Fitness Seller

Sterkste man van de Kempen 2015 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Strongman Team Kempen (SMTK) i.s.m. Homahe Herentals organiseert:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Truck Pull: met harnas en touw over een afstand van 20m
2. Monster Dumbell: 1 vs 1 - 50mm handvat, 70kg
3. Medley: 1 vs 1 - Yoke 350kg - Farmer's Walk 120kg - 20m
4. Max Deadlift: 3 beurten
5. Loading Race: 1 vs 1 - 2 vaten van 100kg en 2 zandzakken van 100kg laden op 1.20m - afstand 12.5m
6. Stones of Strength: heavy set - 130kg-140kg-150kg-160kg-170kg op 1.30m

http://www.facebook.com/events/661796973965026/

Inschrijvingen via:
strongman.kempen@gmail.com

Dit betreft een open wedstrijd, iedereen welkom

Update Atleten:

Van den Bulck Glenn
Vermeulen Yannick
Thoonen Bert
Bensch Raf
Nijs Sascha
Van Hulsel Karel
Pieters Nick
Kennard Van Messem
Hsaini Fouad (NL)
Moors Teun (NL)
Janssen Dominique (NL)
 
Waar zitten al die strongmen ? Nu is er eens een mooie wedstrijd en zijn er amper inschrijvingen, wtf ?!
 
Al die hollanders vrezen de dopingcontrole natuurlijk
 
Respect, Big D !

Al die hollanders vrezen de dopingcontrole natuurlijk

Yep, werd me al een paar keer letterlijk in pm gezegd door jongens die in eerst instantie wilden deelnemen

Kom op hé, er zijn toch ook jongens die deze gewichten kunnen verplaatsen zonder te gebruiken, toch ?! Of ben ik nu gewoon heel erg naïef ?
 
Yep, werd me al een paar keer letterlijk in pm gezegd door jongens die in eerst instantie wilden deelnemen

Kom op hé, er zijn toch ook jongens die deze gewichten kunnen verplaatsen zonder te gebruiken, toch ?! Of ben ik nu gewoon heel erg naïef ?

Kan jij het? Zelfs voor je blessure? En je traint er al jaren op. Nou dan, heb je je antwoord. Er word veel meer
gejuiced dan toegeven. En degene die het toegeven, nemen vaak nog meer dan ze toegeven.
 
Controleren ze ook buitenlandse atleten in België? En wat voor gevolg zou dat dan hebben voor een Nederlandse atleet? Mag je 2 jaar geen wedstrijden doen in België. :roflol:
 
Kan jij het? Zelfs voor je blessure? En je traint er al jaren op. Nou dan, heb je je antwoord. Er word veel meer
gejuiced dan toegeven. En degene die het toegeven, nemen vaak nog meer dan ze toegeven.

Zonder de blessures zou ik gewoon kunnen meedoen ja
 
Kan jij het? Zelfs voor je blessure? En je traint er al jaren op. Nou dan, heb je je antwoord. Er word veel meer
gejuiced dan toegeven. En degene die het toegeven, nemen vaak nog meer dan ze toegeven.

ik kan het, yannick kan het, raf kan het, etc.
 
Controleren ze ook buitenlandse atleten dan in België? En wat voor gevolg zou dat dan hebben voor een Nederlandse atleet? Mag je 2 jaar geen wedstrijden doen in België. :roflol:

Denk dat de boete wat meer afschrikt ;)
 
Controleren ze ook buitenlandse atleten dan in België? En wat voor gevolg zou dat dan hebben voor een Nederlandse atleet? Mag je 2 jaar geen wedstrijden doen in België. :roflol:

Yep, hun worden ook gecontroleerd maar het is helemaal niet zeker dat ze er bij de Kempen ook gaan staan, op de voorronde en finale sowieso, soms worden er random personen uitgehaald, soms de top 3 en andere keren gewoon iedereen ....

Geen idee van de consequenties voor buitenlanders

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

ik kan het, yannick kan het, raf kan het, etc.

Robke wilt gewoon weer stiekem op me haten, dat is tegenwoordig z'n hobby hier :rolleyes:
 
Zonder de blessures zou ik gewoon kunnen meedoen ja

Heb jij al ooit een 170kg stone gedaan dan? En zo'n 70kg DB? Lijkt me tering zwaar...
 
En hoe gaan ze die innen dan? Ik zou geen naam opgeven dan moeten ze je vastzetten en dat kan ook niet blijven duren.

Als ze je vast zetten hebben ze je identiteitskaart ook ;) En boetes innen gaat altijd.
 
Heb jij al ooit een 170kg stone gedaan dan? En zo'n 70kg DB? Lijkt me tering zwaar...

Wel al een 160 stone en een 70kg dumbbell heb ik ook al gepressed ;)

Het is ook niet de bedoeling dat iedereen met een vinger in de neus alle onderdelen haalt, het moet natuurlijk een strongman wedstrijd blijven
 
Wel al een 160 stone en een 70kg dumbbell heb ik ook al gepressed ;)

Het is ook niet de bedoeling dat iedereen met een vinger in de neus alle onderdelen haalt, het moet natuurlijk een strongman wedstrijd blijven

Natuurlijk. Maar je wilt ook niet laatste worden omdat je x aantal dingen gewoon niet haalt :p Ik zou bv al niet
mee doen omdat er een max DL inzit en ik helemaal niet kan DL'en :p
 
En hoe gaan ze die innen dan? Ik zou geen naam opgeven dan moeten ze je vastzetten en dat kan ook niet blijven duren.

Je kunt altijd gaan lopen :D maar je staat sowieso op de deelnemerslijst dacht ik (al was ikzelf op de Limburger ook al eens mistery guest)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Natuurlijk. Maar je wilt ook niet laatste worden omdat je x aantal dingen gewoon niet haalt :p Ik zou bv al niet
mee doen omdat er een max DL inzit en ik helemaal niet kan DL'en :p

Tja, als je moet wachten op een wedstrijd waar je in alle events uitblinkt kun je nog lang wachten of je moet enorm allround sterk zijn

Ik heb ook al op wedstrijden gestaan die eigenlijk te zwaar waren maar ik kreeg niets dan respect terug, zowel van de mede atleten als van het publiek, en vergeet ook niet dat je op een wedstrijd vaak je eigen kan verbazen, is toch altijd anders dan op een training imo
 
Tja, als je moet wachten op een wedstrijd waar je in alle events uitblinkt kun je nog lang wachten of je moet enorm allround sterk zijn

Ik heb ook al op wedstrijden gestaan die eigenlijk te zwaar waren maar ik kreeg niets dan respect terug, zowel van de mede atleten als van het publiek, en vergeet ook niet dat je op een wedstrijd vaak je eigen kan verbazen, is toch altijd anders dan op een training imo

Uitblinken hoeft voor mij ook niet. Zolang ik maar geen afgang maak :roflol:
 
Uitblinken hoeft voor mij ook niet. Zolang ik maar geen afgang maak :roflol:

Alleen al het feit dat je er zou staan is gelijk aan geen afgang ... Of je moet inderdaad op elk onderdeel niets kunnen verzetten en dat heb ik nog maar 2x gezien :P
 
sanca heeft 100% gelijk!

ik zelf trek no way in hell een 170 stone, mn dl is matig en met loading kom ik niet vooruit :P daarentegen truckpull kan er goed mee door, mn medley is redelijk en dumbell hoop ik in uit te blinken! Dat is juist strongman!
 
Back
Naar boven