Fitness Seller

Shocking News sterkste man 2011 valt in het water

Bezoekers in dit topic

Stond Jan er sowieso niet constanter beter voor steeds dan?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 19:08 ----------

Wat een Bullshit!!
Dan moet jij de uitslagen binnenkort maar eens op RDP bekijken.
Ook al had Richard de laatste 2 onderdelen gewonnen dan kwam hij nog 2 punten tekort voor de eerste plaats.

Wat waren de twijfelachtige beslissingen dan volgens jou?

Maar jij kan het allemaal vast beter organiseren of scheidsen.
Het is een wedstrijd die buiten was en dan ben je afhankelijk van de weersomstandigheden.
Zo kan het meezitten of tegenzitten.
Richard heeft wel pech gehad tijdens de Stones. Als hij dat onderdeel gewonnen zou hebben was het wat spannender tijdens het laatste onderdeel geweest.

Jan is de terechte winnaar en een waardig opvolger.
Niet dat Richard of Alex dit niet hadden kunnen zijn.
Jan heeft 3 onderdelen gewonnen, 1ond was hij 2e. 2ond was hij 4e.
Gewoon niets tegenin te brengen lijkt me!

Het is "als als" speculatie waar je sowieso niks aan hebt........ALS Jarno (jij) had meegedaan had jij gewonnen. En als mijn oom een k*tje had gehad was het mijn tante geweest. Dit was allemaal niet het geval en ik vind Jan ook een waardig winnaar.

Wel hoop ik dat je er volgend jaar weer bent!
 
Laatst bewerkt:
Jan stond op een gegeven moment al 4 punten los volgens mij en gooide alle stones erop. Als Jan op beide onderdelen stones en carry en drag achter Richard zou komen dan was het volgens mij nog steeds Jan. Maar ja, Richard had erge pech met die stones maar volgens mij gunt ook Richard het Jan echt wel. En wat is het nut om daar nu weer zo over te praten. Laten we vooral Jan feliciteren met een verdiende overwinning.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 19:12 ----------

Jarno doe ook de felicitaties aan je broer. Goede wedstrijd gedaan.
 
Peter je hebt helemaal gelijk. Als ik fit was geweest had ik natuurlijk gewonnen :D
Maar ja weer een als...
Volgend jaar ben ik er weer bij. Heb bovendien een weddenschap met Simon staan. Hij wil me volgend jaar verslaan. hahaha.


Thanks Gijs. Eric heeft het super gedaan. Het maximale resultaat behaald.
3e plaats was niet te halen. Had hem zelf bij de eerste 7. En als je dan geen fouten maakt dan stijg je zomaar een aantal plaatsen.
Eric heeft ook pech gehad met de Stones. Hij had de 180kg er ook op kunnen leggen. Maar goed hij is er geen plaats op achteruit gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeik weer zeg. Jan is gewoon de terechte winnaar. Op iedere wedstrijd heb je voor- en nadelen, punt. Als Alex niet ziek was geweest, als Jarno mee had gedaan, als de stones van Richard bla bla bla.
 
Peter je hebt helemaal gelijk. Als ik fit was geweest had ik natuurlijk gewonnen :D
Maar ja weer een als...
Volgend jaar ben ik er weer bij. Heb bovendien een weddenschap met Simon staan. Hij wil me volgend jaar verslaan. hahaha.

Dat wil hij al een tijdje toch?:D...........................en stiekem willen we dat allemaal!:cool:
 
Gewoon heel vervelend van de regen met de stones maar idd dit heb je helaas. Maar met tenten werken in de toekomst is een goeie optie! Of gewoon binnen in een mooi arena :D
 
Nou Stiekeme Auke,
kom op met je kritiek op de organisatie of scheidsrechter..
Van je als als uitslag is ook al weinig meer over.....

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 19:26 ----------

Dat wil hij al een tijdje toch?:D...........................en stiekem willen we dat allemaal!:cool:

Zo stiekem is dat niet meer. Daar ben ik al een tijdje van op de hoogte.
Als het aan mij ligt mag het me af en toe een onderdeeltje kosten.

Volgend jaar heb je misschien wel 2x de kans.
Ik moet me volgend jaar opnieuw plaatsen :eek:
 
als ik 20 jaar jonger was geweest...:)
 
Wat is de naam van de sterkste man van 2011 die nu in het water is gevallen dan?
 
Auke Stiekema. Die is door het ijs gezakt en dus in het water gevallen.
 
Wat een Bullshit!!
Dan moet jij de uitslagen binnenkort maar eens op RDP bekijken.
Ook al had Richard de laatste 2 onderdelen gewonnen dan kwam hij nog 2 punten tekort voor de eerste plaats.

Wat waren de twijfelachtige beslissingen dan volgens jou?

Maar jij kan het allemaal vast beter organiseren of scheidsen.
Het is een wedstrijd die buiten was en dan ben je afhankelijk van de weersomstandigheden.
Zo kan het meezitten of tegenzitten.
Richard heeft wel pech gehad tijdens de Stones. Als hij dat onderdeel gewonnen zou hebben was het wat spannender tijdens het laatste onderdeel geweest.

Jan is de terechte winnaar en een waardig opvolger.
Niet dat Richard of Alex dit niet hadden kunnen zijn.
Jan heeft 3 onderdelen gewonnen, 1ond was hij 2e. 2ond was hij 4e.
Gewoon niets tegenin te brengen lijkt me!

Hoi Jarno,

Als Richard de laatste twee onderdelen had gewonnen dan hadden een gelijk aantal punten gehad. Richard stond bij aanvang van de Stones 2 punten achter. Jammer is dat het weer in dit geval een spelbreker is geweest. Het had mooi geweest als Richard ook "gewoon" de stenen erop had gegooid (dan was de vraag of Richard sneller geweest zou zijn) en dan hadden ze in het laatste onderdeel tegen elkaar mogen starten. Overall heeft Jan gisteren een stabielere wedstrijd gedraaid en dus gewonnen. Een overwinning die hem dus toekomt. Dus Jan nogmaals gefeliciteerd!

Jammer is dat de organisatie vooraf te weinig rekening heeft gehouden met het weer. Bijzonder was ook dat de Yoke niet geheel over de lijn gelopen hoefte te worden.

Slecht dat er te weinig tribunes waren, terwijl de gemeente had aangeboden extra te plaatsen. Hierdoor zijn vele supporters voor niks naar Surhuisterveen gekomen en dus weer gegaan. Dit laatste is echt zonde en een enorm gemiste kans voor de sport.

Het was een mooie wedstrijd met een mooie en goede kampioen.

Groet, Wim
 
Maar hij heeft het toch wel overleefd?
 
Je wordt ook meteen geraped hier he als je wat zegt :p hehe!
 
Hoi Jarno,

Als Richard de laatste twee onderdelen had gewonnen dan hadden een gelijk aantal punten gehad. Richard stond bij aanvang van de Stones 2 punten achter. Jammer is dat het weer in dit geval een spelbreker is geweest. Het had mooi geweest als Richard ook "gewoon" de stenen erop had gegooid (dan was de vraag of Richard sneller geweest zou zijn) en dan hadden ze in het laatste onderdeel tegen elkaar mogen starten. Overall heeft Jan gisteren een stabielere wedstrijd gedraaid en dus gewonnen. Een overwinning die hem dus toekomt. Dus Jan nogmaals gefeliciteerd!

Jammer is dat de organisatie vooraf te weinig rekening heeft gehouden met het weer. Bijzonder was ook dat de Yoke niet geheel over de lijn gelopen hoefte te worden.

Slecht dat er te weinig tribunes waren, terwijl de gemeente had aangeboden extra te plaatsen. Hierdoor zijn vele supporters voor niks naar Surhuisterveen gekomen en dus weer gegaan. Dit laatste is echt zonde en een enorm gemiste kans voor de sport.

Het was een mooie wedstrijd met een mooie en goede kampioen.

Groet, Wim

Wim, I stand corrected.
Je hebt gelijk. dacht dat vooraf het verschil 4 punten was.
Maar goed, Jan won het laatste onderdeel en was bijna 3sec sneller als Richard. Denk niet dat hij dit veel sneller had gekund.
Dan heb je weer als als...

Als ik niet ziek was geworden en lekker door had kunnen trainen..
Ja dan... zullen we nooit weten..
Ik ben in elk geval supertrots op Eric. Ik vond het verschrikkelijk dat ik niet mee kon doen en hij heeft de pijn toch wel verzacht..

Weet niet hoe je erbij komt dat de gemeente meer tribunes had willen plaatsen. Deze zijn namelijk helemaal niet door de gemeente geplaatst.
Misschien moeten ze er de volgende keer maar bij zetten kom op tijd want vol is vol.
Het is altijd maar de vraag hoeveel mensen er komen kijken.
Misschien is een kleine entree vragen ook een optie.
 
Laatst bewerkt:
Wim, I stand corrected.
Je hebt gelijk. dacht dat vooraf het verschil 4 punten was.
Maar goed, Jan won het laatste onderdeel en was bijna 3sec sneller als Richard. Denk niet dat hij dit veel sneller had gekund.
Dan heb je weer als als...

Als ik niet ziek was geworden en lekker door had kunnen trainen..
Ja dan... zullen we nooit weten..
Ik ben in elk geval supertrots op Eric. Ik vond het verschrikkelijk dat ik niet mee kon doen en hij heeft de pijn toch wel verzacht..

Weet niet hoe je erbij komt dat de gemeente meer tribunes had willen plaatsen. Deze zijn namelijk helemaal niet door de gemeente geplaatst.
Misschien moeten ze er de volgende keer maar bij zetten kom op tijd want vol is vol.
Het is altijd maar de vraag hoeveel mensen er komen kijken.
Misschien is een kleine entree vragen ook een optie.

Jarno, dat klopt van als als ......... In geval van de wedstrijd had het mooi geweest als Richard tegen Jan kon strijden in het laatste onderdeel. Nogmaals Jan heeft heel goed gedraaid en dus de overwinning binnen gehaald.

Wat ik gehoord heb is dat de gemeente naast de tribunes van de organisatie extra tribunes wilde plaatsen. Je bent toch met mij eens dat het voor de sport jammer is dat er vele supportes huiswaarts gegaan zijn.

Succes met het herstellen!
 
entree? Nahh onzin. Gewoon nog meer plaatsen fixen.. hoe vet is dat als bijna volledig om het veld allemaal mensen aan het juichen zijn!
 
Wat dit betreft kan ik de organisatie niets kwalijk nemen. Het begon te regenen en de vooruitzichten waren alleen maar slechter. De terugrit bevestigde dit verhaal! Het besluit om dan maar zo snel mogelijk door te gaan lijkt mijnsinziens dus het beste voor de atleten. Iedereen weet dat aan deze 'buitensport' risico's verbonden zijn. Dat hoort erbij. Hetzelfde als op een erg warme dag de hars op de stones smelt van de temperatuur waardoor met namen de laatste atleten last hebben van gladde stones. Neemt niet weg dat het zeer zuur is voor Richard!! Hij heeft daar idd veel pech mee gehad en op een zeer slecht moment. Alleen de organisatie de schuld er van geven...

Wat wel beter kon was het atletenonderkomen. Ik struikelde zowat over de mensen die daar niet hoorden te staan. Je moet je er goed kunnen bewegen en ook even kunnen afzonderen. Er staat veel op het spel. 1 coach - 1 atleet, Thats it!
 
ik wil wel even melden dat ik me kan storen aan sommige "supporters" @ de wedstrijd zelf... de deelnemers stralen een mooie samenhorigheid uit, strijd maar strijd met respect, beetje jammer dat andere mensen dit soms proberen te vergallen... ik ben 100% supporter van alex maar wanneer jarno/richard/jan/simon/wie dan ook wint heb ik het respect te klappen en te veel respect om boeh of wat dan ook te roepen als andere bezig zijn, we zijn strongmen, geen voetbal supporters!
 
Dat is wel heel triest dat zielig gedrag en boeh geroep. Viel me vorig jaar ook al op en kwam voornamelijk van één kant van de tribune. Beetje jammer. De sport staat er normaal om bekend dat de atleten het elkaar gunnen onderling en dat onsympathiek gesodemieter maakt het er dus niet beter op.
 
Back
Naar boven