AndroidHealthClinic

Sterke mannen gezocht voor afstudeeronderzoek!!

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 jun 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
54kg
Hoi allemaal,

Voor mijn master thesis doe ik onderzoek naar de verschillende onderhandelingsstijlen die mannen en vrouwen in Nederland prefereren. Uit recente studie is namelijk gebleken dat Nederlandse mannen steeds vaker een vrouwelijke onderhandelingsstijl aannemen. Ik onderzoek dit in verschillende 'groepen', waaronder bodybuilders of in ieder geval mannen die serieus bezig zijn met het opbouwen van een gespierd lichaam. Zouden jullie mij willen helpen door mijn experiment in te vullen? Duurt ongeveer 10-15 minuten, best wat leeswerk in het begin wat je helpt met het voorbereiden van de onderhandeling in het experiment. Jullie zouden mij er enorm mee helpen door jullie 'groep' te vertegenwoordigen! Mocht je benieuwd zijn naar de uitkomsten van het onderzoek, kun je me altijd mailen naar j.a.b.heijstek@tilburguniversity.edu.

https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9WyJtjmfRThkE29


Met vriendelijke groet,

Annemijn
 
Laatst bewerkt:
Potverdikkeme Annemijn. Er vanuit gaande dat jij de enige Annemijn Heijstek bent die mijn Facebook kent krijg jij van mij 10 punten.

Ben helaas geen bodybuilder dus ik kan je niet helpen, maar als ik toch je interesse heb gewekt (kijk even naar mijn avatar :eyebrow: ) stuur me dan een privébericht.

Warme groetjes van mij
 
Met al dat testosteron en trenbolon mag ik toch hopen dat ik geen vrouwelijke onderhandelingsstijl aanneem.
 
Back
Naar boven