MuscleMeat

Sterkste man en vrouw van Ede

Bezoekers in dit topic

Godver, bel net zitten ze ook al vol....
 
je moet ook niet alles van hem geloven natuurlijk he ;)

Hansie dikke lul:P:P
haha ik kan dan wel een hoge DL en SQ hebben maar dat wil niet zeggen dat ik hier ga winnen?:)
 
hoe weet je dat niels??heb je toch stiekem in mn broek zitten gluren hahaha :P

maar idd het zegt niet alles met strongman maar het is wel lekker als ze wat hoger zijn natuurlijk!
er komen een stuk meer factoren bij kijken bij zo een wedstrijd!

zie je waarschijnlijk volgende week zaterdag lijkt me leuk om jou en iedereen van hier in actie te zien :thumbs:

en het is lekker dichtbij huis ;)
 
zie je dan Hansie:D
ennuhh ik ken je ex en die zei dat je wel breed van boven bent maar van onder valt t vies tegen:P:P
haha kidding bro
 
nice :D
je gaat ze toch beetje voorbereiden erop mag ik hopen? ;)

ze heeft net dr eerste training gehad(vrijdag jl)
deadlift 6x 70KG en 1x 90KG
tis de allereerste keer dat ze gewichten tilde:P
 
niet slecht :)
 
njah ze ziet dit eigenlijk gewoon als een test of ze wel sterk is:P.. ze vind t ook leuk enzo dus dat zit wel goed:D
 
hahaha slijmerd :P
 
nee niks slijmerd:P:P

tis mn zusje waar ik t over heb:P
 
ik sta ingeschreven!!:D:D

en mn zusje doet mee aan de sterkste vrouw!!:D

he Wacko,leuk dat jij je zusje ook meesleept mijn vriendin doet ook mee
jij woont toch in debuurt van Hoogeveen? wij ook misschien lijkt je zusje het leuk om eens samen met een vrouw te trainen
Fieny heeft een basis in powerliften en enige wedstrijd ervaring
 
Ik krijg me vriendin maar niet zo ver om mee te trainen en uiteindelijk een wedstrjid te doen :(
 
gewoon verwennen,lukt dat niet zwaar fysiek geweld gebruiken!!
(lukte bij mij ook niet ze slaat terug,en hard was vergeten dat zij okk vechtsport heeft gedaan)
 
he Wacko,leuk dat jij je zusje ook meesleept mijn vriendin doet ook mee
jij woont toch in debuurt van Hoogeveen? wij ook misschien lijkt je zusje het leuk om eens samen met een vrouw te trainen
Fieny heeft een basis in powerliften en enige wedstrijd ervaring

jij bent henri vos toch?:D.. zo ja dan hebben we elkaar al vaker gesproken(hardenberg en hoekschewaard)
ik zal t dr eens met mn zusje over hebben!!kijken of ze t aandurft:P
 
had t ook niet over je zusje gek!
ging over dat je weer met mn ex heb zitten babbelen heb nog zo tegen dr gezegd dat ze dat niet mocht vertellen maja!
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
 
jij bent henri vos toch?:D.. zo ja dan hebben we elkaar al vaker gesproken(hardenberg en hoekschewaard)
ik zal t dr eens met mn zusje over hebben!!kijken of ze t aandurft:P

ik weet wie je bent,ik weet uit ervaring dat vrouwen liever onderling trainen omdat ze weten dat het verschil man/vrouw in kracht te groot is en ze dan vaak de nieging hebben om te zeggen dat ze de training dan te zwaar vinden of de druk om te presteren tegen over een kerel vervelend vinden het gewicht is te laag of ze bedenken wel wat anders om er onderuit te komen terwijl het respect naar een vrouw vele malen hoger is dan als met mannen onder elkaar
het is voor de dames ook wel leuk denk ik om vantevoren kennis te maken
 
goede argumenten!!:)
ik zal kijken wat ze dr van vind!!:D
 
Hoi, Hoi...

Het lijkt me heel erg leuk om een x samen te trainen.
Ik ben nog niet zo heel erg getraind, maar het lijkt me erg leuk om mee te doen met een wedstrijd.
 
stuur dan een prive bericht dan kunnen de dames gegevens uitwisselen het word wel tijd dat het vrouwvolk mee gaat doen
 
Back
Naar boven