AndroidHealthClinic

Sterkste Hand van Nederland 2017

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Vorig jaar oktober was de eerste editie SHvNL. Negen deelnemers namen het die dag tegen elkaar op. Eerste gripwedstrijd in Nederland - SHvNL 2016 (mis het niet!)

Dit jaar zal er weer een wedstrijd plaatsvinden waarin meer onderdelen zitten die ook in internationale wedstrijd worden gebruikt om zo te kijken waar wij in Nederland (of de Benelux) precies staan.

Datum & locatie
Wedstrijd zal op 3 september 2017 plaatsvinden, locatie Sikkelstraat 50 Dordrecht. Deelnemers om 12:00 aanwezig, wedstrijd start 13:00.
Wil je deelnemen geef je dan hier op of stuur een mail naar sterkstehand@hotmail.com.

De Sterkste Hand van Nederland heeft momenteel Roy Wolfs, wie wil deze titel hem dit jaar afHANDig maken? :D

Onderdelen
1. Grippers (20mm block)

2. Axle deadlift (50mm)

3. Hammer to face

4. Flask pinch / 2 handen (57mm)

5. Loading race (10 meter) met verschillende onderdelen (Inch dumbbell, revolving handles (2 x 60mm en 1x 76mm), Glob (15cm), Hub (76mm), Blob, Anvil)

gblock2-300x225.jpg

1. Block grippers

mike-burke-aa-230_lg.jpg

2. Axle deadlift / Double overhand (50mm)

hqdefault.jpg

3. Hammer to face

6123471_1392430727455288_1567152009176416256_n.jpg?ig_cache_key=MTQzODExNjkzMzk5MTc3NDMzMg%3D%3D.jpg

4. Flask pinch / 2 handen

5. Loading race (afbeeldingen volgen)

Schrijf je in om zo een plek veilig te stellen voor deze wedstrijd.

Deelnemers:
1. Roy Wolfs (1e plaats SHvNL 2016)
2. Denzil Vreugt (3e plaats SHvNL 2016)
3. Xander van Spanje (7e plaats SHvNL 2016)
4. Marcel Bruin (9e plaats SHvNL 2016)
5. JeffreyKoelewijn
6. Dominique Janssen
7. Teun Moors

Blauw: inschrijving (€5,-) officieel bevestigd.
Na 1 augustus geen geld retour bij afmelding daar prijzen besteld worden.
 
Laatst bewerkt:
Hey mark. Ff een vraag over het onderdeel met de hamer. Moet je zoveel mogelijk herhalingen maken of een zo zwaar mogelijke hamer tillen?
 
Lengte arm en gewicht. Niet op herhalingen.
 
Mark. Ik heb mijn inschrijfgeld geld overgemaakt. Wil je kijken of het binnen is bij jou?
 
broken bat

ik heb helaas al 10 maand een vriendin en maak dus geen kans meer
 
broken bat

ik heb helaas al 10 maand een vriendin en maak dus geen kans meer

:roflol:
ik heb al laten weten dat ik dan niet mee doe. heb andere trainingsdoelen en richt mij nu helemaal niet op grip en zal dat de komende tijd ook niet doen.
 
maak het geld zsm over... in! samen met danny bastens trouwens!
 
Wie is danny bastens, iemand die ook wilt deelnemen?
 
Ik heb vervelend nieuws voor de deelnemers van deze wedstrijd, ik zal deze helaas moeten afblazen. Ik heb een nieuw huis gekocht waardoor ik de komende maanden geen tijd meer vrij heb om deze wedstrijd te organiseren. Alle deelnemers die inschrijfgeld hebben betaald krijgen dit terugbetaald, dat zal ik deze week doen. Mis je de betaling stuur me dan een pm, dan heb ik deze waarschijnlijk gemist.
 
Ik kon maar 1 betaling vinden en heb deze zojuist teruggeboekt. Mocht dit niet kloppen dan hoor ik het graag.
 
Hey mark. Erg jammer dat de wedstrijd niet doorgaat... Ik keek er al naar uit.
Maar succes met je huis. Ik heb het inschrijfgeld geld weer terug.
Volgend jaar weer?
 
Het moest zo zijn helaas. Ik kreeg ook gisteren een afmelding van de huidige titelhouder en ouwerammer heeft weinig met grip gedaan de laatste tijd. De kans dat er een leuk deelnemers veld dit jaar zou zijn werd steeds kleiner.

Voor de toekomst kan ik helaas nog geen voorspellingen doen. Willen we nog zo'n wedstrijd van de grond krijgen als in 2016 dan moet er meer animo komen.

Bedankt. ;)
Als ik over ben kan je natuurlijk komen trainen bij me.
 
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een paar video's gemaakt en op m'n site gezet.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven