XXL Nutrition

Shocking News sterkste man 2011 valt in het water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus jij gaat mensen nu verplichten hier om leestekens te gebruiken? Ik persoonlijk word altijd een beetje ziek van mensen die daar moeilijk over doen, maar dat is niet persoonlijk bedoeld.
Hij verplicht toch niks? Vind het persoonlijk beter lezen als er leestekens worden gebruikt, maar dat is ook persoonlijk. :p
 
Vreemd dat je niks meer van de topic starter hoort ...
Een beetje man zou toch al dat commentaar willen weer leggen ...

Persoonlijk zat ik op de laagste trede van de tribune en heb (schat ik) wel 200x mijn benen moeten intrekken voor passerende toeschouwers ...
Heb ik alles goed kunnen zien ...ehhh nee ...
Was het er minder mooi om ... NEE !! ...

Volgend jaar eens zien hoe het geregeld is bij de "Auke Stiekema Cup 2012" ...

:D
 
Vreemd dat je niks meer van de topic starter hoort ...
Een beetje man zou toch al dat commentaar willen weer leggen ...

Persoonlijk zat ik op de laagste trede van de tribune en heb (schat ik) wel 200x mijn benen moeten intrekken voor passerende toeschouwers ...
Heb ik alles goed kunnen zien ...ehhh nee ...
Was het er minder mooi om ... NEE !! ...

Volgend jaar eens zien hoe het geregeld is bij de "Auke Stiekema Cup 2012" ...

:D

Dan heb JIJ ook een hoop lijstvulling in de regen zien staan toch?
Of haal ik nu 2 topics door elkaar? :D
 
Hij verplicht toch niks? Vind het persoonlijk beter lezen als er leestekens worden gebruikt, maar dat is ook persoonlijk. :p

Dan lees je de teksten zonder leestekens gewoon niet.
 
Dan heb JIJ ook een hoop lijstvulling in de regen zien staan toch?
Of haal ik nu 2 topics door elkaar? :D

Om hier een statement op te maken ... weer een teken dat mensen geen idee hebben hoe veel / zwaar je moet trainen om überhaupt lijstvulling te kunnen worden ... als je sport zo gaat bekijken dan lopen er in het Nederlands voetbal/hockey/volleybal elftal ook wat vulling rond ...

Was het een topic over "the Fungames" ???
;)
 
een ontbrekende hoofdletter maakt de boel niet minder leesbaar. ontbrekende leestekens, of gewoon een beetje random op je toetsenbord rammen en hopen dat er een nederlandse zin staat wel :P

edit: niet dat jij dat doet.


Word echt met de dag kinderachtiger hier.
Gaat toch over trainen hier en niet wie het beste nederlands kunt als je daar
zo mee bezig bent ben je hier niet echt thuis denk ik.
En die kinderachtige disscussies steeds ga trainen ofzo!
 
ja, het gaat over trainen hier, als het over auto's ging was het exact hetzelfde verhaal. wat voor soort forum het is doet er toch totaal niet toe.

het enige wat ik in het begin zei, was dat er wel eens een spellingscontrole zou mogen komen. niks mis mee toch?

wel grappig dat je de discussie komt joinen om vervolgens 2x te benadrukken hoe kinderachtig je het vind :roflol:
 
Het is inderdaad geen discussie waard...
Het gaat hier ook niet over foutloos Nederlands kunnen schrijven, maar het is wel zo prettig als je dusdanig schrijft dat het zonder al te veel moeite te lezen is.
 
Nau ik hep d'r gewoon heeele dikke sgeit aan
 
Dat kan je hed besde mat louwwatter losweeken.voorzichtig afveeggen anders krijg je roode billetjes :D[/QUOT

keik an dat zoort invoormatsie heeft een mens wat:D
 
respect deer elkaar uns een beedje xD
 
At jim nou nei it skiten gewoan de boel of faaie krye jim ek gjin skytlokken
 
de zidde gai joa!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Klote schijtsrechter!
 
as zaterdag op RTL7 sterkste man 18.00.. is dat SM van NL 2011?
 
Is de CL volgens mij
 
Back
Naar boven