maar meeste wel eronder, volgende keer wel zelfde gewicht en hopen dat ik dan form goed heb :)

bench
1x7x25 (VPR) gingen ez, dus heb verhoogd naar 27,5
1x5x27,5 (PR)
1x3x27,5 want durfde niet meer verder lol (safetybars zijn net wat te laag en standje hoger net iets te hoog.. dus uit voorzorg maar minder gerept)
1x5x27,5 had eigenlijk moeten stoppen na rep 4 maar was te eigenwijs.. toen zat ik ziek hard te grinden totdat iemand me kwam verlossen uit mijn lijden hahaha
1x2(?:emo:)x27,5 toen dezelfde persoon als spotter gehad.. na 2 reps ging die met zn vinger bij elke rep zitten. hij hield ook zn bek niet want zat me aan te moedigen, ik heb amper zitten bracen en ja, idk. tel het maar niet mee haha. wel 5 reps gedaan onder begeleiding dus :emo:

barbell row
5x5x30 laatste 2 reps bij elke set niet perfecte uitvoering dus volgende keer zelfde gewicht :)

hipthrust - extra
1x5x40
5x5x70 (ipv 65, maar wist wel dat ik het in me had en had geen zin 2,5kg schijven te pakken :emo:)

totale trainingstijd: 2:00 uur? denk ik, want was druk door aangepaste openingstijden

overall blij met de training! dat ik toch voor de 35kg squat ben gegaan en ook bench heb verhoogd, ook al zaten niet alle reps erin. ik heb ook 2x0,5kg schijven gekocht die ik zal gebruiken voor bench denk ik :)

fijne kerst allemaal! ik ben op tweede kerstdag weer te vinden in de gym :D hopen dat de drukte dan wel meevalt :o
 
Hard gewerkt zeg!! Congratzzz :wl:

Jij ook fijne dgn :kerst:
 
Op tweede kerst zal het wel meevallen denk ik.
De maand januari echter zal weer een hel worden vrees ik :grumble: .

Mooi die (V)PR's! Zal je vast weer wat extra motivatie geven :).
 
Back
Naar boven