AndroidHealthClinic

Sterkste man van Liedekerke

Bezoekers in dit topic

tinocornelis

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
30
Waardering
1
Wij organiseren op zo 4 oktober "de sterkste man van Liedekerke" en zoeken nog deelnemers. Er zal een gewichtsklasse -80kg zijn en een klasse tot 100kg. Meer info op [Link niet meer beschikbaar] of 0475/21.05.87
 
ik vrees dat het nog te vroeg is voor mij :D
misschien dat ik wel kom kijken :)

wat zijn de onderdelen trouwens + gewichten??
 
Naar de gewichten ben ik ook wel benieuwd :) Ik ga zelf niet meedoen, maar ik ken mss wel wat mensen die geinteresseerd zouden kunnen zijn.
 
Ik wil eventueel wel meedoen, wat zijn de gewichten bij de proeven?
 
De gewichten hangen af van de gewichtsklasse waarin je zit (-80, -100).
Farmerswalk 70kg-80kg, logpress op herhalingen 60kg, 70kg, zware voorwerpen-race 70-100kg.
Te doen dus, zelfs voor beginnende lifters...
 
mhh die gewichten kan ik ook wel aan denk ik :D hier ga ik zeker over nadenken! zal eens opzoeken waar liederkerke precies ligt :)
 
Ik doe wrs mee, het zal van mijn vervoer afhangen, ofdat ik zondag dan terug kan reizen naar mijn kot in leuven ;)
 
Ik doe wrs mee, het zal van mijn vervoer afhangen, ofdat ik zondag dan terug kan reizen naar mijn kot in leuven ;)
als ik meedoe moet ik ook terug naar mijn kot in leuven, dan zou je eventueel wel bij mij in de auto meekunnen :D
 
dus als ik het goed begrijp zijn er maar 3 onderdelen?
Farmers walk, Loglift for reps, Medley.
klopt dit?
 
dus als ik het goed begrijp zijn er maar 3 onderdelen?
Farmers walk, Loglift for reps, Medley.
klopt dit?

je hebt de link naar de website in de beginpost gemist zeker:D?

  • Farmer's walk
  • Zware voorwerpen race
  • Boomstam heffen
  • Truck pull met harnas
  • Auto kantelen
 
oeioei truckpull en carflips, heb ik nog nooit gedaan :D enfin loglift ook niet maar dat lijkt me niet zo extreem moeilijk :D
 
als ik meedoe moet ik ook terug naar mijn kot in leuven, dan zou je eventueel wel bij mij in de auto meekunnen :D

Als, als, als... Meedoen jij damned :whip:
 
oeioei truckpull en carflips, heb ik nog nooit gedaan :D enfin loglift ook niet maar dat lijkt me niet zo extreem moeilijk :D

truckpull mag geen probleem zijn, de loglift ook niet aangezien je clean en press stands wel redelijk zijn. Dan schiet er alleen de carflip nog over maar dat zal ook wel een piece of cake worden;)
 
haha ayay captain :D als jij komt kijken/meedoen :p maar truckpull en carflips, dunno denk niet dat ik daar ga in slagen, maarja meedoen is belangrijker dan winnen zeker :p

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

truckpull geen probleem :eek:? krijg ikzo'n groot gevaarte wel in gang :roflol:
 
haha ayay captain :D als jij komt kijken/meedoen :p maar truckpull en carflips, dunno denk niet dat ik daar ga in slagen, maarja meedoen is belangrijker dan winnen zeker :p

op merchtem was ik laatste, op zevenkamp was ik laatste. Gewoon meedoen en ervaring opdoen om er volgend jaar of binnen een paar jaar te winnen;)
 
oke, ik ben overtuigd :D!!
morgen aan mijn ouders vragen of ze mij willen opdoen :D dan kan je eventueel al mee van hier wauter.
 
oke, ik ben overtuigd :D!!
morgen aan mijn ouders vragen of ze mij willen opdoen :D dan kan je eventueel al mee van hier wauter.

nog beter, dan hoef ik met de trein niet al daar te reizen ook:D
 
je zal met de trein naar landen moeten komen dan :D toch al beter dan naar liederkerke :D
 
Back
Naar boven