XXL Nutrition

sterkste krachtsporters 19 juli

Bezoekers in dit topic

koek

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
225
Waardering
11
Sterkste Krachtsporters van Nederland

19 Juli 2009 Markt Maastricht
aanvang 14:00 uur, deelnemers aanwezig 13:00 uur.

Dit betreft een team wedstrijd.
Er word gestreden in 2 klasses: B=gevorderden en C=beginners.

Onderdelen:

1.Medley.
2.Cardeadlift hold
3.Gewichtheffen (herhalingen)
4.Powerstair
5.Squat (herhalingen)

gewicht en uitvoering onderdelen, zie: http://www.thefungames.nl/?pageid=93814

Deelnemers:

Jefrey Meex en Max Blezer (C)
Marco Nafzger en Rico Paardekooper (B)
Lambert Oosting en Boy Oosting (C)
Osei Kwame Duwe en David Daems (C)
Johan Caenen en Bert Thoonen (C)
Pablo van Dijk en Peter de Jong (B)
Fouad Hsaini en Tom Janssen (B)
Michel Koekoek en Wiel van Boekel (C)
David Panders en Frank Gerards (C)
Elvier Djuricic en Ramon Brussaard (C)
Johan de Pauw en Dominique Janssen (C)
Teun Tielemans en Davy van Houtum (C)
Sander de Graaff en Frank Peeters (C)
Roy Madern en Ronald Blok (C)
Maurice Janssen en Alex Moonen (B)
Kenneth Schins en Carlo de Bruijn (C)
Niels Rook en Jeriel Hofman (C)

Er is nog plaats voor 3 team!!!!!!! Ook Belgische atleten zijn welkom.

Meer info en/of inschrijven:

www.thefungames.nl
info@thefungames.nl
 
Laatst bewerkt:
Hmmm Evert Kreuze, Senny Schonewille, Fouad Hsaini en Tom Janssen? :p is het zeker dat ze meedoen?
 
:eek: gewichtheffen is in de B ineens 110?! Krijg ik niet voor mekaar :(
 
Hmmm Evert Kreuze, Senny Schonewille, Fouad Hsaini en Tom Janssen? :p is het zeker dat ze meedoen?


Ze hebben zich in ieder geval wel aangemeld.
Tom Janssen zou nog wel een vervangen kunnen worden door Rick van der Torre, dat zou Fouad me nog mee delen.
 
:eek: gewichtheffen is in de B ineens 110?! Krijg ik niet voor mekaar :(


't is goed mogelijk dat deze 100 of 105 kg word, maar lager dan 100 kg gaat ie niet.
Daar waren we nog niet geheel uit.
 
De rest van de onderdelen blijft zoals ze hierboven staan vastgesteld.
 
't is goed mogelijk dat deze 100 of 105 kg word, maar lager dan 100 kg gaat ie niet.
Daar waren we nog niet geheel uit.

Clean & press dan neem ik aan, 110 is dan best wel zwaar imo, vanuit het rack zou het wel gaan maar dat is vast niet de bedoeling :P
 
Erm, toch maar voor de C inschrijven dan. Op dezelfde lijst staan als Hsaini, Janssen en Kreuze enzo is me toch iets té :D
 
Erm, toch maar voor de C inschrijven dan. Op dezelfde lijst staan als Hsaini, Janssen en Kreuze enzo is me toch iets té :D

Ben blij dat je er ook zo over denkt :D

Kun je dat even aanpassen koek? Johan Caenen en Bert thoonen => C
 
Laatst bewerkt:
koek... jeffrey meex doet met mij mee ;) in C klasse... is gewichtheffen 90seconden per deelnemer of per team ?
 
Wat moet ik mij voorstellen bij gewichtheffen? Push press?
IK zie het wel zitten om mee te doen maar heb geen partner :(
 
prolly clean & jerk vanop de grond. Ik zou wel willen meegaan Didier maar week ervoor ist SM van Antwerpen en week erna SM van Vlaanderen. Das wel pittig 3 wedstrijden na elkaar
 
Is het echt of heb je de lijst zelf bedacht?

Senny Schonewille? En Evert Kreuze doet zelfs niet mee aan de finale sterkste man van NL omdat hij geblesseerd is terwijl die automatisch geplaatst is. Ik durf te wedden dat hij niet ineens een week later wel een B gaat doen. Sjoerd van de Veen met Bas Roessen. Ik ben hoogst verbaasd op zijn minst.

Maar ja veel succes.
 
Is het echt of heb je de lijst zelf bedacht?

Senny Schonewille? En Evert Kreuze doet zelfs niet mee aan de finale sterkste man van NL omdat hij geblesseerd is terwijl die automatisch geplaatst is. Ik durf te wedden dat hij niet ineens een week later wel een B gaat doen. Sjoerd van de Veen met Bas Roessen. Ik ben hoogst verbaasd op zijn minst.

Maar ja veel succes.

Ja idd vandaar men vraag of het wel zeker is dat ze meededen, vind het raar dat Senny enzo zouden meedoen aan een "B-wedstrijd" terwijl ie al lang geen wedstrijden heeft gedaan.
 
koek... jeffrey meex doet met mij mee ;) in C klasse... is gewichtheffen 90seconden per deelnemer of per team ?


Gewichtheffen, stang met autobanden, dient vanaf de grond gepakt te worden, voorslaan en uitstoten, gedurende 90 seconden per team.
 
Is het echt of heb je de lijst zelf bedacht?

Senny Schonewille? En Evert Kreuze doet zelfs niet mee aan de finale sterkste man van NL omdat hij geblesseerd is terwijl die automatisch geplaatst is. Ik durf te wedden dat hij niet ineens een week later wel een B gaat doen. Sjoerd van de Veen met Bas Roessen. Ik ben hoogst verbaasd op zijn minst.

Maar ja veel succes.


Senny heeft zich telefonisch bij mij opgegeven in februarie al, met de mededeling weer een wedstrijd te willen draaien en omdat hij hier nog een tijd naar toe kon werken , van de blessure van Evert Kreuze is mij nog niets bekend, dus hoop snel wat van Senny te horen.
Ik heb nog geen afmelding gekregen in ieder geval.
 
Deelnemerslijst bijgewerkt!!!!
 
Het lijkt me echt super om is zo een wedstrijd te doen! Ik durf alleen nog niet hahah heb nog nooit op onderdelen getraind. Maar als we het nu over de C (beginners-)klasse hebben, hoe sterk zijn die mannen?
 
voor b & c zijn de weights van de powerstairs en de medley hetzelfde?
 
Ik sta samen met mijn trainingsmaat ingeschreven voor de B-klasse (vincent en maurice), maar ik begrijp dus dat de "A-klasse" is vervallen?
 
Back
Naar boven