Fitness Seller

Shocking News sterkste man 2011 valt in het water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat dit betreft kan ik de organisatie niets kwalijk nemen. Het begon te regenen en de vooruitzichten waren alleen maar slechter. De terugrit bevestigde dit verhaal! Het besluit om dan maar zo snel mogelijk door te gaan lijkt mijnsinziens dus het beste voor de atleten. Iedereen weet dat aan deze 'buitensport' risico's verbonden zijn. Dat hoort erbij. Hetzelfde als op een erg warme dag de hars op de stones smelt van de temperatuur waardoor met namen de laatste atleten last hebben van gladde stones. Neemt niet weg dat het zeer zuur is voor Richard!! Hij heeft daar idd veel pech mee gehad en op een zeer slecht moment. Alleen de organisatie de schuld er van geven...

Wat wel beter kon was het atletenonderkomen. Ik struikelde zowat over de mensen die daar niet hoorden te staan. Je moet je er goed kunnen bewegen en ook even kunnen afzonderen. Er staat veel op het spel. 1 coach - 1 atleet, Thats it!

Geef je groot gelijk alex maar denk dat dat het geval was dat het zo fockking druk was dat mensen koste wat kost toch een plek gingen zoeken omdat ze anders niks konden zien. Denk als je toch entree vraagt gaan mensen die niks met de sport hebben niet zo snel ff zitten en blijft er meer ruimte over voor de echte supporters. Maar vond het sowieso te klein opgesteld want bij de kwalificatie in soest konden denk ik zonder te overdrijven 3 keer zoveel mensen kijken en was groter opgesteld vind voor de finale moet er gewoon meer ruimte worden gereserveerd want het is gewoon jammer als je 2 uur in de auto zit en niks kan zien. Maar ik heb een topdag gehad en Jan heeft gewonnen wat ik had gehoopt want deze man heeft zo debiel hard getraind (de rest ook natuurlijk) en gun het hem van harte en die ontlading toen die hoorde dat hij gewonnen had schitterend.
 
Waarom liep jij dan regelmatig door de atleten tent?
Ik heb me net zoals Alex ook wel gestoord aan mensen die met alle respect niets te zoeken hadden tussen de atleten.
En hoe hadden ze de arena groter moeten maken?
Het plein was niet veel groter. Je had met een andere opstelling geen rechte baan meer gehad om de onderdelen te doen. Er was gewoon niet veel ruimte extra.
Er was nu bijna 2x zoveel tribune als vorig jaar Hoofddorp. En als je geen kaartverkoop hebt weet ne niet hoeveel mensen erop af komen. Dat is altijd maar weer de vraag..

Vindt het zo gemakkelijk van mensen die zelf nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd georganiseerd hebben negatief reageren..

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 21:30 ----------

Jarno had mijn vader kunnen zijn !!

Who'ssss the daddy :D
 
Ik denk dat het alleen maar mooi is dat de sport zoveel toeschouwers trekt!
En de openheid, zonder entree maakt het juist mooi, de mooiste reclame voor de sport is toch als er op tv weer te zien is hoe de atleten met elkaar omgaan en er geen plekje op de tribunes meer vrij was? Super!
 
Er is altijd wel iets wat beter kan. Ik vond Vroomshoop een goede wedstrijd. Grote arena, veel tribunes. Hoofddorp was ik niet bij. Dit was een prima wedstrijd. Beetje rommelig door de drukte en het weer. Ik was één van die mensen die op de verkeerde plek stond. Maar ik ga geen sorry zeggen, ik vond het veel te leuk. Ik denk dat je best entree kunt vragen als je ook iets biedt. Goede overdekte zitplaats, barretje en toilet kort bij bijvoorbeeld. Beetje VIP. Daar zou ik wel voor betalen, geen probleem. Maar strongman is echt iets voor het gezin en moet ook 'om niet' toegankelijk blijven is mijn bescheiden mening. Maar ik organiseer geen wedstrijden en vind eerlijk gezegd dat zij die dat wel doen alle lof verdienen.

Ik lees trouwens nergens het gegeven dat alle voormalige sterkste mannen van Nederland er waren (behalve een Fries met blond haar, die was zoek) en door Marcel werden beloond met een mooie herinnering. Ab Wolders, Siem Wulfse en Gerard DuPrie to name a few. Ik vond dat het 'niet sportieve' hoogtepunt van de dag.
 
Waarom liep jij dan regelmatig door de atleten tent?
Ik heb me net zoals Alex ook wel gestoord aan mensen die met alle respect niets te zoeken hadden tussen de atleten.
En hoe hadden ze de arena groter moeten maken?
Het plein was niet veel groter. Je had met een andere opstelling geen rechte baan meer gehad om de onderdelen te doen. Er was gewoon niet veel ruimte extra.
Er was nu bijna 2x zoveel tribune als vorig jaar Hoofddorp. En als je geen kaartverkoop hebt weet ne niet hoeveel mensen erop af komen. Dat is altijd maar weer de vraag..

Vindt het zo gemakkelijk van mensen die zelf nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd georganiseerd hebben negatief reageren..

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 21:30 ----------



Is goed Jarno was maar een tip hoorde er namelijk veel mensen over zeuren maarja.
Met ruimte bedoel ik een andere plek maar waarschijnlijk was dit alleen bischikbaar maar word al weer veelste negatief was een top dag was positief bedoeld. Over dat ik Jan en Johan stond aan te moedigen was ik met niet eens bewust van had meer als 2 uur in de auto gezeten en wilde Jan en Johan zien presteren dus ging ik daar staan omdat ik wel eens train met die
Jongens, heb er bij elkaar misschien 10 min gestaan moet eerlijk zeggen toen ik er langs liep aan het einde stonden er ook wel heel veel mensen zou het zelf ook vervelend vinden dat je als deelnemer niet normaal kunt lopen omdat jan en alle man er tussen staat.
 
Laatst bewerkt:
guido, geen haat ofsow, maar gebruik eens leestekens man;)
 
Waarom liep jij dan regelmatig door de atleten tent?
Ik heb me net zoals Alex ook wel gestoord aan mensen die met alle respect niets te zoeken hadden tussen de atleten.
En hoe hadden ze de arena groter moeten maken?
Het plein was niet veel groter. Je had met een andere opstelling geen rechte baan meer gehad om de onderdelen te doen. Er was gewoon niet veel ruimte extra.
Er was nu bijna 2x zoveel tribune als vorig jaar Hoofddorp. En als je geen kaartverkoop hebt weet ne niet hoeveel mensen erop af komen. Dat is altijd maar weer de vraag..

Vindt het zo gemakkelijk van mensen die zelf nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd georganiseerd hebben negatief reageren..

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 21:30 ----------



Is goed Jarno was maar een tip hoorde er namelijk veel mensen over zeuren maarja.
Met ruimte bedoel ik een andere plek maar waarschijnlijk was dit alleen bischikbaar maar word al weer veelste negatief was een top dag was positief bedoeld. Over dat ik Jan en Johan stond aan te moedigen was ik met niet eens bewust van had meer als 2 uur in de auto gezeten en wilde Jan en Johan zien presteren dus ging ik daar staan omdat ik wel eens train met die
Jongens, heb er bij elkaar misschien 10 min gestaan moet eerlijk zeggen toen ik er langs liep aan het einde stonden er ook wel heel veel mensen zou het zelf ook vervelend vinden dat je als deelnemer niet normaal kunt lopen omdat jan en alle man er tussen staat.

Ik heb ook met iedereen getraind en of wedstrijden gedraaid.......Maar ik ben netjes op de tribune gaan zitten:D

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 15:13 ----------

guido, geen haat ofsow, maar gebruik eens leestekens man;)

Pffffffffffffff. Begin je niet met een hoofdletter dan?:mier:
 
Ik heb ook met iedereen getraind en of wedstrijden gedraaid.......Maar ik ben netjes op de tribune gaan zitten:D

Ja zat ook in de tribune maar liet me af en toe een beetje gaan denk ik en liep ik naar beneden om die gasten aan te moedigen ben gewoon
aso blijkbaar maar geeft weer meer motivatie om me te kwalificeren kan ik er gewoon tussen staan :)
 
Shit man ik heb veel mensen gemist blijkbaar om even gedag te zeggen. Peter ik heb je niet gezien man.
 
Shit man ik heb veel mensen gemist blijkbaar om even gedag te zeggen. Peter ik heb je niet gezien man.

Ik heb KEIHARD! naar je lopen brullen:D
 
Mooi mooi, ik hoorde ook veel aanmoediging van de tribunes als ik moest dat vond ik natuurlijk super. Maar ja er waren toch veel personen die je dan niet even spreekt en dat is jammer.
 
Kom op kan dit topic niet verwijdert worden.

Vind dit een beetje lullig voor Jan, tenminste zo komt het op mij over.

Het is zoals het is, misschien een idee om een grote partytent achter de hand te houden
en reserve onderdelen, mocht het gaan regenen.


als als als Big J en Alex goed te pas waren was het nog spannender geworden.

bla bla bla.

Iedereen heeft een goede prestatie neergezet voor hoe zijn shape was op de dag.

klaar.
 
Jongens, lees het goed. Jan heeft een stabielere wedstrijd gedraaid en dus terecht gewonnen. Jan stond voor de stones 2 punten op Richard voor en dan had Richard dus 2x moeten winnen van Jan. Ik zelf van mening dat het niet verantwoord was Richard te laten starten op de stones. Samenvattend: Jan is de Sterkste Man van Nedeland 2011 en ik vind dus dat hij terecht gewonnen heeft. Jan is een mooie kampioen en Jarno heeft een zware opgave voor volgend jaar.
 
Mooi mooi, ik hoorde ook veel aanmoediging van de tribunes als ik moest dat vond ik natuurlijk super. Maar ja er waren toch veel personen die je dan niet even spreekt en dat is jammer.

Nee dat is waar ook hoor......ik had ook graag even met een aantal mensen gesproken, maar het was zo druk en veel mensen waren in hun wedstrijd ritme dat ik ze maar niet gestoord heb. Maar we spreken elkaar vast snel eens even weer bij een wedstrijd ofzo.
 
Pffffffffffffff. Begin je niet met een hoofdletter dan?:mier:

een ontbrekende hoofdletter maakt de boel niet minder leesbaar. ontbrekende leestekens, of gewoon een beetje random op je toetsenbord rammen en hopen dat er een nederlandse zin staat wel :P

edit: niet dat jij dat doet.
 
Laatst bewerkt:
een ontbrekende hoofdletter maakt de boel niet minder leesbaar. ontbrekende leestekens, of gewoon een beetje random op je toetsenbord rammen en hopen dat er een nederlandse zin staat wel :P

edit: niet dat jij dat doet.

Dus jij gaat mensen nu verplichten hier om leestekens te gebruiken? Ik persoonlijk word altijd een beetje ziek van mensen die daar moeilijk over doen, maar dat is niet persoonlijk bedoeld.
 
Dus jij gaat mensen nu verplichten hier om leestekens te gebruiken? Ik persoonlijk word altijd een beetje ziek van mensen die daar moeilijk over doen, maar dat is niet persoonlijk bedoeld.

gelukkig
 
Back
Naar boven