AndroidHealthClinic

Sterkste Man op TV in september (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doetze

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
1.282
Waardering
44
Zaterdag 1 september begint de reeks van 4 zaterdagavonden met Sterkste Man uitzendingen op RTL7.
1 en 8 september betreft het de GP 2007 in Ulft en 15 en 22 september gaat het over de Sterkste Man van Nederland 2007 (in Heerhugowaard).
Zaterdag 1 september zal het beginnen om 19:30 uur en eindigen om 20:30 uur (prime-time dus)!

Veel kijkplezier!
Om alvast een spelbreker te zijn wil ik nog ff kwijt dat Jarno beide wedstrijden wint!
 
de uitslagen waren al bekend ja:P:P

maar ga zeker kijken:D
 
Dat was al geen verrasing meer Doetze!
We gaan natuurlijk wel kijken, wat de anderen gedaan hebben is natuurlijk net zo interesant.
 
zal zeker kijken Doetz ;)
 
Thx voor de tip :D!
 
Jeee, altijd leuk om te zien.!.!
 
k ben van plannen om van alle deelnemers van de sterkste man van NL een filmpje te maken en dan op youtube te zetten
k zal ze wel posten zodra ze klaar zijn
 
k ben van plannen om van alle deelnemers van de sterkste man van NL een filmpje te maken en dan op youtube te zetten
k zal ze wel posten zodra ze klaar zijn

:woot::thumbs::thumbup:leukk
 
Sjees vandaag gekeken en Jarno had echt bizarre pech met de truckpull!!

Irritant ook dat er meer dan de helft van de uitzendingstijd reklame is:mad:
 
Sjees vandaag gekeken en Jarno had echt bizarre pech met de truckpull!!

Irritant ook dat er meer dan de helft van de uitzendingstijd reklame is:mad:

Ja viel mij ook al op. Ik zette een maaltijd in de magnetron voor 6 minuten en ervoor en erna was nog reclame :(
 
Tja, primetime he!
Dan heb je dus wel maximum reclameterror! :mad:
Ik neem ze allemaal op op mijn HDD recorder, dan kan ik naderhand de reclame eruitknippen en ze op een DVDtje fikken.
Kan ik daarna nog eens rustig achtermekaar doorkijken zonder een overdaad aan pis, afwas en weet ik wat voor een pauzes allemaal.
 
ja wel jammer dat op een wedstrijd van dat niveau die vrachtwagen in een kuil staat.
en daarna breekt je harnas nog s ook ?????????
wel knap herstelt hoor
 
Morgen (zaterdag 8 september) deel 2 van de GP van Nederland (in Ulft).
Van 19:30-20:30 uur op RTL7.

Vrijdag 14 september op Eurosport:
Van 21:00-22:00 GP van Nederland
Van 22:00-22:30 Wereldbeker in Leipzig (Duitsland)
 
Misschien zijn we op tijd terug uit Landsmeer om te kijken. (kleine kans denk)
 
Ik zet mijn TV al om 19:00 uur op RTL7, want ik meen dat na de vorige uitzending afgelopen week de uitzending van vanavond om 19:00 aangekondigd werd, dus afwijkend van wat in de gids staat.
Dus voor alle zekerheid.
 
Back
Naar boven