Fitness Seller

sterkste krachtsporters 19 juli (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zie ik je neit eerder ? ik mis je maat
 
update voor deelnemerslijst: het is Frank Peters ipv Frank Peeters
 
hmmm, tempting! Wat denk jij Didi, toch maar de C-klasse zoals hier wordt voorgesteld?
 
Het is moeilijk natuurlijk. We zullen het bij de C-klasse houden. We zijn tenslotte beginners :D
 
Mijn maat, Ronald Blok, is uitgevallen met ingescheurde kniebanden. Hij zal niet meer op tijd hersteld zijn om mee te doen. Bij deze dus mijn oproep voor een nieuwe maat. Wie wil/durft?
 
Ik moest even van Dominique Janssen doorgeven dat je Janssen met 2 ss'en schrijft in plaats van 1;)
 
Als we dan toch bezig zijn, tis Bert Thoonen
 
Mijn maat, Ronald Blok, is uitgevallen met ingescheurde kniebanden. Hij zal niet meer op tijd hersteld zijn om mee te doen. Bij deze dus mijn oproep voor een nieuwe maat. Wie wil/durft?

Balen man.... Ik bied me niet aan... Ik vind dat ik niet echt thuishoor in die c klasse ;)
 
Balen man.... Ik bied me niet aan... Ik vind dat ik niet echt thuishoor in die c klasse ;)
Ik vind het ook niet tof. Gezien jouw ervaring en kracht hoor je idd niet in de C-klasse. Heb hetzelfde probleem met Barry. Maar de B-klasse is gewoon net iets te zwaar voor mij, ben ik bang.:(
 
mmmmz zie dat er nog 2 plaatsen zijn... als ze er na biest hout akker nog zijn ga ik er serieus over denken om deze mee te doen
 
nog plaatsen in de C, of is het inmiddels vol?
 
Natuurlijk erwin !!!!!!!!!!!! ghehe nee dunno maar neem aan van wel ;) kan ik hieruit constateren dat je meedoet (A) WOOOOT xD
 
Natuurlijk erwin !!!!!!!!!!!! ghehe nee dunno maar neem aan van wel ;) kan ik hieruit constateren dat je meedoet (A) WOOOOT xD

nee, dat we het serieus overwegen ;)
 
meedoen man! deze wedstijd is iig wel lekker zwaar dus dit wordt niet alleen maar snelheid en zo foutloos mogelijk de onderdelen uitvoeren ;)
 
meedoen man! deze wedstijd is iig wel lekker zwaar dus dit wordt niet alleen maar snelheid en zo foutloos mogelijk de onderdelen uitvoeren ;)

ik kom er op terug man, het ziet er sowieso koel uit. ik laat het weten... alleen op rdp staat de lijst vol, dus ik ben benieuwd oftie inmiddels niet gevult is

jopthelis moet ook mee doen met een maat.
 
er valt altijd wel iets te regelen met michel en wiel ;) als je wilt laat je het mij maar weten :D de locatie is iig super dat is een feit
 
ik kom er op terug man, het ziet er sowieso koel uit. ik laat het weten... alleen op rdp staat de lijst vol, dus ik ben benieuwd oftie inmiddels niet gevult is

jopthelis moet ook mee doen met een maat.

Max Anouk zegt:
is er nog plaats in de C klasse voor een vriend van me op krachtsporters ?

STERKSTE KRACHTSPORTERS 2009 19 JULI MARKT MAASTRICHT 14;00uur zegt:
jazeker

Max Anouk zegt:
chill dan geef ik dat aan hem door
 
Er zijn nog 3 plaatsen vrij.
 
Back
Naar boven