AndroidHealthClinic

Sterkste man van Merchtem 2010/2

Bezoekers in dit topic

Nen hoge boom zonder bladeren vangt ook geen wind :nanner:
 
Das waar het is jimmy die altijd alles beslist ??? da wist je nu toch al Snoob :D

Jimmy is oppermachtig en wij volgen gewoon...

Allemaal samen heil jimmy heil jimmy :D

pfff Bedoel ermee dat de groep die regelmatig bij jimmy traint bekend is met 90% van de onderdelen die nsmb gebruikt op wedstrijden.
 
blijkbaar liggen die bollen toch wel zwaar op de maag van de NSMB. Eigelijk heel raar want jullie (=NSMB-leden) gaan er waarschijnlijk nooit mee in aanraking komen. Of wel?
 
Das waar het is jimmy die altijd alles beslist ??? da wist je nu toch al Snoob :D

Jimmy is oppermachtig en wij volgen gewoon...

Allemaal samen heil jimmy heil jimmy :D


Wel toch leuk dat jij zoiets mag schrijven zonder reactie van de NSMB, tegen ons (niet leden) zouden ze zeggen stop met zeveren!!!!!!!!!:)
 
Wel toch leuk dat jij zoiets mag schrijven zonder reactie van de NSMB, tegen ons (niet leden) zouden ze zeggen stop met zeveren!!!!!!!!!:)

ge meent toch ook nie dat dn reactie van den didier serieus is ze?:P
 
wat een aanzet tot relletjes hier alweer :rolleyes:

@Chewie en others: Didier was gewoon zijn sarcastische zelf, dat verergert nog naar de wedstrijden toe (kisskissdarling ;)), begrijp ik als je het gemiddelde antwoordniveau op dit forum bekijkt en heeft te maken met iemand die ooit eens ergens sprak over de "volgelingen van Jimmy", sindsdien durven we op training al eens te knielen voor "zijne hoogheid" en bereiden we een altaar voor (ter verduidelijking = weeral sarcasme :rolleyes:)... waarop we hem allemaal collectief droog in de ... (voor de Agnew-fans:D)

mmm, ik kan me best indenken dat die indruk leeft over nsmb-leden en de onderdelen, maar ik had het er vandaag nog met Jimmy over, mag iedereen gerust weten, da's geen kritiek die je naar Joeri mag smijten net zozeer als naar de nsmb, beiden stellen - zoals sommige Nederlandse collega's - eveneens het materiaal ter beschikking om het al eens te voelen, was omega007 sportief genoeg om toe te geven, daarnaast heeft Joeri zelfs foto's gepost dus je kan wel een inschatting maken, dus...
en er zit altijd wel ergens een element of surprise in, ik ben destijds voor open SM van Limburg wel bij Haefland gaan trainen maar die wagonas bv. was een k*tding dat ik nog nooit vasthad, de Highland Games gooide de wfd van Wout bv ook altijd heel anders dan die van Tommy
"it's all part of the game" inderdaad
lijkt moeilijk te geloven maar wij weten de definitieve onderdelen voor de finale en de strongman cup ook pas sinds dit weekend (kwestie van organisatie, sponsoring en ook wat persoonlijk eergevoel)

@joeri: focus niet zo op die "ovums"/"balls"/"whateverkes"... ik ga het hele gesprek niet opnieuw voeren, je krijgt goede kritieken van de deelnemers dus waarom, de internetdiscussie draait toch steeds weer op dezelfde patstelling uit? we hebben het al gezegd, je bent van harte welkom om te praten/discussiëren, en anderen met jou ook, zeker op de algemene vergadering op het einde van het seizoen, alles wat ik namens de nsmb te zeggen had is al gezegd...

on topic terug aub: wat was er met Steve, ik had wel een strijd tussen jullie verwacht maar - no offence - ik had hem in dit deelnemersveld ongenaakbaar beschouwd, blok die doorweegde?
 
Nette wedstrijd man, en goed georganiseerd. Knap dat je hem nog vol hebt gekregen ondanks alle pogingen die de nsmb heeft gedaan om dit te voorkomen!
 
on topic terug aub: wat was er met Steve, ik had wel een strijd tussen jullie verwacht maar - no offence - ik had hem in dit deelnemersveld ongenaakbaar beschouwd, blok die doorweegde?[/QUOTE]


Volgens mij heeft Steve zich zelf een beetje in nesten gewerkt, door met de zware voorwerpen te snel te willen lopen waardoor het houten blok onder de tafel beland is en zo een pak tijd verliest+wat ik al eerder verteld heb, geef hem nog een 2tal jaar voor wat kracht en snelheid te laten winnen en hij zal een te duchten tegenstander zijn.
En natuurlijk ook ni vergeten de tegenstand was wel ni te onderschatten bv: die poolse deelnemer duwde droogweg 90kg zonder enige techniek puur uit de armen. En de nederlander die tweede was is zeker ook een man met toekomst+onze oude rot joerie hé nooit te onderschatten!!!!!!
 
on topic terug aub: wat was er met Steve, ik had wel een strijd tussen jullie verwacht maar - no offence - ik had hem in dit deelnemersveld ongenaakbaar beschouwd, blok die doorweegde?

Ik heb het inderdaad een beetje laten liggen bij de race met zware voorwerpen. Beetje onstuimig met het houten blok en het te vroeg willen loaden waardoor het blok onder de tafel is terecht gekomen en ik even sterretjes zag :mad: :o... Daardoor slechts 5de op dit onderdeel en byebye kans op overwinning. Conditioneel gezien stelde ik niets voor die dag en daar moet ik werk van maken! Persoonlijk ben ik wel tevreden over het resultaat want ik had op en al 2x strongman getraind. Maar dat zijn allemaal vijgen na Pasen, ik weet nu waar mijn zwakheden liggen en ik ga er alles aan doen om deze te werken.

De wedstrijd zelfs was goed georganiseerd en de sfeer zat er goed in! En de nummers 1 en 2 waren elkaar waard! Supersterke prestaties van zowel Joeri als Kevin gezien! Ook de andere deelnemers hebben het goed gedaan!
 
Tussen Steve, Kevin en Joeri was het een mooie strijd, die ook best spannend was.
Jammer van de laadrace voor Steve, en Kevin helaas bij de Ovums.
Bij de Ovums is het met name de onhandigheid van pakken, als je ze nog nooit hebt vastgehad, maar op The Fungames op 4 april hebben wij ze ook gebruikt en ik moet zeggen dat we alleen maar positieve reacties hebben gekregen op de Ovums, zowel Wout Zijlstra als Ted van der Parre vonden het een mooi onderdeel, Ted zei zelfs letterlijk tegen mij:"wat een prachtig onderdeel, die moet je vaker gaan gebruiken".
Dat zullen wij dan ook gaan doen en wie weet als ze op meerdere wedstrijden gaan verschijnen, krijgen de deelnemers bij de volgende editie van Merchtem hier geen handicap meer op en pakt men hier ook de punten op.

Mooie strijd geleverd Steve en Kevin (overigens alle andere deelnemers ook), jammers van de laadrace (Steve) en Ovums (Kevin), maar volgende keer gaan die wel beter.
 
mooi

1. Mooi dat er zoveel jonge atleten de kans kregen te proeven van een sterke man wedstrijd.
2. Mooi, een wedstrijd die voor wat wendingen zorgde. De top lag dicht bij elkaar. Kevin de nieuwkomer schatte ik minder in, maar zo zie je maar dat je je kan vergissen. Heel sterk.
3. Mooi de prestatie van Steve. Iedereen ziet wel hoe sterk hij is, een wedstrijd hoeft niet noodzakelijk gewonnen te worden op alleen maar kracht. Ik had het gevoel dat hij zichzelf al als winnaar kroonde bij het begin. Spijtig, ja, maar is dat niet eigen aan een sportief event, niet de sterkste wint altijd. Er is geen twijfel aan dat Steve als er geen noodwendigheden uit onverwachte hoek opduiken de bovenhand gaat halen. Ik heb hem geregeld zien trainen voor powerlifting, met zo een inzet moet je wel resultaten boeken.
 
1. Mooi dat er zoveel jonge atleten de kans kregen te proeven van een sterke man wedstrijd.
2. Mooi, een wedstrijd die voor wat wendingen zorgde. De top lag dicht bij elkaar. Kevin de nieuwkomer schatte ik minder in, maar zo zie je maar dat je je kan vergissen. Heel sterk.
3. Mooi de prestatie van Steve. Iedereen ziet wel hoe sterk hij is, een wedstrijd hoeft niet noodzakelijk gewonnen te worden op alleen maar kracht. Ik had het gevoel dat hij zichzelf al als winnaar kroonde bij het begin. Spijtig, ja, maar is dat niet eigen aan een sportief event, niet de sterkste wint altijd. Er is geen twijfel aan dat Steve als er geen noodwendigheden uit onverwachte hoek opduiken de bovenhand gaat halen. Ik heb hem geregeld zien trainen voor powerlifting, met zo een inzet moet je wel resultaten boeken.

Als het zo over kwam dat ik me vanaf het begin van de wedstrijd als winnaar kroonde dan was dit zeker niet de bedoeling. Integendeel ik was me meteen al bewust dat de concurrentie hard ging zijn. Joeri en Kevin waren ijzersterk maar laat ons ook de prestaties van de anderen niet vergeten, Azem zijn doorzettingsvermogen op de timbers en tijdens de yoke race bijvoorbeeld. De brute kracht van één van de Poolse deelnemers, etc.

En de opmerking dat ik me vanaf het begin als winnaar kroonde vind ik persoonlijk onterecht! Ik beleefde de wedstrijd ten volle en ik had mijn pijlen gericht op de overwinning maar op geen enkel moment (!) heb ik de overwinning voor vanzelfsprekend genomen.
 
ok

ok, ik zag veel zelfverzekerheid, het leek me een ietsje teveel, ma goed, in neem mijn woorden weer.
 
Back
Naar boven