MuscleMeat

Sterkste man van Ede

Bezoekers in dit topic

Volgens mij wel joost16,
Daar had je echt snel bij moeten zijn.
 
ja blijkbaar... lees het nu pas... ede was nog mooi dicht bij huis ook...
 
Kom je kijken... ik doe ook mee, wacknielsieook
 
ja dan kom ik wel kijken.. hoe zien jullie dur ong. uit.. weet ik wanneer ik extra hard moet roepe, dbb beetje aanmoedige:D
 
moet te doen zijn toch?.. hoeksche waard was dan ook veeeel te zwaar voor je maar dat is toch ook goed gekomen?:)

nouja goed , hehe 19e van de 20 ,
was leuke dag , maar het begin al met die boomstam die naar rechts hangt dat verpest je hele dag al , maar ik doe niet mee zaterdag ,
ik ga hopelijk in de toekomst mee met iemand om sterkste man te trainen dus ik kom sterker terug en dan voor de top
 
ik heb wat kort blond haar, en ben aan de stevige kant, en heet marjanne.
niels heb donker kort haar, heeft 2 tattoo's 1 tribal 1 strongman logo.
Ze roepen wel om wie moet, dan moet je hard schreeuwen :D
 
nouja goed , hehe 19e van de 20 ,
was leuke dag , maar het begin al met die boomstam die naar rechts hangt dat verpest je hele dag al , maar ik doe niet mee zaterdag ,
ik ga hopelijk in de toekomst mee met iemand om sterkste man te trainen dus ik kom sterker terug en dan voor de top

hey!! met wie ga je mee trainen dan?:)
 
Leuke site gemaakt Niels!

Herken je wel in Landsmeer denk.
 
vast wel gijs:D..
die site is gemaakt door marcel maar ik update m t meest:P:P
na de weedstrijden grote update op mn site!!:)
 
jajajajajajajajajajajajajajajajaja wat is dat daarbove......

de dag komt er bijna aan voor jullie jongens!!!!!!!

hey gijsie ga je ook naar landsmeer!
waar woon jij precies in amsterdam misschien kennen we gezellig samen naar landsmeer reizen :P
 
Vanavond in de sportschool ff 10x 70 kilo gedeadlifst... Ben tog trots op mezelf :D
 
Mijn doel marcel....Mijn doel...
 
nou marjanne

hoe voel je jezelf nou voor de wedstrijd klaar om te winnen
 
Redelijk marcel, maar ik denk dat ik wel meer kan dan 10 maar niels wil perse dat ik die 100 til jaa, maar dat wil nog net niet...
 
Redelijk marcel, maar ik denk dat ik wel meer kan dan 10 maar niels wil perse dat ik die 100 til jaa, maar dat wil nog net niet...

na die 100Kg mag je alles herhalingen doen zusje van me!!:).. ik wil dat je die 100KG doet voor Ede dr is!! en voordat je die 100KG doet verwacht ik dat je richting de 12/15 hh doet op 70KG;)moet te doen zijn zusje?:)

succes met t spierpijn:P:P
 
Back
Naar boven