Fitness Seller

Sterkste Man Amsterdam verplaatst naar Ultimate Fitness Amsterdam

Bezoekers in dit topic

ergun

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
31
Waardering
0
Beste Atleten,



Helaas moeten wij jullie mededelen dat de eigenaar van het terrein van Joel’s Gym Amsterdam erg moeilijk doet over het organiseren van de wedstrijd aanstaande zondag.

En de wedstrijd geen doorgaan wil verlenen en de hekken sluit voor het evenement aanstaande zondag.

Erg onvolwassen en kinderachtig gedrag,Maar helaas keiharde waarheid!

Uiteraard heel erg vervelend zeker omdat je hier niet op zit te wachten 5 dagen voor de succesvolle wedstrijd.

Maar Lex zou Lex niet zijn om voor deze tegenslag een passende oplossing te vinden .

Hij heeft vandaag alles in het werk heeft gesteld om de wedstrijd toch door te laten gaan, En heeft zijn maatje ‘Ed van Amsterdam’

van Ultimate Fitness bereid gevonden om de wedstrijd door te laten gaan en wel op het terrein van de sportschool .



Geweldig dus…Anders zouden we de wedstrijd helaas moeten afblazen.



Dat zou zonde zijn….ED BEDANKT!!!



Mail dit zoveel mogelijk door aan iedereen zodat iedereen op de hoogte is …

Besmet de forums met dit nieuws en stuur het door aan iedereen die dit nog niet weet a.u.b. omdat het zo kort dag is hopen we iedereen nog op tijd te bereiken!



En tot aanstaande zondag 12.00 Bij: ULTIMATE FITNESS van ED VAN AMSTERDAM

Molukkenstraat 200.

1098 TW Amsterdam



Nogmaals atleten aanwezig om 11.00 sharp!!!!



We hopen er wederom een gezellige en sportieve dag van te maken!!



Sportieve groeten , Lex & Jack
 
Hmmm... Ik vraag me toch af of dit wel klopt...? Vaag topic.
 
In de PL/SM is hier ook al een topic over! Ik stel voor dat hier een sticky van wordt gemaakt tot dat het evenement is geweest.
 
Jammer dat al die wedstrijden altijd zo ver weg zijn(vanaf groningen), vind het wel erg vet om naar te kijken :D
 
Back
Naar boven