MuscleMeat

sterkste man landsmeer 2008

Bezoekers in dit topic

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
4.953
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
deze wedstrijd gaat niet door??????:mad::mad:
waarom niet?:eek:
 
WTF?

Erg jammer. Dat worden dan niet veel wedstrijden voor mij. Ik zie bijna alleen maar C-wedstrijden en wedstrijden in Belgie.
 
ja klopt.. voor mij nog noornederland(als t doorgaat) en de junior+amsterdam en brunssum.... da was t dan
 
Damn....en ik wilde daar nog wel meedoen in de B. Echt jammer dat die niet door gaat.
 
waarom gaat deze niet door dan
 
ikw eet t niet.. jan zal t wel weten denk ik!!:)..
ooow ja.. ook nog de hoeksche waard doe k mee:D
 
WTF?

Erg jammer. Dat worden dan niet veel wedstrijden voor mij. Ik zie bijna alleen maar C-wedstrijden en wedstrijden in Belgie.

Doe dan Hoeksewaard(vorig jaar hoog nivo voor een c wedstrijd qua deelname)
Of anders de sterkste man van noord nederland(iets lichter dan reguliere B)
 
Het gaat wel snel zeg! Ik heb het er pas sinds vanavond opstaan.
Ik ben vanmiddag gebeld door Allard Arends met de mededeling dat Landsmeer dit jaar niet doorgaat. Reden is de financiën. Er zijn nu nog sponsors van de wedstrijd van afgelopen september die nog niet betaald hebben en daardoor zit Allard zelf met een tekort. Hij ziet het daarom niet zitten om dit jaar waarschijnlijk weer geld te moeten bijleggen. Hij vindt het ook erg jammer, maar zo is het. Ik vindt het uiteraard ook erg jammer, ik had juist plannen om de C variant dit jaar de zwaarste C wedstrijd te maken.

Ik heb een vaag plan om zelf in september in Naaldwijk een vergelijkbare wedstrijd te organiseren (dus een combi B-C), maar daar moet ik eens even goed over nadenken.
 
geef anders je giro rekening storten we allemaal een euro of meer
 
Het gaat wel snel zeg! Ik heb het er pas sinds vanavond opstaan.
Ik ben vanmiddag gebeld door Allard Arends met de mededeling dat Landsmeer dit jaar niet doorgaat. Reden is de financiën. Er zijn nu nog sponsors van de wedstrijd van afgelopen september die nog niet betaald hebben en daardoor zit Allard zelf met een tekort. Hij ziet het daarom niet zitten om dit jaar waarschijnlijk weer geld te moeten bijleggen. Hij vindt het ook erg jammer, maar zo is het. Ik vindt het uiteraard ook erg jammer, ik had juist plannen om de C variant dit jaar de zwaarste C wedstrijd te maken.

Ik heb een vaag plan om zelf in september in Naaldwijk een vergelijkbare wedstrijd te organiseren (dus een combi B-C), maar daar moet ik eens even goed over nadenken.

Zou wel mooi zijn Jan.
 
WAT THE F.

Heel DBB eens serieus plannen om met elkaar te gaan rellen wordt die afgelast.
Hoekse Waard of Noord Nederland iemand?
 
80kg log en 60kg timbers... c'mon viking dat is toch geen uitdaging?
 
Back
Naar boven