Fitness Seller

Sterkste Man van Merchtem: verslag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huckfinn zei:
Oh, laat maar - ik zie de diameters + bijbehorende gewicht al onderaan staan bij zo'n site die hier gegeven was; heb hier nog een skippybal waarmee ik een 100kg steen kan maken.

Ik zou het niet overschatten hoor! Een steen van 100 kg. is mss al te zwaar om mee te trainen.

Maar welk soort cement kun je het beste gebruiken, want met ' q5000' kun je in de winkel hier weinig beginnen, of boeit dat niet zo?

Moet je even vragen naar cement + zand om bevoorbeeld een vloertje mee te storten. Misschien kun je trouwens beter voor een kant-en-klare mortel gaan. (of je moet al direct 5 stenen willen maken natuurlijk)
 
thx voor verslag altijd leuk om te lezen..
 
sterke prestatie guys! zeker na nog eens goe getraint te hebben..
alleen jammer dat je me vergeten was
 
olav zei:
Die bal dient enkel voor de vorm. Maar is die plaaster wel stevig genoeg rond een strandbal???
Is zeker stevig genoeg, de echte atlas stones zijn op deze manier gemaakt trouwens, puur cement en zand met wat water in een voorgevormde molding. Dan hoe zwaarder het moet zijn hoe meer zand erin. Wel rekening mee houden dat hoe minder cement er inzit hoe breekbaarder de bal is.
 
Cool verhaal Dries! Jij komt er wel.
 
terrestris zei:
sterke prestatie guys! zeker na nog eens goe getraint te hebben..
alleen jammer dat je me vergeten was
Nogmaals sorry kerel, had er 's morgens nog aan gedacht maar toen de wedstrijd gestart was dacht ik maar aan één iets ... de wedstrijd! Ik zie je binnenkort dan wel, om het goed te maken gaan we er een killer workout van maken :D
 
opnieuw een bewijs dat MS zn herstel monsterlijk goed gaat
 
Mooi verslag!!
En zeker ook mooie prestaties, alleen al respect dat jullie medoen :D
 
moet ik leuk zijn om aan mee te doen

ik met mijn 100 kilo sq moet nog ff trainen, maar ooit sta ik er ook :cool:

mooie prestaties
 
Hoe gaat dat als je er aan mee wilt doen? Misschien dat ik volgend jaar mee ga doen. Kan dat? En moet je je inschrijven ofzo?
 
mooi verslag, monster strenght !

Ik denk dat ieder die heeft deelgenomen mag triomferen.
Misschien was de afstand tussen de eersten en de laatsten wat groot, maar wat wil je als je moet uitkomen tegen belgisch en hollands kampioen, dan vind ik dat we allesbehalve rooie kaken moeten hebben, tel daarbij nog hun lichaamsgewicht.

Voor een 17 jarige zijn dit inderdaad onovertrefbare resultaten.

Ik heb het goed gedaan, stond lang zevende, tot de twee laatste proeven, twee zwakke onderdelen. Maar ken nu tenminste mijn sterktes én zwaktes en kan daar op trainen. Als komend jaar niet de helft van hollands sterke mannen afkomt, doe ik terug zeker mee.

Met die car-deadlift had ik een totaal verkeerde techniek, iedereen ging kort tegen de wagen staan, ik ging naar achteren.
 
patkrachtser zei:
mooi verslag, monster strenght !

Ik denk dat ieder die heeft deelgenomen mag triomferen.
Misschien was de afstand tussen de eersten en de laatsten wat groot, maar wat wil je als je moet uitkomen tegen belgisch en hollands kampioen, dan vind ik dat we allesbehalve rooie kaken moeten hebben, tel daarbij nog hun lichaamsgewicht.

Voor een 17 jarige zijn dit inderdaad onovertrefbare resultaten.

Ik heb het goed gedaan, stond lang zevende, tot de twee laatste proeven, twee zwakke onderdelen. Maar ken nu tenminste mijn sterktes én zwaktes en kan daar op trainen. Als komend jaar niet de helft van hollands sterke mannen afkomt, doe ik terug zeker mee.

Met die car-deadlift had ik een totaal verkeerde techniek, iedereen ging kort tegen de wagen staan, ik ging naar achteren.
Jup zeker goeie wedstrijd gehad jij, maar ben er maar erg laat achter gekomen dat je patkrachtser was van dit forum, anders konden we wat meer socializen :D

fonzy zei:
moet ik leuk zijn om aan mee te doen

ik met mijn 100 kilo sq moet nog ff trainen, maar ooit sta ik er ook :cool:

mooie prestaties
Succes met trainen ;)

huckfinn zei:
Hoe gaat dat als je er aan mee wilt doen? Misschien dat ik volgend jaar mee ga doen. Kan dat? En moet je je inschrijven ofzo?
De aankondiging voor de wedstrijd staan dan gewoon op realdutchpower.nl en nog wat sites, dan kun je gewoon een mailke zenden naar de organisator. Het is een open wedstrijd hé, dus iedereen kan meedoen :)
 
Mijn lichaamsgewicht was de helft van de eerste :)
 
tja, ik vraag me ook af waar die jimmy zijn kracht vandaan haalt, hoe heeft hij die opgebouwd ? hij is natuurlijk al in het voordeel dat hij groot is en zijn lichaamsgewicht meeheeft, maar hoe traint hij ? er was wel een coach bij, dus die training ziet er wel ernstig uit.
 
En hij is nog maar 24 ook zeker??

Maar kijk naar dries, hoe sterk gaat die niet zijn op die leeftijd als je ziet dat hij al meekan met de grote mannen :)
 
Mooi verslag! Leuk om een keer te doen lijkt me !
 
olav zei:
En hij is nog maar 24 ook zeker??

Maar kijk naar dries, hoe sterk gaat die niet zijn op die leeftijd als je ziet dat hij al meekan met de grote mannen :)
Je laat me blozen ... :D

patkrachtser zei:
tja, ik vraag me ook af waar die jimmy zijn kracht vandaan haalt, hoe heeft hij die opgebouwd ? hij is natuurlijk al in het voordeel dat hij groot is en zijn lichaamsgewicht meeheeft, maar hoe traint hij ? er was wel een coach bij, dus die training ziet er wel ernstig uit.
Hij heeft al vanalles gedaan, is gestart met bodybuilding, dan powerlifting (raw toch een 800+ totaal gehaald) en nu dus strongman, en hij is amper 23 ... :eek:
 
Back
Naar boven