MuscleMeat

Sterkste man in huize Avondrood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Opvallend dat je met riem spontaan minder diep squat.
 
Als je nog magnesium nodig hebt, ik heb 8 blokken besteld..
 
Weer een oud mannetje in de weg vandaag, dus konden we het squat rack weer eens niet gebruiken het eerste uur. Enige troost is, dat hij tenminste wel hard traint. Maar toch schopt het alles in de war. SB en ik overwegen nu toch maar weer thuis of in een garagebox te gaan trainen. Anyhoo:

Seated cable row:
20x
20x
20x
20x

Seated neck press:
5x50
9x90 (PR)
1x100
1x110 (PR)
5x100 (evenaring PR)
5x90
20x50

Speed bench:
8x5x80

Seated cable rows:
60x

Squat:
Nog wat rondfukken met techniek en diepte. Volgens mij begrijp ik nu door welke foute cue ik de laatste twee weken opeens ondiep squat. Vanavond veel losse squats met de hip circle.

Dumbbell lateral raise:
12x26

Een lange tijd in de gym voor weinig sets, maar toch positief vandaag.
 
Balen dat je dan gelijk voor een uur geen squatrek kan gebruiken, wellicht is een basic fit of zo een idee? Bijna niemand squat daar :roflol: (semi serieus).

Top PR's! :thumbs:
 
Balen dat je dan gelijk voor een uur geen squatrek kan gebruiken, wellicht is een basic fit of zo een idee? Bijna niemand squat daar :roflol: (semi serieus).

Top PR's! :thumbs:

:roflol: Dit IS een Basic Fit! Maar je hebt gelijk, hij was niet aan het kniebuigen. :D
 
:roflol: Dit IS een Basic Fit! Maar je hebt gelijk, hij was niet aan het kniebuigen. :D

Oh lol :roflol: Gelukkig is elke basic fit wel anders, ik train zelf ook bij een basic fit waar je op 2 (of 3, als iemand geen safetybars nodig heeft) plaatsen kunt squatten. Hij was toch niet aan het curlen of zo he :eek: :rolleyes:
 
Oh lol :roflol: Gelukkig is elke basic fit wel anders, ik train zelf ook bij een basic fit waar je op 2 (of 3, als iemand geen safetybars nodig heeft) plaatsen kunt squatten. Hij was toch niet aan het curlen of zo he :eek: :rolleyes:

Nee, lock outs op diverse bench presses. En rack pulls.
Mag ik niets van zeggen, doe ik zelf ook. Vandaar dat hij op dat idee kwam...

Curlen doet die man bij het opbergrek voor de barbells. En dan de gewichten laten hangen...
 
Laatst bewerkt:
Belet die hipcircle je niet om goed te zakken ?
 
Bij fit4free is het rek vrijwel altijd leeg, hoef echt nooit te wachten. Wat een super gym. :heart:
Wat was het waardoor je moeilijk op diepte komt?
 
Oh lol :roflol: Gelukkig is elke basic fit wel anders, ik train zelf ook bij een basic fit waar je op 2 (of 3, als iemand geen safetybars nodig heeft) plaatsen kunt squatten. Hij was toch niet aan het curlen of zo he :eek: :rolleyes:

Wow, een BF met drie squat racks... Wij hebben 1 squat rack en 1 Smith. :rolleyes:
 
Wow, een BF met drie squat racks... Wij hebben 1 squat rack en 1 Smith. :rolleyes:

Nja, het is 1 powerrack en 1 soort van crossfit rack, als je veilig wilt squatten heb je 2 plaatsen :p Gelukkig hoef ik, als ik moet wachten, toch nooit lang te wachten tot ik kan, iedereen is altijd binnen 5 minuten weg :p

Tijd terug zelfs gehad dat ik even veel tijd kwijt was aan deadliften als 3 verschillende personen direct na elkaar :roflol:

Basic fit waar ik train was vroeger een health city, waar ook wel redelijk wat aandacht aan krachttraining werd besteed. Toen het BF werd, kwamen er enkel meer plate loaded apparaten bij en dat 'crossfit' rack :p
 
Druk druk druk dus kan niet in de ochtend, zal ze wel volgende x @ phd meebrengen.
 
Belet die hipcircle je niet om goed te zakken ?

Daar heeft het wel mee te maken, lijkt het. Ik kan wel diep met dat ding, maar omdat de proprioceptie anders is, heb ik een ander gevoel bij de juiste diepte. Komt er op neer dat ik teveel vermijd om een butt wink te doen. Komt goed bij de meet. :)

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Druk druk druk dus kan niet in de ochtend, zal ze wel volgende x @ phd meebrengen.

Super! Zoniet komend weekend, dan eventueel het weekend erna?
 
Komend weekend? Dan heb je toch die mockmeet?
 
Super! Zoniet komend weekend, dan eventueel het weekend erna?
Ik ga het alleen maar voor mijn handen gebruiken dus hopelijk gaan 8 blokken langer dan een week mee:)
Helemaal vergeten dat je die mockmeet had, SUCCES!! Hopelijk kan ik de volgende x ook meedoen voor de lols.
 
Kom gewoon bij fox gym trainen. bijna altijd wel 4 of 5 squatracken vrij:D
 
Back
Naar boven