AndroidHealthClinic

Sterkste man van Landsmeer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcelbriggs

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2005
Berichten
400
Waardering
0
Hallo,
wie van jullie doen er 23 september allemaal mee in Landsmeer
 
Waar wordt dat gehouden en hoe laat.


Bedankt vast.

Bodycase
 
Ik doe mee.

Grz Jan.
 
Ik ga zeker kijken.


Bodycase.
 
Ik doe mee..
 
ik doe zelf niet mee
maar mijn trainingsmaat doet mee aan de c- wedstrijd
 
hey ik ben de trainingsmaat van marcelbriggs:P

ik doe 23september mee aan de sterkste man van landsmeer de C-wedstrijd

khoop een goede prestatie voor mezelf neer te zetten:D
 
Ik kom zowiezo kijken.
 
jah marcel die zal vast niej aan de c meedoen want daar is ie te sterk voor:D
 
wel kikke dat er ook een amateur categorie is. lijkt me echt woest om eens mee te doen!
 
nouw wat let je chunky
 
aan de b wedstrijd mag ik hopen
:D :D :D :D


Ja mannen de B wedstrijd of zoals de organisatie het noemt "profs". Maar ben helemaal geen prof, ik werk gewoon hoor....lol.

Zie jullie later.
 
Wat me let is dat het een pleuriseind weg is, en dat ik het nogal druk heb. Maar het kriebelt wel, ik zal best wel een keertje mee gaan doen. Maar dan wel zo'n amatatuer wedstrijd, zo kan je ook een beetje oefenen, ik van ze lang zal ze leven nog nooit zo'n bol bijvoorbeeld in me handen gehad.

Hoe doe jij dat Jan-Pieter, heb je thuis bollen (bv) of op de gym ofzo?
 
Wat me let is dat het een pleuriseind weg is, en dat ik het nogal druk heb. Maar het kriebelt wel, ik zal best wel een keertje mee gaan doen. Maar dan wel zo'n amatatuer wedstrijd, zo kan je ook een beetje oefenen, ik van ze lang zal ze leven nog nooit zo'n bol bijvoorbeeld in me handen gehad.

Hoe doe jij dat Jan-Pieter, heb je thuis bollen (bv) of op de gym ofzo?

Ik heb geluk dat ik toegang heb tot alle onderdelen in Schiedam we trainen daar met Jan Haaring, Fouad, soms met Geoffrey en ook Sarko komt wel is langs ik heb dus mazzel daar mee.
 
Traint Fouad daar ook tegenwoordig joh, dacht eigenlijk dat hij tegenwoordig in Atlatis trainde me Geoffry. welke gym is dat in schiedam? Misschien leuk om eens een training te doen daar.
 
Is helaas geen sportschool waren dr maar sportscholen met zoveel sterkste man spullen om onderdelen te trainen. Het is een beetje lastig uitleggen maar het is een soort van kelder onder een sportcentrum waar de onderdelen getraind kunnen worden, de trainingsspullen zijn meen ik van Jan. Als je een keer wilt trainen daar kan je het beste contact opnemen met Jan Haaring.
 
Is het prive zegmaar? Of kan je er lid worden? Je maakt me wel nieuwsgierig. Maar waarschijnlijk zitten jullie, of weet ik wie er nog meer lopen, niet te wachten op beginners.
 
Back
Naar boven