XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: BB_
Overigens denk ik dat het geen van beide is omdat de ogen die verblind worden (die van BB_ ), niet dezelfde zijn als die verblinden (Natty87 ).
Dat klopt, oogverblindende ogen is geen pleonasme noch tautologie. Ik had het ook over mannen die verstijven. Dat zou je als pleonasme kunnen zien als je van mening bent dat alle mannen stijve harken zijn.
 
Dat klopt, oogverblindende ogen is geen pleonasme noch tautologie. Ik had het ook over mannen die verstijven. Dat zou je als pleonasme kunnen zien als je van mening bent dat alle mannen stijve harken zijn.
Ja en ja, dat of het andere.

Hoe interessant en amusement ook, we dwalen wat af.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Iemand het weerbericht gezien?
 
laatste training van het jaar :hedbang:

30/12/19 - workout B - week 7

10 min lopen naar gym
4 min stretches (162 bpm :roflol::o)

squats - banded
1x5x20
1x5x35
1x5x35
1x4x35 zieke grind :o
1x5x35
1x5x35
was pissed omdat geen enkele set op diepte was, net parallel dus toen maar naar de enige squatrek gegaan met safety bars (die was eerst bezet)
1x5x35 en wat meer op diepte gelukkg (y) maar ben er nog lang niet helaas

bench
1x5x26
1x5x26
1x6x26
1x5x26
1x6x26

wilde eigenlijk 7 reps op elke set maar ja

deadlift
1x1x50
1x2x50
1x1x50
1x3x50
1x1x50

ik had eigenlijk 1x5x50 moeten doen maar ik erger me er altijd kapot aan als ik een setje film en achteraf zie dat ik bolling in mijn rug had :( dus heb vooral 1 rep gedaan en laatste setje zag er goed uit qua rug maar had toen geen zin meer om meer te reppen dus hierbij gelaten :)

kettlebell bulgarian split squat - extra
1x12x4
1x10x4

10 min naar huis lopen
 
laatste training van het jaar :hedbang:

30/12/19 - workout B - week 7

10 min lopen naar gym
4 min stretches (162 bpm :roflol::o)

squats - banded
1x5x20
1x5x35
1x5x35
1x4x35 zieke grind :o
1x5x35
1x5x35
was pissed omdat geen enkele set op diepte was, net parallel dus toen maar naar de enige squatrek gegaan met safety bars (die was eerst bezet)
1x5x35 en wat meer op diepte gelukkg (y) maar ben er nog lang niet helaas

bench
1x5x26
1x5x26
1x6x26
1x5x26
1x6x26

wilde eigenlijk 7 reps op elke set maar ja

deadlift
1x1x50
1x2x50
1x1x50
1x3x50
1x1x50

ik had eigenlijk 1x5x50 moeten doen maar ik erger me er altijd kapot aan als ik een setje film en achteraf zie dat ik bolling in mijn rug had :( dus heb vooral 1 rep gedaan en laatste setje zag er goed uit qua rug maar had toen geen zin meer om meer te reppen dus hierbij gelaten :)

kettlebell bulgarian split squat - extra
1x12x4
1x10x4

10 min naar huis lopen
Een beetje bolling kan bij deadliften, heb ik ook.
Zo lang je maar geen quasimodo achtige praktijken verricht ben je g2g.
 
Wat ben jij streng voor jezelf! Doe gewoon een beetje aardig tegen je beste maatje, dat helpt de prestaties ook nog eens :)
 
Goed bezig! Mooie laatste training. Nu op naar een voorspoedig en plezierig 2020! :)
 
nieuw topictitel want we zijn al meer dan een jaar bezig dus geen babystapjes meer!!

bulk begint een beetje uit de hand te lopen :D:fluit: heb al zo'n 10 dagen geen jeans gedragen en vandaag kreeg ik m'n broek met moeite aan en het zit het heel strak rondom mijn bovenbenen ghehehe. volgende week maar weer eens alles meten wanneer ik weer thuis ben.

1577806602762.png


ik wens mijn volgers een mooie jaarwisseling en zie jullie graag terug komend jaar :heart: alle gains toegewenst in 2020! :flexbiceps:

bananaaaazzzz :heart:
Een beetje bolling kan bij deadliften, heb ik ook.
Zo lang je maar geen quasimodo achtige praktijken verricht ben je g2g.
mwah, ik ben wel net beginner en ga zeker ook hogere gewichten verplaatsen dus als ik nu al met een bochel begin denk ik dat het op een gegeven moment best quasimodo zal zijn :(. daarnaast is er niks mis met het verbeteren van form, toch? :)
Wat ben jij streng voor jezelf! Doe gewoon een beetje aardig tegen je beste maatje, dat helpt de prestaties ook nog eens :)
:sad:
ik vind het zelf wel meevallen.. na 4 trainingen met hetzelfde gewicht squatten verwacht ik idd dat het gewoon beter gaat en ik het onder de knie (haha) heb. zelfde geldt voor benchen, al vind ik dat minder erg. zo gek is die gedachte toch niet? zijn ook niet echt hoge gewichten vind ik zelf..
das een mooie cooling down :)
ja altijd fijn, heb het meestal ook warm dus kan op m’n gemak lopen zonder het koud te hebben met dit weer :p
Ze is aardig tegen mij hoor, don't worry :kiss:
altijd toch? :heart:
Goed bezig! Mooie laatste training. Nu op naar een voorspoedig en plezierig 2020! :)
dankjewel, jij ook Bert :)
 
Laatst bewerkt:
Lekkere laatste training Zeenius !
Streng zijn voor jezelf mag zeker, maar ook niet overdrijven :).
Je moet ook inzien dat je goed bezig bent, en mag zeker trots zijn op jezelf!
Ook voor jou alvast mijn beste wensen, en op naar meer kg's (in de gym en o.v.v. pure muscle!).
 
Pakkende titel idd.....dat belooft wat in 2k20 :wijnglas: :wijnglas::wijnfles:

:wl:
 
Goed bezig Z. Jij ook een sportief en Gezond 2020 gewenst. Sterker worden komt vanzelf :flexbiceps:.
 
Succes komend jaar, maar vooral veel plezier met sporten gewenst!
 
bedankt voor de wensen allemaal :heart:

2/1/20 - workout A - week 7

10 min naar gym lopen
7 min stretchen, iets langer dan normaal want mijn bekken deden pijn rip

squat
- banded en voor het eerst lowbar geprobeerd
1x5x20
1x5x20
1x6x35 want ik kan niet tellen
1x5x35
1x5x35
1x5x35
1x5x35

diepte wel stukken beter en denk dat lowbar squatten wel hielp, volgende keer ga ik gewicht eens verhogen :)

bench
1x6x26
1x7x26
1x7x26
1x4x27,5
1x4x27,5

:flex:

barbell row
1x5x32,5
1x5x32,5
1x5x32,5
1x5x32,5 laatste reps niet optimaal
1x5x30

hipthrust - extra
1x5x40
1x5x75
1x5x75
1x5x75
1x5x75 :fire:
1x5x75 :fire:

oof die laatste twee setjes voelde ik heel erg :roflol:
:peachy:

10 min gerust op bank
10 min naar huis lopen

fijne eerste training van het jaar :woot:
 
Back
Naar boven