AndroidHealthClinic

[STERKE MAAG REQUIRED] slangenbeetfoto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is toch niet vies... ???
 
Nee idd het ziet er eerder gewoon pijnlijk uit.
 
Mars zei:
Nee idd het ziet er eerder gewoon pijnlijk uit.
Beetje zout in de wonden gooien... :evil2:
 
deze shit ziet er fake uit man.. madame tussaud'ish.. :)
 
kom es hier eclipse
diamondback-teeth.jpg
:o
 
Weinig vies aan, maar wat ik me afvraag is hoe een slang zulke wonden kan veroorzaken.
 
Mmm ziet er niet ranzig uit verder.. Vind het wel mooi te zien die spieren/pezen enz en dat hij nog leeft is al mooi toch?
Nee vind het wel mooi om te zien! Niet dat ik het zelf zou willen maar hoe het opgelapt word enz...
 
Zelda zei:
Weinig vies aan, maar wat ik me afvraag is hoe een slang zulke wonden kan veroorzaken.

Verschillende slangen en verschillende spinnen hebben verschillende soorten verhoudingen van gif...

Ik ga hier ff verder over spinnen omdat ik daar het meeste van weet...

De zwarte weduwe bv (latrodectus) heeft vooral een neurotoxisch gif, wat betekent dat als je daardoor gebeten wordt, je zenuwstelsel aangetast word, je je bewustzijn verliest, verlamt geraakt, niet meer in staat bent om te ademen uiteindelijk...

Als je ff zoekt op de gruwelfoto's van een spin die ze "Brown recluse" noemen, latijnse naam ontgaat mij nu ff... deze hebben een hematoxisch of cytotoxisch gif (weet niet echt 100% meer zeker, ben meer met trainen bezig tegenwoordig dan met spinnen). Als je daardoor gebeten wordt, dan heeft dat gif geen uitwerken op je zenuwen, maar gaat het gif de eiwitten in je weefsel, de spieren afbreken, en dan krijg je zulke taferelen...

Slang heeft dus maar 2 kleine gaatjes achtergelaten en gif ingespoten en dat gif is dan beginnen te werken.

Mjah gebeten door ratelslang... wat kan ik zeggen... aan die ene gast uit den haag die nooit een slang wilt tegenkomen. In NL is het legaal om gifslangen te houden, dus misschien zit er naast je wel iemand die gifslangen heeft maar waar jij het nooit van zult weten. Gelukkig houden de meeste van deze mensen hun gifslangen ook echt op een verantwoorde wijze.

In BE is het illegaal om gifslangen te houden, wat niet wil zeggen dat er geen in BE zijn want er is een soort adder (vipera) in BE die hier leeft en die ook wel beetje giftig is.

Een slang, en zeker een ratelslang zal ook niet bijten naar een mens als ze kan vluchten... Raar dat die persoon niet gewaarschuwd is door de "ratel" en dan maar besloten heeft om de slang met rust te laten.

FF om je te sarren... witte spugende cobra...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onschuldige korenslang: (pantherophis guttata guttata)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het fabeltje van: hoe feller gekleurd, hoe giftiger gaat hier dus zeker niet op.
Voor alle mooie kleurtjes van korenslangen, kijk eens op www.serpenco.com echt ongelofelijk al die kleurtjes... En oh, als die korenslang bijt voel je het eigenlijk nog geen eens zo hard... geraken meestal niet door je vel heen.

Btw in azië houden veel mensen korenslangen LOS in huis om de ratten en muizen te vangen. En er zijn al veel meer mensen dood gegaan door ratten (denk maar aan de pest) dan door slangen.

Grtz
DiS
 
roxxe zei:
kom es hier eclipse
diamondback-teeth.jpg
:o

door mijn adamantium plated armor komen die k*tbeesten toch niet heen :cool:
 
DiSTuRBeD zei:
Verschillende slangen en verschillende spinnen hebben verschillende soorten verhoudingen van gif...

Ik ga hier ff verder over spinnen omdat ik daar het meeste van weet...

De zwarte weduwe bv (latrodectus) heeft vooral een neurotoxisch gif, wat betekent dat als je daardoor gebeten wordt, je zenuwstelsel aangetast word, je je bewustzijn verliest, verlamt geraakt, niet meer in staat bent om te ademen uiteindelijk...

Als je ff zoekt op de gruwelfoto's van een spin die ze "Brown recluse" noemen, latijnse naam ontgaat mij nu ff... deze hebben een hematoxisch of cytotoxisch gif (weet niet echt 100% meer zeker, ben meer met trainen bezig tegenwoordig dan met spinnen). Als je daardoor gebeten wordt, dan heeft dat gif geen uitwerken op je zenuwen, maar gaat het gif de eiwitten in je weefsel, de spieren afbreken, en dan krijg je zulke taferelen...

Slang heeft dus maar 2 kleine gaatjes achtergelaten en gif ingespoten en dat gif is dan beginnen te werken.

Mjah gebeten door ratelslang... wat kan ik zeggen... aan die ene gast uit den haag die nooit een slang wilt tegenkomen. In NL is het legaal om gifslangen te houden, dus misschien zit er naast je wel iemand die gifslangen heeft maar waar jij het nooit van zult weten. Gelukkig houden de meeste van deze mensen hun gifslangen ook echt op een verantwoorde wijze.

In BE is het illegaal om gifslangen te houden, wat niet wil zeggen dat er geen in BE zijn want er is een soort adder (vipera) in BE die hier leeft en die ook wel beetje giftig is.

Een slang, en zeker een ratelslang zal ook niet bijten naar een mens als ze kan vluchten... Raar dat die persoon niet gewaarschuwd is door de "ratel" en dan maar besloten heeft om de slang met rust te laten.

FF om je te sarren... witte spugende cobra...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onschuldige korenslang: (pantherophis guttata guttata)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het fabeltje van: hoe feller gekleurd, hoe giftiger gaat hier dus zeker niet op.
Voor alle mooie kleurtjes van korenslangen, kijk eens op www.serpenco.com echt ongelofelijk al die kleurtjes... En oh, als die korenslang bijt voel je het eigenlijk nog geen eens zo hard... geraken meestal niet door je vel heen.

Btw in azië houden veel mensen korenslangen LOS in huis om de ratten en muizen te vangen. En er zijn al veel meer mensen dood gegaan door ratten (denk maar aan de pest) dan door slangen.

Grtz
DiS

mooie post man :)
 
wat zal die gozer blij zijn geweest met de belangrijkste uitvinding van de medische wetenschap OOIT: pijnstillers.
 
spiertje16 zei:
eten dode huid op
moet je daarna wel weer eruit halen
gebeurt echt tegenwoordig
gesteriliseerde maden die worden in wonden dergelijk gegooid
en eten het rotte vlees op

Bij amputaties bv. Schijnt heel effectief te zijn.

BTW, vanwaar de constante enter in je posts....?
 
BadMF zei:
jammer dat er niet wat informatie over de slang in staat, en hoe het was gebeurd etc.

Lees:

[Link niet meer beschikbaar]
 
maniac zei:
Bij amputaties bv. Schijnt heel effectief te zijn.

BTW, vanwaar de constante enter in je posts....?
inderdaad
sorry weet het niet denk een gewoonte
 
disturbed, dikke post, meer van da!
 
Voor diegene die ff niet helemaal mee waren

Kerel was 13 jaar oud en redelijk ver van de beschaving aan het spelen op reis zijnde , ken je wel zo'n amerikaan " wij gaan op kamp vakantie " .

Is dan gebeten door een " Western Diamondback rattlesnake " [Afbeelding niet meer beschikbaar]

I was located on a trail in a hiking area near Yosemite National Park, California. The bite occurred when I was sitting on a small boulder at a distance of 4.5 miles from the trailhead with my cabin group at camp. I had my arms dangling at my side, and a 5 foot long rattlesnake bit me in the middle of my left palm.
hook_lake1.jpg



From this point, an amazing rescue took place, taking 4 hours to transport me the 4.5 miles to the trailhead. The camp director had previously called the hospital, and a helicopter was waiting at the trailhead. During the 30 minute helicopter ride I was going in and out of consciousness, having trouble keeping my eyes open. We arrived at the Modesto, CA hospital, where the doctor in the emergency room decided that my case was too severe to treat at that medical center. He told me this, which was the last thing I heard before going unconscious.[
Dus was al wel even wat tijd tussen en beet en de eerste zorgen , het gif had dus al flink wat weefsel in de arm kunnen beschadigen . Eigenlijk heeft zo'n gif een beetje de werking van ons maagzuur , het verteerd het slachtoffer langs binnen uit ( bij muisjes enzo die kleiner zijn werkt dat heel goed ) . En doodt uiteraard ook het slachtoffer .


I was taken from the Modesto hospital to the UC Davis Medical Center in Sacramento, the trauma center for Northern California. There I underwent a fasciotomy, which involved the doctors cutting open my arm from the palm up to about the middle of my biceps. This was to relieve the extreme pressure that had built up in my arm from the rattlesnake venom, making my arm as hard as a rock until the fasciotomy.
Daarvan zijn dus die enorme wonden , zen arm was super gezwollen en al aan het " oplossen langs binnen " , ze hebben het dus zelf in het ziekenhuis opengesneden ( sorry voor diegene die dachten dat het om een 20 meter lange superslang ging uit de één of de andere Hollywood film ) :D

I spent the next 35 days in the UC Davis hospital, had 8 surgeries performed for cleaning out the dead tissue from my arm, and finally had a skin graft from my leg to close up my arm, which had remained open for 30 days after the fasciotomy until the skin graft surgery.
voila that's the story zowat ongeveer
 
tis en blijft freaky...
 
Back
Naar boven