AndroidHealthClinic

Sterkste man en vrouw van Ede (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat jammer ik woon zowat 10 min van ede.. Had graag mee willen doen maar ben dus veelst te laat :(.
 
Wie gaan er nu allemaal heen?
Ik zal proberen er te zijn om foto's te nemen.
 
ik, en wackonielsie.

Zie ik je eindelijk!:D
'k zal proberen mooie foto's van jou en niels te maken! ;-)

BTW; Ik heb nog 3 plekken vrij in de auto (woon in MM). Wil er nog iemand meerijden? Ik vertrek op tijd en blijf tot het einde.
 
wij hebben eigen vervoer:P:P
 
wij hebben eigen vervoer:P:P

Da's mooi! Maar ik kan me voorstellen dat Unlimited en/of Powerblade willen meerijden omdat die ook uit deze regio komen. Maar wie het eerst komt.....
 
Ik vind de gewichten voor de vrouwen (zeker op sommige onderdelen) wel aan de lage kant.

Inderdaad,zou zelfs voor mij weinig zijn :eek:
ik dacht dus eigenlijk dat ik aan zon wedstrijden niet mee kan doen omdat ik geen een gewicht getild zou krijgen.blijken ze er een wedstrijdje van te maken wie het snelste kan pompen met minigewichten:P
ik kan dan sowieso niet,zie het ook nu pas.maar als ze het vaker organiseren op een voor mij haalbaar niveau,zou ik het wel is willen proberen :P

iedereen die gaat,succes! :thumbs:
 
Da's mooi! Maar ik kan me voorstellen dat Unlimited en/of Powerblade willen meerijden omdat die ook uit deze regio komen. Maar wie het eerst komt.....

je mag ook gewoon tom en jarno zeggen:P
 
Inderdaad,zou zelfs voor mij weinig zijn :eek:
ik dacht dus eigenlijk dat ik aan zon wedstrijden niet mee kan doen omdat ik geen een gewicht getild zou krijgen.blijken ze er een wedstrijdje van te maken wie het snelste kan pompen met minigewichten:P
ik kan dan sowieso niet,zie het ook nu pas.maar als ze het vaker organiseren op een voor mij haalbaar niveau,zou ik het wel is willen proberen :P

iedereen die gaat,succes! :thumbs:

Voor mij is het wel goed dat het wat lage gewichten zijn, ben beginner hea, dus nog niet op "volle sterkte".
Al denk ik dat ik wel een waardig tegenstander ben.
 
Voor de geïnteresseerden:

YouSendIt - Send large files - transfer delivery - FTP Replacement

Niet van alle onderdelen foto's geschoten (ik kwam te laat aan, heb het onderdeel 'vrachtwagen trekken' gemist, van het onderdeel 'deadlift op herhalingen' en 'keg walk' heb ik filmpjes geschoten, die post ik morgen wel).

Van de volgende deelnemers heb ik foto's geschoten:

AlexT
black rush & maat
Jesaja
wackonielsie & zus

Verder staan er nog een paar groepsfoto's op.
 
tnxz bro!!!:)
 
Da's mooi! Maar ik kan me voorstellen dat Unlimited en/of Powerblade willen meerijden omdat die ook uit deze regio komen. Maar wie het eerst komt.....

Komt Alfabier tegenwoordig dan uit MM ???
Dacht dat de dichtsbijzijnde brouwerij bij jullie Grolsch in Groenlo was.

Ik kom echt uit het zuiden des lands, op enkele kilometers van onze vrienden Raymond Merxcs,Jules Bremers, Maurice Hellenbrand (is wel een beetje bekoeld nadat ie eergisteren mijn voet heeft proberen te slopen met een halter :D) en Roy

Ik komwel regelmatig in Emmen, dus vandaar.
 
Foto's

Zie andere topic voor link naar meer foto's
 
Mm

:D
Komt Alfabier tegenwoordig dan uit MM ???
Dacht dat de dichtsbijzijnde brouwerij bij jullie Grolsch in Groenlo was.

Ik kom echt uit het zuiden des lands, op enkele kilometers van onze vrienden Raymond Merxcs,Jules Bremers, Maurice Hellenbrand (is wel een beetje bekoeld nadat ie eergisteren mijn voet heeft proberen te slopen met een halter :D) en Roy

Ik komwel regelmatig in Emmen, dus vandaar.

Antwoorden:

Neuh, alfabier komt ergens uit het zuiden de lands! :D
Dichtsbijzijnde brouwerij is volgens mij Peize.
De beroemde Peizer Hopbel komt daar vandaan.

Ik weet dat je uit het zuiden komt, maar dat je in het weekend meestal in MM bent. Maar uit het feit dat je districtgenoten je voet bewerken met een halter blijkt maar weer dat je echte vrienden ergens anders zitten! :D

Sorry Tom,

Het is gewoon als volgt:
Ik dacht dat je in MM zou zijn en misschien mee zou willen rijden.

Groeten,

Doetze
 
Back
Naar boven