Fitness Seller

Sterkste Man van Nederland 2014 - RTL7 (20 & 27 September)

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
Ahwwwww op mijn verjaardag, das lief! :heart:
 
Was weer lekker tv uurtje.
Ben benieuwd wie wint.
 
Gvd ik dacht 7 uur, domme aron
 
Lees ik net op FB Jarno....


Was die dag niet topfit. Voetblessure waar ik al een paar maand last van had. Naar nu blijkt 2 beschadigde gewrichtjes en bij beide slijmbeurs ontsteking. Maandag wordt ik hieraan geholpen en daarna zien we wel of ik volgend jaar de motivatie nog een keer op kan brengen om ervoor te gaan. Ik sluit het in elk geval niet uit!
 
jarno was jaren lang de beste maar heeft zijn beste tijd wel gehad, zeker met opkomen talent niels gordijn die het erg goed doet, schat kans groot in dat niels volgend jaar de titel pakt en dan moonen er nog moeilijk mee gaat krijgen.
 
Eens kijken op net gemist
 
ik vraag me af of je een extra beurt mag aanvragen voor een NL record. Hij had volgens mij dan niet meegeteld voor de wedstrijd maar wel voor een NL record. Had mooi geweest had Niels een 190 geprobeerd. Was wel een statement geweest!
 
Deze maand toch ook uitzendingen op RTL7 van de SMvNL of niet? Weet iemand meer? Zie nergens een recent topic over deze uitzendingen.
 
Ik zo sociaal om vorig jaar hier een topic te openen en nu post helemaal niemand wat. Bedankt mannen. :sad:
Ga niet betalen dan maar geen wedstrijd kijken.
 
Laatst bewerkt:
Kun je ze niet gratis terugkijken dan? Zaterdag werkte het wel maar misschien omdat dat de dag van de uitzending was.
 
met de rtl xl app op je iphone en dan streamen naar je apple tv, net geprobeerd en werkt nog steeds gratis, maar de link hierboven doet het ook nog steeds toch.

Betalen is meestal via kpn gemist o.i.d
 
Ik zo sociaal om vorig jaar hier een topic te openen en nu post helemaal niemand wat. Bedankt mannen. :sad:
Ga niet betalen dan maar geen wedstrijd kijken.

Kun je ze niet gratis terugkijken dan? Zaterdag werkte het wel maar misschien omdat dat de dag van de uitzending was.

Op RTLgemist kun je ze een week lang gratis kijken volgens mij. (Nu dus alleen het 2e deel van afgelopen zaterdag)
 
Net gemist is ineens niet meer toegangbaar voor België, kutzooi :mad:
 
Back
Naar boven