Fitness Seller

Sterkste Limburger 2013

Bezoekers in dit topic

geen probleem sanca man! Bij jou is het een legitieme reden. Jij kunt wat mij betreft tot op de wedstrijd dag zelf beslissen of je mee doet!!
 
Update atleten: van de 20 inschrijvingen nog 12 over waarvan 3 twijfelachtig (Schwanzen en pirate - blessure, jeffrey al 3 jaar geen event getraind tot nog toe)
 
For what it's worth: I'm still in.
'De Sterkste Man van Vlaanderen' (zou in principe 1 week voor de Limburger doorgaan) is afgelast, dus de Limbuger wordt mijn volgende wedstrijd.

Ik kan evenwel niet naar de oefentraining komen op 16 juni (dag erna examen...), maar heb er vertrouwen in dat ik redelijk goed ga kunnen meedoen (alleen: bij de OH medley mik ik slechts op de eerste drie implements).
Misschien dat ik na de examens eens afzak naar de vrije markt om wat onderdelen + de Limburgse sfeer te kunnen voelen. :)
 
For what it's worth?

Dude, je bent (no offense sanca) de sterkste man van belgisch limburg en zeker potentieel top 5 materiaal voor de hele limburger man. Dus het is veel waard dat je meedoet mn gingermaat! :D
 
For what it's worth?

Dude, je bent (no offense sanca) de sterkste man van belgisch limburg en zeker potentieel top 5 materiaal voor de hele limburger man. Dus het is veel waard dat je meedoet mn gingermaat! :D
Buh, 'Belgisch Limburg'...
Ik heb het ooit op een radio-interview gezegd toen ik Sterkste Man van Limburg werd: het niveauverschil tussen beide Limburgen is belachelijk groot. :p

Maar bedankt voor je vertrouwen en steun. Much appreciated. ;) Ook al weet ik dat je dit zegt om je op voorhand in te dekken als ik van je mocht winnen (zoals Julius Caesar schreef dat 'de Belgen de dappersten der Galliërs' waren :D ).
 
Gingerpower !!
 
Vanwege de grote hoeveelheid afmeldingen en ik ter promotie van de sport / wedstrijd toch een behoorlijk deelnemers veld van ten minste 12 personen wil hebben, is er besloten het deelnemers veld tot en met 12 deelnemers aan te vullen met atleten van buiten Limburg. Raf Bensch neemt nu de 12e positie in. Iemand van buiten de beide Limburgen. Mochten er nog meer uitvallen dan hoop ik dat er atleten zijn die de lege positie op willen vullen.
 
2v7z7lw.jpg
 
Ziet er weer gelikt uit max !
 
2 uitvallers, dus 2 openingen... jongens als Mathieu...iets voor jullie? Ik had graag 12 atleten gehad.
 
Update, we hebben er weer iemand bij. Nog 1 plaats open op deze mooie wedstrijd
 
Ik ben benieuwd wie die Mystery Guest is !

Mijn deelname is ook nog helemaal niet zeker, toch wel best een grote kans dat ik ga moeten afzeggen maar ik wil gvd meedoen
 
Klink interessant maar ik zit nu in Frankrijk... Wrs dan pas net terug. Ik zal eens overleggen met de chef
 
Ben ook wel benieuwd naar die mysteryguest, wordt in ieder geval een leuke wedstrijd. Ben blij dat ik kan helpen!
 
Met de 7 hechtingen in mn kuit waar ik nu mee rondloop is de Limurger voor mij dus helemaal van de baan, echt jammer, ik keek er enorm naar uit
 
Hmm mooie wedstrijd. Nog 2 plaatsen over dus nu?
 
Nog 1 Vlad the slayer Buda is in!!!
 
Back
Naar boven