Fitness Seller

Shocking News sterkste man 2011 valt in het water

Bezoekers in dit topic

aukestiekema

Novice
Lid geworden
17 jul 2011
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
2m02
Massa
133kg
Vetpercentage
22%
door een paar twijfelachtige besluiten van de geweldige scheitsrechter en organizatie van sterkste man finale 2011 is de eind uitslag niet helemaal zo al hij geweest was als er over een aantal dingen anders was beslist
zoals stones in de regen voor de deelnemers die dit met droge ballen mochten doen was het geen probleem maar met natte ballen voor de laatste 4 deelnemers das niet helemaal eerlijk als je mij vraacht
 
Laatst bewerkt:
Het blijft helaas een amateuristische bedoeling qua organisatie...
 
Wat is dit nou weer?
Het is een buitensport... dat soort dingen gebeuren. Denk dat de wedstrijddeelnemers die in de regen stonden de laatsten zijn om er over te zeiken.
 
van fouten moet je leren volgend jaar maar een regen tent voor het geval dat :cool:

gr DD
 
Ach, als je ballen nat worden weet je wel zeker dat je goed presteert.
 
heb ook even gewacht met reactie
maar mijn vraag was of de getroffen deelnemers dan niet gelijk hun mond er over hebben open gedaan

aande andere kant wat ga je er aan doen..die regen duurt misschien lang (was er niet bij) en dan zijn die ballen nog niet droog

daarbij heb je dit soort dingen niet echt in de hand..moet je dan heel NK afblazen ? je kan ze ook moeilijk een paar seconden kortere tijd geven


shit happens?!
 
Ik vind natte ballen ook altijd erg vervelend.
 
er zou echt eens spellingscontrole op dit forum moeten komen, no offence verder.
 
Interpunctie leer je ook pas in groep 3.
 
Het is "spellingcontrole", en een zin moet met een hoofdletter beginnen.

hiermee bevestig je dus direct mijn punt. keep it sriel, ouwe.


p.s. het is beide correct, study your facts mate. zinnen met een hoofdletter beginnen doe ik niet aan op fora.
 
Laatst bewerkt:
er zou echt eens spellingscontrole op dit forum moeten komen, no offence verder.

Dan zou ik zelf maar eens beginnen met een hoofdletter. Muggenzifter!

Je zit hier op een sport forum......... juiste spelling heeft geen prioriteit hier.
 
Laatst bewerkt:
klopt, maar de boel een beetje leesbaar houden is toch niet zo heel vervelend? sommige mensen doen daar gewoon geen eens moeite voor lijkt het wel.

wel leuk dat mensen al zo snel happen, had ik niet verwacht op een lazy sunday :D
 
klopt, maar de boel een beetje leesbaar houden is toch niet zo heel vervelend? sommige mensen doen daar gewoon geen eens moeite voor lijkt het wel.

wel leuk dat mensen al zo snel happen, had ik niet verwacht op een lazy sunday :D

:ot::ot::ot::ot::ot:
 
klopt, maar de boel een beetje leesbaar houden is toch niet zo heel vervelend? sommige mensen doen daar gewoon geen eens moeite voor lijkt het wel.

wel leuk dat mensen al zo snel happen, had ik niet verwacht op een lazy sunday :D
Zucht..................................
 
er zou echt eens spellingscontrole op dit forum moeten komen, no offence verder.

hiermee bevestig je dus direct mijn punt. keep it sriel, ouwe.


p.s. het is beide correct, study your facts mate. zinnen met een hoofdletter beginnen doe ik niet aan op fora.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maargoed........waar waren we? Auke Stiekema, vertel..............als alle weersomstandigheden goed waren, hoe had de uitslag er volgens jou uitgezien dan?
 
richard van de linde 1 jan wagenaar 2
 
door een paar twijfelachtige besluiten van de geweldige scheitsrechter en organizatie van sterkste man finale 2011 is de eind uitslag niet helemaal zo al hij geweest was als er over een aantal dingen anders was beslist
zoals stones in de regen voor de deelnemers die dit met droge ballen mochten doen was het geen probleem maar met natte ballen voor de laatste 4 deelnemers das niet helemaal eerlijk als je mij vraacht

richard van de linde 1 jan wagenaar 2

Wat een Bullshit!!
Dan moet jij de uitslagen binnenkort maar eens op RDP bekijken.
Ook al had Richard de laatste 2 onderdelen gewonnen dan kwam hij nog 2 punten tekort voor de eerste plaats.

Wat waren de twijfelachtige beslissingen dan volgens jou?

Maar jij kan het allemaal vast beter organiseren of scheidsen.
Het is een wedstrijd die buiten was en dan ben je afhankelijk van de weersomstandigheden.
Zo kan het meezitten of tegenzitten.
Richard heeft wel pech gehad tijdens de Stones. Als hij dat onderdeel gewonnen zou hebben was het wat spannender tijdens het laatste onderdeel geweest.

Jan is de terechte winnaar en een waardig opvolger.
Niet dat Richard of Alex dit niet hadden kunnen zijn.
Jan heeft 3 onderdelen gewonnen, 1ond was hij 2e. 2ond was hij 4e.
Gewoon niets tegenin te brengen lijkt me!
 
Back
Naar boven