AndroidHealthClinic

Sterkste Limburger 2014

Bezoekers in dit topic

Mijn dank voor alle atleten, sponsoren en medewerkers. Jullie hebben er voor gezorgd dat er weer geslaagde Sterkste Limburger is geweest. Het weer zat niet mee waardoor de wheelflip weggelaten moest worden en de wedstrijd enige vertraging op liep. Maar goed, dat is overmacht.

Daarnaast wil ik mijn excuses maken voor het rommelige verloop van de prijsuitreiking. Iedereen wilde snel naar huis waardoor de huldiging van de eer niet tot zijn recht is gekomen. Iets wat de atleten niet verdienen. Daarom zal ik ervoor zorgen dat eenieder zijn rechtmatige medaille nog zal toekomen.

Wedstrijdverslag, foto's en filmpjes zullen spoedig volgen!

Tot slot: Frank Peters, mijn excuses dat ik de trofee ietwat hardhandig over je knappe bolletje schoof ;)
 
helaas vandaag door het pokke weer niet aanwezig kunnen zijn om jullie aan te moedigen. RESPECT dat jullie toch door zijn gegaan met de wedstrijd.
 
Alex, bedankt voor het organiseren van sterkste Limburger!
 
Lexie en de rest van de organisatie nogmaals bedankt!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Wedstrijdverslag:
1e onderdeel: loglift
- 1e beurt: 110kg, easy, good lift
- 2e beurt: 120kg, vrij easy, good lift
- 3e beurt: 125kg, fail, lastige clean, geen lucht meer over
2e onderdeel: yoke
- 320kg 15m heen zonder problemen, 14m terug ook geen problemen, helaas 1m voor de finish moeten droppen, wel weer uitgepakt en gelopen natuurlijk maar koste kostbare tijd, verder wel tevreden
3e onderdeel: squat
- 250kg, 200kg gevoelsgewicht, 2 reps, ZEER tevreden :D
4e onderdeel: farmers medley
- 110kg per hand 15m geen probleem, 120kg per hand 15m ook geen probleem, kruiwagen gevoelsgewicht 130kg per hand ook geen echte problemen, geen super tijd maar alles zonder drops uit en weer zeer tevreden
5e onderdeel: dumbell press
- 70kg op reps, ik had 5 reps, helaas net geen 6e maar dik pr en zeer tevreden
6e onderdeel: stones
- 105kg op 1m70 geen probleem
- 120kg op 1m60 geen probleem
- 135kg op 1m50 ook vrij easy
- 150kg op 1m40 fail, had geen hars meer over, stomme beginnersfout, helaas, had er niet bij nagedacht en ook niet verwacht dat de 1e drie zo easy zouden gaan... wel pr maar zat meer in

uitslag: 8e van de 15, 6e van limburg (dus exclusief de gastathleten), prima, enkele sterke jongens "verslagen" en een leuke dag gehad!
 
Np Alex. Verder qua setting een mooie wedstrijd en altijd leuke nieuwe onderdelen. Jammer van het weer, maar we hebben er toch een mooie dag van gemaakt. Tot de volgende keer ouwe beer
 
thx voor de organisatie Lex en uiteraard proficiat met de winst, moest helaas snel weg.
 
Een beetje een tegenvaller met het weer maar voor de rest zat de wedstrijd goed ineen Alex, puik werk weer !
Proficiat met je herwonnen titel en nog eens bedankt voor de organisatie
 
worden de foto's hier ook gepost? Lisanne? Fausto?
 
[Link niet meer beschikbaar]

Wat filmpjes, interviews en uitslag
 
Leuk interview op L1 Teddybear! Good speech!
 
Ik had mijn zoontje beloofd te gaan kijken (hij is fan van de stones), maar mijn dochtertje werd flink ziek.
Zonde van de regen en het weinige publiek, maar wat een leuke filmpjes!

(is dat je dochtertje op het einde Alex? wat een dotje!)
 
Vorig jaar mocht ik De Sterkste Limburger als deelnemer ervaren; dit jaar was het als toeschouwer. Eén conclusie was beide keren maar al te duidelijk: dit is een erg mooie, sympathieke, uitstekend georganiseerde wedstrijd, van hoog niveau. Zowel organisatie als atleten maken er elke keer iets moois van. Een voorbeeld voor vele andere(n).

Dit jaar was het bovendien nog eens extra badass dat de wedstrijd ondanks het weer gewoon doorging, zonder daarbij aan niveau in te boeten. Helaas dunde dit het aantal toeschouwers serieus uit, maar de wedstrijd zelf was top.

Proficiat aan alle atleten ook: ik heb erg knappe dingen gezien.
 
Back
Naar boven