AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Lekkere training zeg! En goed herpakt op de squat en benchpress. Ook niet erg om een goed bench grind te ervaren. Volgende keer kun je m alleen!!!! :pressing:
 
Hard gewerkt zeg!! Congratzzz :wl:

Jij ook fijne dgn :kerst:
Dankjewel Bosco! :D
Op tweede kerst zal het wel meevallen denk ik.
De maand januari echter zal weer een hel worden vrees ik :grumble: .

Mooi die (V)PR's! Zal je vast weer wat extra motivatie geven :).
Ja ik heb het zelf eigenlijk nooit meegemaakt dat het veel drukker wordt maar we zullen zien.. hoop dat het meevalt haha

en dankjewel! ja zeker waar :D zin in mijn volgende training al weer :)
u frickin stronk wooman
mijn dank is groot voor dit compliment :heart:
Lekkere training zeg! En goed herpakt op de squat en benchpress. Ook niet erg om een goed bench grind te ervaren. Volgende keer kun je m alleen!!!! :pressing:
thanks Nat! ja heel content mee! hoop het, heb er wel vertrouwen in :)
 
Op tweede kerst zal het wel meevallen denk ik.
De maand januari echter zal weer een hel worden vrees ik :grumble: .

Mooi die (V)PR's! Zal je vast weer wat extra motivatie geven :).
Hier is het erg druk met de Kerstdagen, afhankelijk van waar ik ga.
 
26/12/19 - workout B - week 6

10 min naar gym lopen
5 min stretches (incl resistance band voor het eerst!!)

squat - alles banded om te kijken hoe dat gaat met knee cave
1x5x20
1x5x35 de anabolen melanotan versace schoenen jongen knikte naar me toen die binnen liep dus we zijn nu vriendjes! GetBig XXL
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x4x35 :(

paar sets van achteren gefilmd, eerste set goede vooruitgang wat betreft knee cave want geen last van gekregen. maar naarmate ik verder ging ging het steeds slechter qua form en alles :emo: ik denk dat het is omdat ik ging experimenteren qua breed staan en bar wat breder of smaller pakken wat resulteerde in een slechte set haha. het gewicht voelde iig minder zwaar aan dan vorige keer dus dat was wel goed!

bench - lekker microladen want 0,5kg schijfjes binnen!
1x6x26
1x5x26
1x5x26
1x5x26
1x5x26

deadlift
1x1x50 (PR)
1x5x50
1x5x50

form meh, bollig qua onderrug. wel gefocust op lats samentrekken. was wel zwaar overigens qua gewicht dus volgende keer sowieso hetzelfde aanhouden. hoop dat het gewoon net als met squat beter gaat naarmate ik het gewoon vaker doe.

kettlebell bulgarian split squat
1x12x4
1x10x4
doodgaande :emo: hartslag 162 bpm :o

10 min lopen naar huis

trainingstijd: 1u49m
 
de laatste squatrep niet eens gehaald... u not so stronk wooman anymore
 
Jezelf van de zijkant filmen bij squats is denk ik handiger voor formcheck dan van achter ;)
 
Misschien ook af en toe cardio doen. Is goed voor je, ondanks dat cardio hier een scheldwoord lijkt voel ik me van trainen met voldoende cardio een heel stuk fitter.
 
de anabolen melanotan versace schoenen jongen knikte naar me toen die

Wilde je dr al wat over appen maar was het vergeten... Waaeom knikken terwijl je al klaar staat, rip gains :(

Jezelf van de zijkant filmen bij squats is denk ik handiger voor formcheck dan van achter ;)

Niet in Zeenius haar geval :)
Aangezien haar knie(ën) naar binnen komen en dr een assymetrie zit in een vlak dat je niet van de zijkant kan zien
Voor het zien van diepte en naar voren tuimelen uiteraard zijkant
 
Wilde je dr al wat over appen maar was het vergeten... Waaeom knikken terwijl je al klaar staat, rip gains :(



Niet in Zeenius haar geval :)
Aangezien haar knie(ën) naar binnen komen en dr een assymetrie zit in een vlak dat je niet van de zijkant kan zien
Voor het zien van diepte en naar voren tuimelen uiteraard zijkant

Ah oke nu snap ik het 'probleem' :)
 
Haar bench is over een jaartje beter dan de jouwe :trollfacex:
Als jij niet oplet zie je er zo uit, dit jaar nog.
b48d48837cb6429f01146a0f7a8cd16e.jpg
 
Back
Naar boven