AndroidHealthClinic

Shocking News sterkste man 2011 valt in het water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgend jaar gewoon sterkste man van nl in de amsterdam arena? Kan het dak ook nog dicht....
 
Ik heb de oplossing!

De volgende edities van Sterkste Man van Nederland zullen aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
  • Alle deelnemers moeten, per onderdeel, dezelfde kleding, schoeisel, belts, straps, etc. dragen;
  • Alle deelnemers moeten dezelfde hars, magnesium, etc. gebruiken;
  • De onderdelen zullen afgewerkt worden in een temparatuur- en weersinvloeden onafhankelijke ruimte;
  • De jury zal bestaan uit een een groep van leden; 1 lid per deelnemer;
  • De jury zal 1 (mental)coach voor alle deelnemers aanwijzen;
  • Supporters zijn slechts welkom op vertoon van hun combikaart en zullen plaats moeten nemen in een geluidsdichte ruimte;
  • etc., etc.
Ik weet zeker dat strijd hierdoor veel eerlijker zal worden; iedereen heeft hetzelfde materiaal, dezelfde (mental)coach en dezelfde omstandigheden!
Eerlijker kan toch niet?

Ik verheug me nu al op de Sterkste Man van Nederland 2012! ???
 
De volgende edities van Sterkste Man van Nederland zullen aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
  • Alle deelnemers moeten, per onderdeel, dezelfde kleding, schoeisel, belts, straps, etc. dragen;
  • Alle deelnemers moeten dezelfde hars, magnesium, etc. gebruiken;
  • De onderdelen zullen afgewerkt worden in een temparatuur- en weersinvloeden onafhankelijke ruimte;
  • De jury zal bestaan uit een een groep van leden; 1 lid per deelnemer;
  • De jury zal 1 (mental)coach voor alle deelnemers aanwijzen;
  • Supporters zijn slechts welkom op vertoon van hun combikaart en zullen plaats moeten nemen in een geluidsdichte ruimte;
  • etc., etc.
Ik weet zeker dat strijd hierdoor veel eerlijker zal worden; iedereen heeft hetzelfde materiaal, dezelfde (mental)coach en dezelfde omstandigheden!
Eerlijker kan toch niet?

Ik verheug me nu al op de Sterkste Man van Nederland 2012! ???

:D:D:D Doetze, je vergeet dezelfde voeding en supps het hele jaar door voor alle atleten, evenveel uren slaap en training etc etc etc

manmanman, en ik maar denken dat hier in België serieus kan gezeikt worden, wat een bullshit dit allemaal, vorig jaar finale België voorstelling atleten, iedereen in de gietende regen op het veld even zwaaien naar publiek, hadden we toen allemaal verse droge kledij moeten krijgen van de organisatie? laten we eerlijk zijn, we hebben allemaal een hekel aan dit soort keyboardwarriors, get a life! beetje meer respect voor de atleten die er zoveel energie en bloed, zweet en tranen insteken
het is en blijft een sportwedstrijd, vrijwel altijd in open lucht, sommige factoren zoals geluk en weersomstandigheden kan je nooit uitschakelen, wat is het volgende? alle highlandgames ook indoor want als het regent is het ook niet eerlijk?

los van dit zeiktopic: proficiat ALLE finalisten, jullie hebben de strijd met jezelf gewonnen!
 
Wat een topic weer, hier een mooi liedje om de boel wat op te vrolijken.
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU

3328cpz.jpg
 
De volgende edities van Sterkste Man van Nederland zullen aan de volgende voorwaarden moeten voldoen:
  • Alle deelnemers moeten, per onderdeel, dezelfde kleding, schoeisel, belts, straps, etc. dragen;
  • Alle deelnemers moeten dezelfde hars, magnesium, etc. gebruiken;
  • De onderdelen zullen afgewerkt worden in een temparatuur- en weersinvloeden onafhankelijke ruimte;
  • De jury zal bestaan uit een een groep van leden; 1 lid per deelnemer;
  • De jury zal 1 (mental)coach voor alle deelnemers aanwijzen;
  • Supporters zijn slechts welkom op vertoon van hun combikaart en zullen plaats moeten nemen in een geluidsdichte ruimte;
  • etc., etc.
Ik weet zeker dat strijd hierdoor veel eerlijker zal worden; iedereen heeft hetzelfde materiaal, dezelfde (mental)coach en dezelfde omstandigheden!
Eerlijker kan toch niet?

Ik verheug me nu al op de Sterkste Man van Nederland 2012! ???


Ja en een 4e official haha

heb 2,5 uur gereden
heb 1 uur rondjes gelopen om ook maar iets te zien
mijn broek was zeik nat

maar was het allemaal waard!!!

:thumb: voor alle deelnemers
 
Dat iemand teleurgesteld is dat zijn idool naast het ere metaal grijpt is logisch ...
Maar het zo te brengen dat er op de overwinning van Jan Wagenaar wat aan te merken is ... beetje jammer ...
Het was als Fan veel beter geweest om een topic aan te maken ... hoe goed Richard het gedaan heeft onder deze omstandigheden ...
Fouad is te klein voor de stones ... Richard te groot voor een Yoke en bladiebladiebla ...
Gelukkig denkt de rest er net zo over ....
Er is geen eerlijker sport dan de onze ...

:)
 
Jan had de plensbui tijdens de vrachtwagen, richard tijdens de stones, iedereen heeft in zijn mate last gehad van het weer..kvond de wedstrijd leuk en goed georganiseerd al duurde het soms lang tussen de onderdlen,maar met een wedstrijd van dit formaat dan snap ik het..tevens benk het eens met alex over de ruimte van de deelnemers( al liep ik zelf ook geregeld in de weg) moet strenger. Dus deze galspuger genaamd aukema is gewoon een hater en een misgunner, maja die blijf je houden...heel friesland is iig trots op Jan!
 
dit worden mooie tijden komende jaren... jan is de sterkste man, alex en richard zitten hem op de hielen en er zijn meerdere comming men... misschien de terugkeer van jarno, of wellicht nog ooit simon, wie zou het zeggen? prachtig toch? jarno is een held maar ik vind dit mooier dan al vooraf weten wie wint...
 
dit worden mooie tijden komende jaren... jan is de sterkste man, alex en richard zitten hem op de hielen en er zijn meerdere comming men... misschien de terugkeer van jarno, of wellicht nog ooit simon, wie zou het zeggen? prachtig toch? jarno is een held maar ik vind dit mooier dan al vooraf weten wie wint...

Jarno is volgend jaar een jaar ouder en de rest is dan ook gewoon weer een jaar sterker. ik denk dat de vanzelfsprekendheid dat Jarno wint steeds minder aan de orde is...
 
ja dat is zo maar ik doel op de periode voor dit jaar
 
Jarno is volgend jaar een jaar ouder en de rest is dan ook gewoon weer een jaar sterker. ik denk dat de vanzelfsprekendheid dat Jarno wint steeds minder aan de orde is...

Hallo ik ben volgend jaar nog maar 37.
En echt nog niet versleten hoor...
 
Jarno is volgend jaar een jaar ouder en de rest is dan ook gewoon weer een jaar sterker. ik denk dat de vanzelfsprekendheid dat Jarno wint steeds minder aan de orde is...

Ja Jarno is een jaar ouder en de rest dan ????
 
Hallo ik ben volgend jaar nog maar 37.
En echt nog niet versleten hoor...

haha dat zeg ik ook niet. ik bedoel alleen maar te zeggen dat het wellicht helemaal niet meer zo vanzelfsprekend zal zijn dat jij weer met de beker weggaat, zodra je weer functioneert. het niveau stijgt gewoon hard...

misschien voor jou ook wel leuk als er meer weerstand geboden word ;)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 15:20 ----------

Ja Jarno is een jaar ouder en de rest dan ????

bij leven en welzijn de rest ook, man...
 
Laatst bewerkt:
Whahahahahahahahaha!
 
Hallo ik ben volgend jaar nog maar 37.
En echt nog niet versleten hoor...

De spirit en drive is in ieder geval volop aanwezig!

En ik neem aan de kracht straks ook, als je weer 100% hersteld bent en weer lekker aan de gang bent met trainen.
 
leeftijd zegt niks man... ik denk dat jaren in competitie belangrijker is als echte leeftijd... iemand als mark felix was op 41 nog heel terwijl mannen als svend karlsen op 34 oid al naar de kloten waren...
 
Ja, ik ben het eens met het feit dat het niveau stijgt.
Er zijn bijvoorbeeld steeds meer jongens die de 150 of zelfs 160(+) loglift kunnen pressen.
Maar zie nog steeds een margeverschil met Jarno (177,5 kg)
Zo ook met de meeste andere onderdelen - dus denk niet dat Jarno binnenkort wordt ingehaald.

Sterker nog, ik denk dat hij nog niet eens aan zijn eigen top zit, maar gehinderd wordt door pech zoals de quadriceps van een paar jaar geleden en nu dit weer.

Overigens is het geweldig dat er steeds meer wordt getild en er steeds meer competitie is in de sport!
 
Hallo ik ben volgend jaar nog maar 37.
En echt nog niet versleten hoor...

50 is pas oud!
en op je 50ste kan je alleen nog maar chicks versieren met hangtiettuh en flubberbillen, mijn leven is over.....:(
 
Jarno had mijn vader kunnen zijn !!
 
Back
Naar boven