XXL Nutrition

Sterkste Man van Merchtem 2015

Bezoekers in dit topic

Genetic

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
441
Waardering
15
Sterkste Man van Merchtem 2015

Na een geslaagde editie vorig jaar organiseren we opnieuw een Sterkste Man van Merchtem! Op dinsdag 18 augustus 2015 tijdens de jaarmarkt kan er terug gestreden worden voor de titel: Sterkste Man van Merchtem!

Daarom zijn wij op zoek naar atleten uit zowel België als Nederland!

Na een afwezigheid van enkele jaren zijn wij vorig jaar terug gestart met deze wedstrijd! En net als de vorige edities garanderen wij een onvergetelijke dag waarbij we de wedstijd zo professioneel mogelijk proberen te laten verlopen! Maar het is soms nog wat zoeken en de proeven zijn kunnen mogelijk nog aangepast worden, ik zal telkens zo snel mogelijk een update plaatsen in dit topic!


Proeven

- Truck pull (hand over hand)
- Deadlift herhalingen met 220kg (straps toegelaten, suit niet)
- Medley 15 meter farmers walk (120kg per hand), 15 meter yoke (280kg)
- Hercules hold (100kg elke kant)
- Atlas stones (80 - 90 - 105 - 125 - 145)
- Loglift herhalingen met 90kg

Afhankelijk van het aantal deelnemers kan er nog een 6de proef bijkomen, de exacte gewichten worden zo snel mogelijk meegedeeld.

Plaats en tijdstip

Physical Fitness Merchtem
August De Boeckstraat 29
1785 Merchtem

We vragen de atleten samen te komen om 14.30 en de start is voorzien rond 15.00!

Deelnemerslijst

- Glenn Nys
- Michael Vannuffel
- Yannick Verbinnen
- Gunnar de Vadder
- Gordon Williams
- Raf Bensch

Inschrijven kan via dit topic of via een bericht op Facebook (Steve Ringoot) of m'n emailadres (sringoot@live.be). Jullie kunnen ook altijd bij me terecht voor eventuele vragen!
 
Laatst bewerkt:
Mooi, deze wedstrijd was ooit toch wel een vaste waarde in België imo
 
Mooi, iets voor phreak denk ik ook.
 
Interessant, zal is kijken hoe het gaat, dan doe ik misschien ook mee!
 
Ja inderdaad Sanca, was vroeger een constante op de wedstrijdkalender en we zijn er vorig jaar terug mee begonnen en hopen het terug te latenuitgroeien tot het event van vroeger! Update van de atleten, de eerste 2 namen zijn al binnen! Spread the word, iedereen welkom!

:)
 
Update atleten!

Komaan mannen, laat jullie horen! We zoeken in totaal toch zo'n 10-tal deelnemers! :)
 
Update proeven en atleten! :)
 
Raf gaat een conditietraining doen? :D
 
Raf gaat een conditietraining doen? :D
Conditie kan je nooit genoeg hebben :-D

Ik doe het in de eerste plaats omdat Steve een toffe pé is en ik de organisatie in Merchtem een hart onder de riem wil steken.
 
lol bekijk me nu pas de events, raf: nice balls dat ge meedoet maat! (serious)
 
Leuke wedstrijd en sterke prestaties gezien!
 
Back
Naar boven