MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Ik luister eigenlijk ook alleen muziek of podcasts tijdens het trainen (en soms tijdens het fietsen). Maar als je niet met volledige noice-cancelling fietst zou het geen probleem moeten zijn?
Ben ik het wel mee eens. Voornaamste issue is ook dat mensen tijdens het fietsen op hun telefoon kijken. Handsfree bellen en muziek luisteren mag ook gewoon .

Sorry voor de logvervuiling.
 
Er is maar een iemand die hier nakkies voert en dat ben ik.
mien bruur tijdens het stappen :heart:
@Zeenius Goede hardloopsessie! Prima tijd en afstand. Weet je toevallig ook je hartslag?
thanks :) nee helaas niet, batterij van mijn fitband heeft zich begeven en heb geen oplader mee dus heb geen hartslag kunnen meten, doe ik doorgaans daarmee namelijk :o
Ik luister eigenlijk ook alleen muziek of podcasts tijdens het trainen (en soms tijdens het fietsen). Maar als je niet met volledige noice-cancelling fietst zou het geen probleem moeten zijn?
daar ben ik het mee eens. nooit last gehad van iets niet horen eigenlijk.
Handsfree bellen en muziek luisteren mag ook gewoon .
dat is het irritantste wat er is als je dit in het openbaar doet, echt tering aso :o
 
Laatst bewerkt:
spierpijn aan m’n kuiten en obliques door het hardlopen. met veel tegenzin het volgende gedaan..

13/4/20 - corona times - week 1 workout A
crunches

3x15

leg raises
3x15

lunge
1x12
1x14
1x22

pushup smal
1x2
1x4
1x4
:emo: sterk!!!

towel row
1x15
1x18
1x15
niet verwacht maar dit was serieus een goeie oefening

lying clamshell
skipped

totale trainingstijd: 40 min
 
Laatst bewerkt:
ik dacht dat glutes wel aktueel waren
 
Mooie ringen!!!
 
ProudPizza zegt geen tieten of kruis te zien
en dus ook geen glutes op deze foto, wel een mooie buik Z :)
 
Eet je wel af en toe een banaantje?
 
ziek veel spierpijn van de workout gisteren, kan amper lopen, dus besloten om vandaag maar een rondje te wandelen ipv te hardlopen. planning was een uurtje, maar broederlief die samen met mij ging had het koud :o

resultaat, vriendin die me berichtje stuurde:
A2D34B39-B384-422E-90AA-2D07F0F68D81.jpeg


:roflol::emo: #noshame

anyways net thuis en m’n broeder overgehaald om nog een stukkie te lopen straks want hiermee neem ik geen genoegen:bang:
 
13 minuten :roflol:.
Succes met het overhalen van je broer om straks nog 13 minuten buiten te gaan :p.
 
Back
Naar boven