XXL Nutrition

Sterkste man van Nederland Jarno Hams in het nieuwe seizoen van Sterren Dansen op het Ijs!

Bezoekers in dit topic

zit hij op dit forum?
 
Ben benieuwd wat Jarno doet met een jurylid als hij niet doormag naar de volgende ronde.
Krijgen we gelijk een nieuwe sport te zien op tv.

Hoe heet die sport ook al weer met dat vegen om zo'n puck in de roos te krijgen.

Dat gaat ie dan doen:p

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 15:58 ----------

zit hij op dit forum?

Hij zat hier jaren terug wel dacht ik?
 
Hoe heet die sport ook al weer met dat vegen om zo'n puck in de roos te krijgen.

Dat gaat ie dan doen:p

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 15:58 ----------



Hij zat hier jaren terug wel dacht ik?

curling
 
die jarno ziet er uit als een of andere verlepte dikke tokkie man, wil je toch niet op tv in zon strak pak.

Waar slaat dat nou op..? Jarno is geen ripped bodybuilder en hij gaat niet in een strak glitter pakje het ijs op. Dat Jarno rond de 145kg weegt is toch gewoon nodig voor zijn werk.
 
Kijk hoe je zelf eruit ziet man, mn nichtje heeft nog meer spiermassa

pics/nr van nichtje?

sorry voor mijn uitlating over jarno :o
het beeld van hem in een pakje wat ik associeer met kunstschaatsen vind ik wat minder.
 
Zou wel cool zijn, misschien dat ik dan voor het eerst in 2 jaar naar de woonkamer ga om televisie te kijken.
 
WTF @ Jarno Hams bashen.
 
Nietus, je noemde hem een tokkie:D
 
oke, toch wel leuk dat iemand die BNer ofja soort van aan het worde/is hier op forum wel eens wat post. alleen alles is op sterke manne sectie en daar heb ik toch minder interesse voor ;P
 
oke, toch wel leuk dat iemand die BNer ofja soort van aan het worde/is hier op forum wel eens wat post. alleen alles is op sterke manne sectie en daar heb ik toch minder interesse voor ;P

De hele Nederlandse strongman top zit op dit forum ;)
 
Back
Naar boven