Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Aaa van harte! Op voldoende verjaardagsgains! :eating:
Gefeliciteerd! :cheer::birthday:
Gefeliciteerd!!:hb:
bedankt nog allemaal!!! :grinny::heart:
maxresdefault.jpg
sad but true :(
 
hoi daar ben ik weer :)
ook besloten gewoon niks te doen qua sport tot gym weer open is. see you in 2021 waar ik weer helemaal opnieuw ga beginnen :emo::wave:
haha gefopt!!!!!!

het is alweer bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb getraind en überhaupt iets heb gedaan aan sport en ik kan het mentaal niet meer aan dus heb besloten om weer eens te beginnen met om de dag te hardlopen (tot 5km) met het doel om sneller te lopen dan mijn wedstrijd in 2016 (dat was 29:49min) en de andere dag maar BW oefeningen te doen (brrrrrr :angstig:). voeding wordt niet getrackt/bijgehouden. let's see waar het me brengt. :bang:

planning hardlopen (R=run, W=walk, '=min)
12/4: 8' R - 5' W - 8' R
14/4: 10' R - 5' W - 10' R
16/4: 10' R - 3' W - 10' R
18/4: 15' R - 3' W - 5' R
20/4: 20' R
22/4: 20' R
24/4: 25' R
26/4: 28' R
28/4: 30' R
30/4: 35' R

dan zou ik in principe de 5K moeten kunnen lopen aan een stuk, daarna maar eens verder kijken hoe ik de snelheid kan verbeteren.

planning training
workout A
lunge
pushup smal
towel row
crunches
leg raises
lying clamshell

workout B
bulgarian split squat
table inverted row
chair dip
glute bridge / hip thrust
superman / snowangel

workout C
crunches
leg raises
squat
pushup breed
goodmorning
pike pushup
step up hoog / glute bridge

eens kijken of de oefeningen me bevallen/ik alles kan uitvoeren. 3 sets per oefening en laatste set tot falen. schema met dank aan liefste coach ProudPizza 🥺🥰

yayy quarantine gains here i come!! :emo:
 
hoi daar ben ik weer :)
haha gefopt!!!!!!

het is alweer bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb getraind en überhaupt iets heb gedaan aan sport en ik kan het mentaal niet meer aan dus heb besloten om weer eens te beginnen met om de dag te hardlopen (tot 5km) met het doel om sneller te lopen dan mijn wedstrijd in 2016 (dat was 29:49min) en de andere dag maar BW oefeningen te doen (brrrrrr :angstig:). voeding wordt niet getrackt/bijgehouden. let's see waar het me brengt. :bang:

planning hardlopen (R=run, W=walk, '=min)
12/4: 8' R - 5' W - 8' R
14/4: 10' R - 5' W - 10' R
16/4: 10' R - 3' W - 10' R
18/4: 15' R - 3' W - 5' R
20/4: 20' R
22/4: 20' R
24/4: 25' R
26/4: 28' R
28/4: 30' R
30/4: 35' R

dan zou ik in principe de 5K moeten kunnen lopen aan een stuk, daarna maar eens verder kijken hoe ik de snelheid kan verbeteren.

planning training
workout A
lunge
pushup smal
towel row
crunches
leg raises
lying clamshell

workout B
bulgarian split squat
table inverted row
chair dip
glute bridge / hip thrust
superman / snowangel

workout C
crunches
leg raises
squat
pushup breed
goodmorning
pike pushup
step up hoog / glute bridge

eens kijken of de oefeningen me bevallen/ik alles kan uitvoeren. 3 sets per oefening en laatste set tot falen. schema met dank aan liefste coach ProudPizza 🥺🥰

yayy quarantine gains here i come!! :emo:
Hardlopen!

Voor run/walk schema's kan ik je die van Andrew Read aanbevelen, al is die gericht op een uur, maar je bent handig genoeg om dat aan te passen.

De Action heeft weerstandsbanden en 5 kg dumbbells, mocht je iets meer dan bw willen.

TLDR: leuk dat je blijft loggen en sporten, hardlopen bovendien!
 
Laatst bewerkt:
Er wordt weer getraind. :woot:
En hardgelopen. Jeej :woot:
Succes
 
hoi daar ben ik weer :)
haha gefopt!!!!!!

het is alweer bijna een maand geleden dat ik voor het laatst heb getraind en überhaupt iets heb gedaan aan sport en ik kan het mentaal niet meer aan dus heb besloten om weer eens te beginnen met om de dag te hardlopen (tot 5km) met het doel om sneller te lopen dan mijn wedstrijd in 2016 (dat was 29:49min) en de andere dag maar BW oefeningen te doen (brrrrrr :angstig:). voeding wordt niet getrackt/bijgehouden. let's see waar het me brengt. :bang:

planning hardlopen (R=run, W=walk, '=min)
12/4: 8' R - 5' W - 8' R
14/4: 10' R - 5' W - 10' R
16/4: 10' R - 3' W - 10' R
18/4: 15' R - 3' W - 5' R
20/4: 20' R
22/4: 20' R
24/4: 25' R
26/4: 28' R
28/4: 30' R
30/4: 35' R

dan zou ik in principe de 5K moeten kunnen lopen aan een stuk, daarna maar eens verder kijken hoe ik de snelheid kan verbeteren.

planning training
workout A
lunge
pushup smal
towel row
crunches
leg raises
lying clamshell

workout B
bulgarian split squat
table inverted row
chair dip
glute bridge / hip thrust
superman / snowangel

workout C
crunches
leg raises
squat
pushup breed
goodmorning
pike pushup
step up hoog / glute bridge

eens kijken of de oefeningen me bevallen/ik alles kan uitvoeren. 3 sets per oefening en laatste set tot falen. schema met dank aan liefste coach ProudPizza 🥺🥰

yayy quarantine gains here i come!! :emo:

Jeetje een maand Niks gedaan? Afgevallen? Aangekomen? Goed dat je het weer oppakt, succes!
 
Hardlopen!

Voor run/walk schema's kan ik je die van Andrew Read aanbevelen, al is die gericht op een uur, maar je bent handig genoeg om dat aan te passen.

De Action heeft weerstandsbanden en 5 kg dumbbells, mocht je iets meer dan bw willen.

TLDR: leuk dat je blijft loggen en sporten, hardlopen bovendien!
bedankt voor je tip, ik heb even gekeken. bedoel je deze, die gaat over het opbouwen van hardlopen? if so, zoals je ziet heb ik al een plan bedacht wat dat betreft. heb in m’n vroegere jaren hardgelopen, 2013-2016, dus weet wel het eea wat dat betreft :)

ik weet idd dat action ook weerstandsbanden heeft en dumbbells, ga ik me nog niet aan wagen omdat ik al 90% weet dat de trainingen kut ga vinden en het nutteloos is voor mij om die dingen dat te laten verstoffen :p ik kijk het eerst nog aan voordat ik eventueel wat ga aanschaffen, maar lief dat je meedenkt :)

thanks ik ga m’n best doen :D

M'n broertje heeft vandaag een 1-1 april grap ontmanteld en jij dus ook... VET 🥺

Succes en hopen dat het de €20 voor je waard is!
wat een grappenmakers zijn wij zeg, jij inclusief!
Er wordt weer getraind. :woot:
En hardgelopen. Jeej :woot:
Succes
dankjewel :grinny:
Jeetje een maand Niks gedaan? Afgevallen? Aangekomen? Goed dat je het weer oppakt, succes!
dat klopt. 13 maart laatste dag getraind in de gym, gevolgd door een smerige keelamandelontsteking die meer dan een week aanhield waardoor ik 3kg minder woog dan m’n cut (9 maart ben ik gestopt met cutten). dus wat dat betreft ben ik afgevallen en weeg ik nog steeds minder dan m’n cut (70,8kg), ik schommel vooral tussen 68-69kg, wat best netjes is aangezien ik m’n voeding niet track.

qua fysiek zie ik er wel anders uit. heb nu een dikke pens dus vetdistributie is wel veranderd. lijkt nu gewoon op hoe ik eruit zag voordat ik begon met liften :roflol::emo:

dankjewel! :)
 
bedankt voor je tip, ik heb even gekeken. bedoel je deze, die gaat over het opbouwen van hardlopen? if so, zoals je ziet heb ik al een plan bedacht wat dat betreft. heb in m’n vroegere jaren hardgelopen, 2013-2016, dus weet wel het eea wat dat betreft :)

ik weet idd dat action ook weerstandsbanden heeft en dumbbells, ga ik me nog niet aan wagen omdat ik al 90% weet dat de trainingen kut ga vinden en het nutteloos is voor mij om die dingen dat te laten verstoffen :p ik kijk het eerst nog aan voordat ik eventueel wat ga aanschaffen, maar lief dat je meedenkt :)

thanks ik ga m’n best doen :D


wat een grappenmakers zijn wij zeg, jij inclusief!

dankjewel :grinny:
dat klopt. 13 maart laatste dag getraind in de gym, gevolgd door een smerige keelamandelontsteking die meer dan een week aanhield waardoor ik 3kg minder woog dan m’n cut (9 maart ben ik gestopt met cutten). dus wat dat betreft ben ik afgevallen en weeg ik nog steeds minder dan m’n cut (70,8kg), ik schommel vooral tussen 68-69kg, wat best netjes is aangezien ik m’n voeding niet track.

qua fysiek zie ik er wel anders uit. heb nu een dikke pens dus vetdistributie is wel veranderd. lijkt nu gewoon op hoe ik eruit zag voordat ik begon met liften :roflol::emo:

dankjewel! :)
Gewoon een paar nakkies en alles is weer goed
 
12/4/20 - corona times - week 1 (cardio/hardlopen)
we did it :cheer: eerste loopje is klaar.
FF059C2C-58F7-440B-990D-B93FE6ABD9A3.jpeg
laatste minuten waren wel zwaar tho. gelukkig loop ik via een app die bij de laatste 3 min tegen me zei "you're doing great, keep on going!" waardoor ik doorging :emo: zat gewoon de hele tijd te kijken naar m’n telefoon totdat de minuten om waren:treuren:heb volgens mij ook srs 15 min lopen uithijgen erna

29CE0131-928D-4362-A2AF-DFC16EFDB99B.jpeg
5DE9A646-91B1-4BA9-BE1B-85DA56678B85.jpeg


lol @ 67th fastest :emo: feelsbadman.jpg
but hey, het begin is er, right?!
Je bent dus gewoon een powerlifter.
dat klopt :heart:
Gewoon een paar nakkies en alles is weer goed
voer jij mij dan?
 
Laatst bewerkt:
Hardlopers zijn doodlopers gekukkig loop jij niet hard :trollface:
Grapjeeeeeee
 
Back
Naar boven