XXL Nutrition

Nieuws Sterkste man van Merchtem 2010

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaak lichtste

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
188
Waardering
7
Beste atleten, toeschouwers en andere geinteresseerden,

Op zondag 23 mei 2010 gaat alweer de Sterkste man van Merchtem door. Dit voor de 8ste keer.

Onderdelen dit jaar zijn:
-Timberwalk 2x100 60m 1v1
-Balls of steel 80 - 100 - 120 - 130 - 140 - 150
-Deadlift met bak op max
-zware voorwerpen, 4 stuks tussen 80 en 100 kg, 20m, 1 v 1
-boomstamtillen op max
-yoke-race, +- 250 kg, 15m, 1 v 1

De wedstrijd gaat door in de Stationstraat 100 te Merchtem. Aanmelden in café Pandoerken bij den Bizon.
De wedstrijd begint om 15 uur. Gelieve 30 min op voorhand aanwezig te zijn.

Inschrijven kan door een mail te sturen naar joeri.polfliet@telenet.be
Heeft u vragen, aarzel dan niet om een mailtje te sturen
Eventuele suggesties en opmerkingen zijn steeds welkom.

Later op het jaar, eind september, begin oktober, zal er de Sterkste man van België -100 plaatsvinden. Dit zal doorgaan in Liedekerke. De wedstrijd in Merchtem telt mee als voorronde. De wedstrijd in Merchtem en in Liedekerke zullen ongeveer even zwaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Is deze wedstrijd dan ook uitsluitend voor Belgen of is het een open wedstrijd?
 
ik vind ook dat er maar 1 sterkste man van belgie kan zijn.anders heb je induur nog ;
-sterkste man van belgie -90kg
-sterkste man van belgie -100kg
-sterkste man van belgie -125kg....
dan moet de nsmb maar er een patent(of hoe noemt zoiets) aanvragen voor die titel
het is geen pl wedstrijd he.
en ik dacht dat sterkste man van liedekerke vorig jaar een pak lichter was
 
Ik ga voor sterkste man van België -1m70 ;)
 
.

Later op het jaar, eind september, begin oktober, zal er de Sterkste man van België -100 plaatsvinden. Dit zal doorgaan in Liedekerke. De wedstrijd in Merchtem telt mee als voorronde. De wedstrijd in Merchtem en in Liedekerke zullen ongeveer even zwaar zijn.
wat voor bullshit is dit nu weer ???

als je dan toch een aparte winnaar wilt, doe dit dan samen met het BK, dus:
-1 wedstrijd
-alle gewichten zijn voor iedereen hetzelfde
-op het einde van de wedstrijd is er een open categorie (de beste van iedereen wint de sterkste man van België) en een -105 categorie (de hoogst geplaatste van alle -105kg atleten)

zoiets zou ik nog begrijpen, maar een aparte wedstrijd organiseren voor -100(in strongman is het toch altijd -105 als een gewichtsklasse is?) vind ik maar bullshit
 
Laatst bewerkt:
Euh .... Nee, k'ga het ni doen!

Alle ... een kleintje dan :)

Over dat onderste regelke op die post :

Het is te gek voor woorden, dit noem ik een voorbeeld van dwars liggen en mensen kloten.

*Power lifting is zo naar de kloten gegaan, nu gaan ze het ook doen bij de Sterkste man of wa? Hier komt nog een staartje aan ...
De sport mag niet kapot gaan zeker zo niet en zeker niet zolang ik adem :D
(beter titel voor u wedstrijd bv "Belgische Sterkste man challange -105 kg" )

Wij zaten met het zelfde gedacht voor eind september en begin oktober (indoor)
in het Waasland. Maar dan komt er nog NSMB voor ;)

En deze als voorrondes ??? Maak er dan ook een -105kg van dan is't eerlijker.
Aha ja jullie willen -100kg (bestaat officeel weer niet enkel -105kg maar swat ... 5kg is 5kg he)
(Mooie voorronde trouwens met 8 man zoals voorig jaar ... :( )

Ben blij dat de meeste het eens zijn met me t'is triestig zo werken zene ...

Er is maar 1 sterkste man van België wedstrijd en dat weet het grootste deel van ons land, de Media en de internationale federaties die achter de NSMB staan (WSM, Strong Man Champions League en Strong man cup) Meer hoeft da niet te zijn.

Willen mensen zich liever belachlijk maken inplaats van samen werken ( want de NSMB bekrast de creatieve ziel van sommige ??? ) Doe zo voort.
De NSMB is een Broederschap en een sport federatie om iets te promoten en in goed licht te brengen. Samen kunnen we elk probleem aan en oplossen. (en slecht zijn we niet bezig onze leden zijn bijna verdubbled tegen voorig jaar)

Maar in ieder geval laten we nu dit topic voor wat het is "Merchtem" en wie zin heeft om verder over dit in discutie wil gaan of zijn meening kwijt wil tegen de leden, open gerust een nieuw topic.
Ik zal het met grote bewondering in het oog houden :)

Men, keep the iron red hot and see you on the field some day. ;)
 
Laatst bewerkt:
hmmm... leuke wedstrijd en zo te zien nog redelijk te doen voor mij qua gewicht :)

Alleen Merchtem is wel erg ver om even op en neer te rijden vanaf Utrecht. Iemand interesse om samen te carpoolen? :D kunnen we de benzinekosten delen.
 
jammer dat ie op dezelfde dag valt als midden-nederland (kwalificatie) anders had ik hem zeker meegedaan
 
hmmm... leuke wedstrijd en zo te zien nog redelijk te doen voor mij qua gewicht :)

Alleen Merchtem is wel erg ver om even op en neer te rijden vanaf Utrecht. Iemand interesse om samen te carpoolen? :D kunnen we de benzinekosten delen.

Niels heeft hier al eens een keer aan deelgenomen, misschien kun je hem overtuigen nog eens mee te doen
 
Niels heeft hier al eens een keer aan deelgenomen, misschien kun je hem overtuigen nog eens mee te doen

Welke niels? Chopperbob? Die heeft net gereageerd :)
 
Niels heeft hier al eens een keer aan deelgenomen, misschien kun je hem overtuigen nog eens mee te doen

tel ik niet meer mee johan :( ... ik doe niet mee trouwens :rolflol:
 
tel ik niet meer mee johan :( ... ik doe niet mee trouwens :rolflol:

Zeker wel Max, one luv! xD

Maar jij woont naar mijn weten niet bij Frenkpie in de buurt :P
 
Idd Limburgers en Belgiers zijn 1 pot nat !
 
Echt niet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven