MuscleMeat

Sterkste man van de Kempen 2015

Bezoekers in dit topic

Ik ga mijn best doen, zonder juice, wat betekent dat ik nog meer neem dan een juicer.
 
Triest.
Nu organiseert men eens een wedstrijd, wat al zelden is voor in België en dan zeuren ze er nog om.
De onderdelen zijn zwaar tot zeer zwaar. Voor mij althans toch.

Ikzelf doe ook mee en zie me weinig onderdelen uitdoen.
Het is dan ook strongman voor iets, anders ga ik wel biljarten of pokeren.

En dat over natty/not natty. Das een persoonlijke keuze eh robbe. Als jij denkt dat je zulke wedstrijden alleen als juicer zijnde kunt doen, dan heb je nog niet veel gezien.

Hopelijk trekt het nog meer deelnemers aan, goed weer,geen blessures, persoonlijke records en dan zal het een hele mooie dag worden. Dat ik nu 1e, 5e, of laatste ga worden.

Het is voor de fun bij mij, niet mijn job


Just my 2 peanuts robbe (als je salt mag eten natuurlijk)
 
sanca heeft 100% gelijk!

ik zelf trek no way in hell een 170 stone, mn dl is matig en met loading kom ik niet vooruit :P daarentegen truckpull kan er goed mee door, mn medley is redelijk en dumbell hoop ik in uit te blinken! Dat is juist strongman!

Triest.
Nu organiseert men eens een wedstrijd, wat al zelden is voor in België en dan zeuren ze er nog om.
De onderdelen zijn zwaar tot zeer zwaar. Voor mij althans toch.

Ikzelf doe ook mee en zie me weinig onderdelen uitdoen.
Het is dan ook strongman voor iets, anders ga ik wel biljarten of pokeren.

En dat over natty/not natty. Das een persoonlijke keuze eh robbe. Als jij denkt dat je zulke wedstrijden alleen als juicer zijnde kunt doen, dan heb je nog niet veel gezien.

Hopelijk trekt het nog meer deelnemers aan, goed weer,geen blessures, persoonlijke records en dan zal het een hele mooie dag worden. Dat ik nu 1e, 5e, of laatste ga worden.

Het is voor de fun bij mij, niet mijn job


Just my 2 peanuts robbe (als je salt mag eten natuurlijk)

Kijk, jullie snappen het !

Ikzelf ga even afwachten hoe de volgende eventtrainingen zich gaan evolueren, zonder dat werkongeval was ik zeker weten in geweest :o
 
Laatst bewerkt:
mij maakt het ook niet uit of ik nu 1e of eennalaatste word, zolang ik maar van yannick win:heart::jk::orly::yarly::trollface:
 
Yannick is de afgelopen tijd in Mother Russia itself in het grootste geheim getraind door nietsontziende Russen die opgeleid zijn om de iSIS uit te roeien, rechtstreekse afstammelingen van Klokov en Misha zo het schijnt, dus je zou het nog wel eens moeilijk kunnen gaan hebben
 
Respect, Big D !



Yep, werd me al een paar keer letterlijk in pm gezegd door jongens die in eerst instantie wilden deelnemen

Kom op hé, er zijn toch ook jongens die deze gewichten kunnen verplaatsen zonder te gebruiken, toch ?! Of ben ik nu gewoon heel erg naïef ?

Kan jij het? Zelfs voor je blessure? En je traint er al jaren op. Nou dan, heb je je antwoord. Er word veel meer
gejuiced dan toegeven. En degene die het toegeven, nemen vaak nog meer dan ze toegeven.

Natuurlijk zijn er naturals die dit kunnen. Als je daar al niet meer in gelooft..
 
Natuurlijk zijn er naturals die dit kunnen. Als je daar al niet meer in gelooft..

Mensen die zelf ooit gekuurd hebben en deze gewichten niet kunnen verplaatsen geloven natuurlijk nooit dat een naturel dit wel kan


Beetje triestig dit, zo asociaal zwaar is de wedstrijd nu ook weer niet
 
Komop zeg :roflol:

De wedstrijd is inderdaad retezwaar, maar om nu te beweren dat je moet kuren om hier te kunnen aan meedoen...
Zelfs ik als klein ventje die op de finales in België altijd achteraan eindigde heb al een meter of 5 met een 350kg yoke kunnen stappen en heb al een 70kg db kunnen pressen. Dan moeten de betere atleten in België en de vele sterke jongens in Nederland dit niveau toch ook wel kunnen.
 
Doe mee woopy, show us the small guy sexyness
 
Doe mee woopy, show us the small guy sexyness

+1

En als je meedoet, zal ik op de wedstrijd persoonlijk ook +1 doen op een getal naar wens. Alleen voor jou!
 
Heb al in maanden geen yoke, farmers, stones,... meer aangeraakt, en de kracht in mijn benen zit nog lang niet op niveau sinds ik terug beginnen trainen ben na mijn blessure. En zelfs als dat wel zo was, dan nog is deze wedstrijd gewoon te zwaar voor mij. Door 5 meter met de yoke te stappen bereik je nogal weinig. Ik heb daar niets te zoeken :)
 
Je hebt mij daar te zoeken! :heart::heart:
 
Je kunt mij carbs zien eten, dan heb je zowieso al gewonnen
 
Hoe zit het trouwens met de toeschouwers? Gezien ze tegenwoordig at random ook in de gym controleren, zijn toeschouwers dan ook een doelwit?
 
hahahaha robke don't be scared homie!
 
Hoe zit het trouwens met de toeschouwers? Gezien ze tegenwoordig at random ook in de gym controleren, zijn toeschouwers dan ook een doelwit?

Hahaha, zo erg is het (nog?) niet :D
 
Hoe zit het trouwens met de toeschouwers? Gezien ze tegenwoordig at random ook in de gym controleren, zijn toeschouwers dan ook een doelwit?

Ik heb gehoord dat ze geen toeschouwers meer toelaten die meer dan 80 kg bw hebben.
Alles daaronder is nog naturel.
 
Update Atleten:

Van den Bulck Glenn
Vermeulen Yannick
Thoonen Bert
Bensch Raf
Nijs Sascha
Van Hulsel Karel
Pieters Nick
Kennard Van Messem
Hsaini Fouad (NL)
Moors Teun (NL)
Janssen Dominique (NL)

Het ziet er naar uit dat dit een mooie wedstrijd gaat worden :D
 
Leuke wedstrijd !! :D
 
Back
Naar boven