Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
ik, en wackonielsie.
wij hebben eigen vervoer![]()
Ik vind de gewichten voor de vrouwen (zeker op sommige onderdelen) wel aan de lage kant.
Da's mooi! Maar ik kan me voorstellen dat Unlimited en/of Powerblade willen meerijden omdat die ook uit deze regio komen. Maar wie het eerst komt.....
Inderdaad,zou zelfs voor mij weinig zijn![]()
ik dacht dus eigenlijk dat ik aan zon wedstrijden niet mee kan doen omdat ik geen een gewicht getild zou krijgen.blijken ze er een wedstrijdje van te maken wie het snelste kan pompen met minigewichten
ik kan dan sowieso niet,zie het ook nu pas.maar als ze het vaker organiseren op een voor mij haalbaar niveau,zou ik het wel is willen proberen
iedereen die gaat,succes!![]()
je mag ook gewoon tom en jarno zeggen![]()
Da's mooi! Maar ik kan me voorstellen dat Unlimited en/of Powerblade willen meerijden omdat die ook uit deze regio komen. Maar wie het eerst komt.....
Komt Alfabier tegenwoordig dan uit MM
Dacht dat de dichtsbijzijnde brouwerij bij jullie Grolsch in Groenlo was.
Ik kom echt uit het zuiden des lands, op enkele kilometers van onze vrienden Raymond Merxcs,Jules Bremers, Maurice Hellenbrand (is wel een beetje bekoeld nadat ie eergisteren mijn voet heeft proberen te slopen met een halter) en Roy
Ik komwel regelmatig in Emmen, dus vandaar.
Tom volgens mij wil doetze wat van je!!
Tom volgens mij wil doetze wat van je!!