XXL Nutrition

Sterkste Man van Aalter 2017 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.243
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Kevin Plasschaert

Wil jij een volledig jaar met de titel rondlopen van sterkste man van Aalter? Lees dit dan eens en schrijf je in!

We gaan de aller sterkste man zoeken van Aalter en omstreken. Iedereen kan hem inschrijven, maar let op!! Plaatsen zijn beperkt!!! 12 personen per categorie. We gaan in 2 categorieën werken. Eerste is voor de beginners. Om eens even te proeven van de sport. Tweede is voor de gevorderden.

Hoe gaat het in zijn werk?
In de voormiddag van 10u tot 13u de beginners en in de namiddag de gevorderden van 14u30 tot 18u30
Zeker de moeite waard om dit eens te zien en een primeur in de regio!!
9 juli 2017

beginners:
1) Deadlift for max. : 80 kg openingsgewicht, per 10 kg omhoog. last man standing.
2) Yoke: 160 kg. tijdsduur 60 seconden, langste afstand wint.
3) Log lift: 50 kg openingsgewicht, per 5 kg omhoog. last man standing.
4) Farmers walk: 60 kg per hand, 40 meter. Tijdslimiet 90 seconden.
5) front hold: 12 kg, langste tijd wint.

gevorderden:
1) Deadlift for max. : 180 kg openingsgewicht, per 10 kg omhoog. last man standing.
2) Yoke: 350 kg. tijdsduur 60 seconden, langste afstand wint.
3) overhead medley : log lift 80 kg, axle press 90 kg, log lift 100 kg
, axle press 120 kg, yoke 140 kg. Max. 3 minuten tijd. Zo snel mogelijk of aantal behaalde lifts.
4) Farmers walk : 20 meter 100 kg per hand, 20 meter 130 kg per hand. Tijdslimiet 90 seconden.
5) Front hold : 16 kg, langste tijd wint.
6) loading race: 15 meter biervat 80 kg. 15 meter slede 200 kg. 15 meter atlas stone 110 kg dragen.

Update events:

2ih1kww.jpg




reglement :
Knie sleeves, elleboog sleeves, straps, magnesiumpoeder, belt, tacky bij dragen van atlas stone toegelaten.

Deadlift suit bij alles verboden en straps bij farmers walk niet toegelaten.

We hopen op een talrijke en sportieve namiddag.

Dus beste mannen, begin alvast maar hard te trainen voor de titel STERKSTE MAN VAN AALTER EN OMSTREKEN!!!

Tot snel! #strongman #wedstrijd
 
Laatst bewerkt:
60 sec. yoke op afstand, rip
 
Net bevestiging gekregen: we staan beide ingeschreven. Yay!
 
Mss wel intresse in de beginnerswedstrijd aangezien ik nog nooit zo iets heb meegedaan. Maar zijn er richtlijnen als begin of max stats voor de wedstrijd? Heb het idee dat het wat licht is, maar de gevorderde is zoiezo wel te zwaar.
 
Mss wel intresse in de beginnerswedstrijd aangezien ik nog nooit zo iets heb meegedaan. Maar zijn er richtlijnen als begin of max stats voor de wedstrijd? Heb het idee dat het wat licht is, maar de gevorderde is zoiezo wel te zwaar.

Je zou wereldkampioen PL kunnen zijn en toch bij de beginners meedoen. Het zou alleen geen uitdaging zijn. Wil je meedoen om te winnen?

En ja, de beginnerswedstrijd is erg licht. Daarom doet mijn vrouw dus ook mee. Maar wat zijn je stats? Heb je weleens events getraind? Dat speelt ook erg mee.
 
Je zou wereldkampioen PL kunnen zijn en toch bij de beginners meedoen. Het zou alleen geen uitdaging zijn. Wil je meedoen om te winnen?

En ja, de beginnerswedstrijd is erg licht. Daarom doet mijn vrouw dus ook mee. Maar wat zijn je stats? Heb je weleens events getraind? Dat speelt ook erg mee.

Ik zou niet speciaal mee doen om te winnen nee, het is alleen om een idee te hebben of het wel een beetje een uitdaging zou zijn? Dat weet ik niet goed en daarom dat ik het eerst hier eens vraag :) En eens weten hoe sterk de mensen zijn die echt mee doen :p
Stats zijn niet zo impressive maar:
1,83m - 83Kg
SQ: 142.5 (lift die niet mee wil :( )
DL: 205
Bench: 127.5
Strikt press: 85

Ik heb samen met een forum al 3 meetings gedaan, elk jaar eentje.
Dus wel eens stones gedaan, 110Kg - 1.50m
Farmers eens vast gehad, 120Kg per hand (15sec, stilstaand wel)
Eens tire flips en carpulls en log gedaan.

Dit is het zowat denk ik
 
FWIW: SB heeft zelfs nog nooit 50 kg log press gedaan. Haar PR is 45. En toch durft ze mee te doen.
 
Ik zou niet speciaal mee doen om te winnen nee, het is alleen om een idee te hebben of het wel een beetje een uitdaging zou zijn? Dat weet ik niet goed en daarom dat ik het eerst hier eens vraag :)
Stats zijn niet zo impressive maar:
1,83m - 83Kg
SQ: 142.5 (lift die niet mee wil :( )
DL: 205
Bench: 127.5
Strikt press: 85

Ik heb samen met een forum al 3 meetings gedaan, elk jaar eentje.
Dus wel eens stones gedaan, 110Kg - 1.50m
Farmers eens vast gehad, 120Kg per hand (15sec, stilstaand wel)
Eens tire flips en carpulls en log gedaan.

Dit is het zowat denk ik
Dat is inderdaad een lastig niveau qua kracht. Je zou kunnen zeggen dat je misschien met deze onderdelen dan eigenlijk cardio gaat doen. Aan de andere kant: je moet al die onderdelen in 3 uur afronden, dat heeft best een impact als je dan ook nog de stress hebt van onbekende omgeving, etc.


Goede grip trouwens.
 
Dat is inderdaad een lastig niveau qua kracht. Je zou kunnen zeggen dat je misschien met deze onderdelen dan eigenlijk cardio gaat doen. Aan de andere kant: je moet al die onderdelen in 3 uur afronden, dat heeft best een impact als je dan ook nog de stress hebt van onbekende omgeving, etc.


Goede grip trouwens.

Das ook waar, thanks :) Ik denk er nog eens over
 
Het is nog lang tot de zomer 2017 hé, tegen dan zijn de stats ook weer omhoog :P Ik lees wel net dat er bij de beginners nog maar 3 plaatsten vrij zijn en bij de gevorderden nog maar 2 plaatsen ...
 
De inschrijvingen zouden momenteel vol zijn, je kunt altijd op de reservelijst normaal gezien want sowieso gaan er nog mensen afzeggen (is altijd wel en zeker als een comp nog zo lang weg is)
 
Damn das snel :p nuja toch teveel twijfels of ik wel of niet zou mee doen hahaxD
 
350kg Yoke op afstand, FML. Wel vette wedstrijd, ik ga er over nadenken.
 
nadenken is te laat,gewoon meedoen voor het te laat is

girovaki
Er is net door de organisatie een verandering van sommige onderdelen gestuurd. Grote kans dat sommigen zich nu gaan uitschrijven. Kortom: nu de beste kans dat er weer plek is.

2ih1kww.jpg
 
Heel jammer! Het beginnersniveau is zó ver opgeschroefd, dat ik niet mee kan doen.
 
Back
Naar boven