AndroidHealthClinic

Nieuws Sterkste man van Merchtem 2010 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ECHT NIET !!!!!!!!!!! :fire: Limburgers zijn een volk apart !!!!
 
haha en daar ben jij een goed voorbeeld van !!
 
niels heeft slechte ervaringen met merchtem
 
haha en daar ben jij een goed voorbeeld van !!
En waarom is dat... je probeert me te mind****en voor sterkste junior he :P ik zie toch enig angstsweet ontstaan bij de gedachte dat ik meedoe :P... ik vind wel dat we na afloop een frietje ergens moeten gaan eten !!


niels heeft slechte ervaringen met merchtem
Ik ook !
 
En waarom is dat... je probeert me te mind****en voor sterkste junior he :P ik zie toch enig angstsweet ontstaan bij de gedachte dat ik meedoe :P... ik vind wel dat we na afloop een frietje ergens moeten gaan eten !!



Ik ook !

haha neej hoor, en we moeten zeker ff langs de ''friteur'' ''frietekes'' eten
 
aber sicher... alleen weet ik niet of ze in friesland ook zo;n goeie frituur hebben als hier in het mooie zuiden
 
zal toch wel, Friesland is wat dat betreft net Limburg, valt allebei ver buiten Nederland
 
En als de sterkste man van Merchtem nu eens gaat samenwerken met de NSMB???

Waarom willen er nu mensen apart blijven werken. Hoe meer leden en wedstrijden er zijn , hoe beter toch voor de sport!

Of zie ik dat verkeerd?
 
En als de sterkste man van Merchtem nu eens gaat samenwerken met de NSMB???

Waarom willen er nu mensen apart blijven werken. Hoe meer leden en wedstrijden er zijn , hoe beter toch voor de sport!

Of zie ik dat verkeerd?
haar in de boter zeker?:dunno:
 
jawatte...

---------- Toegevoegd om 01:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:27 ----------

jawatte... wat is dat allemaal!?
 
[
Later op het jaar, eind september, begin oktober, zal er de Sterkste man van België -100 plaatsvinden. Dit zal doorgaan in Liedekerke. De wedstrijd in Merchtem telt mee als voorronde. De wedstrijd in Merchtem en in Liedekerke zullen ongeveer even zwaar zijn.[/QUOTE]
mooie wedstrijd! kan iedereen daar aan mee doen of moet je lid zijn van 1of andere federatie? waarom ook geen wedstrijd +100kg want al die lidgelden ik ben dat wel beu. ik doe al 20jaar kompetitie en moet nog de 1ste keer iets terug krijgen van al da geld dat ik daar al ingepompt heb!
 
voorronde?die wedstrijd in liedekerke was vorig jaar een pak lichter.
 
Waarom is da lid geld denk je ?

Wa wil je dan dat de mensen je gratis verzekeren, dat federaties gratis het materiaal krijgen en aan u geven ???
En wa wilde dan nog zo al ???

Bv bij ons 35euro op een jaar voor een verzekering en een officieel bestruur en richtlijnen van een nieuwe sport in België is toch niet veel. (die op de voet gevolgt word door de wereld federatie's)

Kijk eens op www.desterkstemanvanbelgie.be voor da je daar op antwoord wat wij doen voor de atleten en proberen te verwezelijken.

Samen hang dat is nodig geen opsplitsing want dan kun je beter niet in strong man blijven of stappen maar naar power-lifting (daar zitten ze met 4 a 5 Belgische kampioenen) Als da mijn sport zou zijn zou ik da ook niet normaal vinden.

En Beu al da lid geld ? En federatie's ? Waarom ? Hoe kun je iet terug krijgen als je beginnende atleet en jonge gast bent ??? Ge moet werken voor u kost he, wij moeten da ook doen. En bewijzen natuurlijk dat je het waard bent. (Voor niks gaat de zon op en daar blijft het dan ook bij) Of denk je da ik alles krijg en niks moet doen of wa ?
Ik denk dat ik persoonlijk er meer in steek dan een gewoon lid en soms meer dan 35euro uit mijnen eigen zak om alles te verkrijgen wat de sport verdiend. Bloed en zweet, maat!


Sorry dat ik dit er bij smijt maar vondt de reactie van "max385deadlift" verontrustend gewoon. :(

Ik begrijp sommige mensen niet, is dwars doen dan zo leuk en zijn ze dan blij als het hellemaal naar de kloten is en het terug op een boere kermis thuis hoort in België ???
*
 
Laatst bewerkt:
mooie wedstrijd! kan iedereen daar aan mee doen of moet je lid zijn van 1of andere federatie? waarom ook geen wedstrijd +100kg want al die lidgelden ik ben dat wel beu. ik doe al 20jaar kompetitie en moet nog de 1ste keer iets terug krijgen van al da geld dat ik daar al ingepompt heb!

Whuuut?!

Jammere zaak dit voor de Belgische strongman, bij powerlifting is al alles verdoet door de vele federaties, laat dit met onze spot nu ook alstublieft niet gebeuren
 
[
Later op het jaar, eind september, begin oktober, zal er de Sterkste man van België -100 plaatsvinden. Dit zal doorgaan in Liedekerke. De wedstrijd in Merchtem telt mee als voorronde. De wedstrijd in Merchtem en in Liedekerke zullen ongeveer even zwaar zijn.
mooie wedstrijd! kan iedereen daar aan mee doen of moet je lid zijn van 1of andere federatie? waarom ook geen wedstrijd +100kg want al die lidgelden ik ben dat wel beu. ik doe al 20jaar kompetitie en moet nog de 1ste keer iets terug krijgen van al da geld dat ik daar al ingepompt heb![/QUOTE]

iedereen kan meedoen in Merchtem alsook in Liedekerke. Je hoeft geen lid te zijn van één of andere federatie. De NSMB heeft daaromtrent andere regels.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Whuuut?!

Jammere zaak dit voor de Belgische strongman, bij powerlifting is al alles verdoet door de vele federaties, laat dit met onze spot nu ook alstublieft niet gebeuren


??? iedereen is hier altijd maar bezig over federaties, federatieS...
maar er is toch maar één federatie en dat is de NSMB, of vergis ik mij???
 
Waarom werk je dan niet samen met de NSMB? Zodanig dat jouw wedstrijd een officiële wedstrijd wordt van -105kg?

De reden waarom ik die vraag stel: je wil een wedstrijd -100kg??? Normaal is het bij strongman -105kg, dat begrijp ik echt niet.

Sorry maar das echt de groei van onze sport moeilijk maken en het is al nie makkelijk...

Het is gewoon simpel:

Ben je niet sterk genoeg of denk je dat zelf? train dan harder en zoek geen alternatieven om toch op één of andere manier de beste te zijn.

Normaal gezien doe ik zo geen uitspraken maar je kan er niet meer naast kijken.

Allemaal goe trainen en tot op één van de wedstrijden
 
Waarom werk je dan niet samen met de NSMB? Zodanig dat jouw wedstrijd een officiële wedstrijd wordt van -105kg?

De reden waarom ik die vraag stel: je wil een wedstrijd -100kg??? Normaal is het bij strongman -105kg, dat begrijp ik echt niet.

Sorry maar das echt de groei van onze sport moeilijk maken en het is al nie makkelijk...

Het is gewoon simpel:

Ben je niet sterk genoeg of denk je dat zelf? train dan harder en zoek geen alternatieven om toch op één of andere manier de beste te zijn.

Normaal gezien doe ik zo geen uitspraken maar je kan er niet meer naast kijken.

Allemaal goe trainen en tot op één van de wedstrijden

Maar wat hebben jullie nu allemaal toch tegen mij?? Merchtem is een open wedstrijd !!!
Ik snap het niet meer hoor. Ik richt een wedstrijd in en het enige commentaar dat ik krijg is dat ik de sport zou kapot maken??
Ik doe dit nu al 8 jaar. De NSMB bestaat 2 jaar ofzo en de sterkste man van Vlaanderen bestaat 4 jaar zeker?
Dus kom mij nu ni zeggen dat ik niks voor de sport doe he.
En vraag u maar eens af wat er zou gebeurt zijn als ik er niet was. Want toen ik begonnen ben met de Sterkste man van Merchtem was er hier in België helemaal niks. (één keer is er op linkeroever een wedstrijd geweest, dat was 9 of 10 jaar geleden en daarna niks meer)

En dit gezegd zijnde....het programma in Merchtem is gekend. Doe je graag mee dan ben je welkom, met veel plezier zelfs. Heb je geen zin om mee te doen of vind je de wedstrijd niet "officieel" genoeg, tja dan is het ook zo.

Ps: dit bericht is bestemd voor alle lezers.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat hebben jullie nu allemaal toch tegen mij?? Merchtem is een open wedstrijd !!!
Ik snap het niet meer hoor. Ik richt een wedstrijd in en het enige commentaar dat ik krijg is dat ik de sport zou kapot maken??
Ik doe dit nu al 8 jaar. De NSMB bestaat 2 jaar ofzo en de sterkste man van Vlaanderen bestaat 4 jaar zeker?
Dus kom mij nu ni zeggen dat ik niks voor de sport doe he.
En vraag u maar eens af wat er zou gebeurt zijn als ik er niet was. Want toen ik begonnen ben met de Sterkste man van Merchtem was er hier in België helemaal niks. (één keer is er op linkeroever een wedstrijd geweest, dat was 9 of 10 jaar geleden en daarna niks meer)

En dit gezegd zijnde....het programma in Merchtem is gekend. Doe je graag mee dan ben je welkom, met veel plezier zelfs. Heb je geen zin om mee te doen of vind je de wedstrijd niet "officieel" genoeg, tja dan is het ook zo.

Ps: dit bericht is bestemd voor alle lezers.

Het is niet zozeer tegen jou persoonlijk Joerie en ook niet tegen je wedstrijd "sterkste man van Merchtem", het siert je dat je die wedstrijd al zo lang organiseert als individu en niet als federatie, en dat je je wedstrijd na al die jaren voor jezelf in handen wil houden met de onderdelen die jij beslist heb ik ook nog begrip voor
maar ik zou toch denken dat je echt wel door hebt dat we vooral stuiken op die uitspraak in de openingspost dat er ergens in september de "sterkste man van België -100kg" komt, dan is het toch logisch dat iedereen direct spookbeelden ziet in de sT van "ik ben de sterkste man van België...bij de aaaf/bbbf/cccf/enz" net zoals je nu in het powerliften hebt, dan zou ik het gevoel krijgen zoals ze mij indertijd een beker wilden aansmeren op een judotoernooi omdat ik er nu eenmaal toch was en er geen deelnemers in mijn gewichtscategorie waren, kon ik zeggen dat ik het toernooi gewonnen had...ik dacht het niet :rolleyes:
en de "we" die stuiken op die uitspraak dat is dus niet alleen Jimmy meer maar een hele hoop mensen die zich met hart en ziel aan het smijten zijn om de sterkste man sport hier in België naar een hoger niveau te tillen, dan spreekt het ook voor zich dat die zich echt mottig voelen als we het gevoel beginnen krijgen dat we die richting uit gaan...
maar bon, laat ons hier in dit topic er over zwijgen en de mensen die zich voor Merchtem willen inschrijven dat dan ook doen, ik sluit mij echter aan bij de rest van onze ploeg dat het idd jammer is dat je het niet ziet zitten om er ook een officiële wedstrijd van te maken, maar blijf dan aub ook bij jouw wedstrijd en heb ook wat begrip voor de andere mensen die eveneens echt heel veel tijd en energie in de sport steken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven