Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Nederland 2018

Bezoekers in dit topic

prosteenstoter

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3.492
Waardering
479
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
25%
Spoiler Alert!

Uit mijn hoofd:

12.
11.
10.
9. Teun Moors
8.
7.
6.
5. Vlad Buda
4. Johan Langhorst
3. Enzo Tauro
2. Kelvin de Ruiter
1. Alex Moonen

Weet de andere plekken niet. Alex en Kelvin hadden bijna een 1v1 strijd om plek 1, wat is die Kelvin loeisterk! Zelfs op events die hem totaal niet lagen top gescoord. Mijn respect voor Lex is bekend, dus hoef ik hier niet over te beginnen. Knap van Enzo met zo weinig voorbereiding, heel erg jammer voor Johan dat ie weer net naast het podium kwam. De middenmoot/plek 3 lag BIZAR dicht bij elkaar. Volgens mij hadden voor de stones Teun/Vlad/Enzo/Johan/Angelo/Randolph allemaal nog kans op een top 3 plek en deden zelfs enkele anderen hier nog voor mee. Volgens mij is ook bijna elk event gewonnen door een ander, op Kelvin na die 2 events won.

truckpull: Kelvin
powerstairs: randolph geloof ik
front hold: angelo
overhead medley: johan
yoke: kevin (belachelijk snel overigens)
stones: kelvin

Mooie finale. Natuurlijk misten we Jitse en Niels en had de plek om 1 daarom veel spannender kunnen zijn, maar de strijd daarachter maakten veel goed. De Wildcard Kevin in het bijzonder, ik kende de beste man alleen van een teamwedstrijd een periode geleden en toen was ie nog verre van geweldig, maar hij deed bijzonder sterk mee. Volgens mij heeft letterlijk iedereen een top 3 of top 5 op een event behaald!

Het was een warme maar mooie dag. Zijn mensen dit met me eens? Discuss! :)
 
Gefeliciteerd Alex met je 4e overwinning
 
Mooie finale. Natuurlijk misten we Jitse en Niels en had de plek om 1 daarom veel spannender kunnen zijn
Het is inderdaad heel jammer en iets wat SMvNL nodig heeft om het op een hoger platform te krijgen.
Je weet bijna al op voorhand dat Alex weer de titel pakt.

Gefeliciteerd Alex, Kelvin en Enzo.
 
Het is inderdaad heel jammer en iets wat SMvNL nodig heeft om het op een hoger platform te krijgen.
Je weet bijna al op voorhand dat Alex weer de titel pakt.

Gefeliciteerd Alex, Kelvin en Enzo.
Nou, hij was anders maar 3 punten los van Kelvin...
 
Back
Naar boven