MuscleMeat

Sterkste man van Nederland Jarno Hams in het nieuwe seizoen van Sterren Dansen op het Ijs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben bang dat ik niet verder kom dan Jimmy Laureys (squatbeast ofzo) geloof ik.

Hij is idd de bekendste (de enige) maar voor de rest zitten ook al de andere krachtpatsers hier die strijden voor België ;)
 
Ja en dat verlepte dikke tokkie gedeelte, dat was zeker een uitlating die dat moest ondersteunen.

Als hij niet Jarno Hams had geheten hadden jullie dat ook allemaal van hem gevonden.
Toevallig omdat ie bekend is, mag dat dan niet gezegd worden?
Erg simpel.

Iemand van boven de 100 kg op schaatsen en rare kleding aan, ziet er gewoon niet uit. Ik kan het weten:D
 
Als hij niet Jarno Hams had geheten hadden jullie dat ook allemaal van hem gevonden.
Toevallig omdat ie bekend is, mag dat dan niet gezegd worden?
Erg simpel.

Iemand van boven de 100 kg op schaatsen en rare kleding aan, ziet er gewoon niet uit. Ik kan het weten:D

Dus je zegt nu dat je iemand recht in zijn gezicht een verlepte dikke tokkie wil noemen?.
Ten tweede je ziet echt wel het verschil tussen iemand die wel trained en niet trained. En dat verdient hoe dan ook respect, maarja schijnbaar is dat nogal moeilijk te begrijpen voor sommigen hier. Het is iig wel typerend voor het openbare gedeelte en het bb gedeelte
 
Grote stevige gasten in een trainingspak ogen gewoon tokkie.
En ja, ik val daar ook onder.

Who cares.

Waar staat dat ik iemand in zijn gezicht een verlepte dikke tokkie wil noemen?
Wordt een beetje beu van bepaalde gasten die denken voor anderen. En dan denigrerend gaan lopen doen over de rest van het forum omdat je toevallig in de PL sectie post?
 
Grote stevige gasten in een trainingspak ogen gewoon tokkie.
En ja, ik val daar ook onder.

Who cares.

Waar staat dat ik iemand in zijn gezicht een verlepte dikke tokkie wil noemen?
Wordt een beetje beu van bepaalde gasten die denken voor anderen. En dan denigrerend gaan lopen doen over de rest van het forum omdat je toevallig in de PL sectie post?

+500. Had het niet beter kunnen verwoorden ries. Vroeger waren die pl mannen ook echt chill toen ze nog niet een eigen hok hadden. Nu is dat wel anders.
 
Geef iemand een eigen plek en alleen hun eigen waarheid telt. Beetje jammer. Zelfspot kennen de mgreste niet. Jarno zelf waarschijnlijk wel, anders had ie denk ik niet meegedaan. Voor die 1500 euro per week zal die het denk ik niet hoeven te doen. Gewoon humor een reus op schaatsen.
 
Ach ja het is allemaal wat...
Veel succes iig Jarno.
 
Geef iemand een eigen plek en alleen hun eigen waarheid telt. Beetje jammer. Zelfspot kennen de mgreste niet. Jarno zelf waarschijnlijk wel, anders had ie denk ik niet meegedaan. Voor die 1500 euro per week zal die het denk ik niet hoeven te doen. Gewoon humor een reus op schaatsen.
wtf verdient hij zo goed dat dit niet nodig is?
 
Jarno heeft iig wel een geil mokkel als partner
 
zimra altijd +92384858359959848933489894599
 
lol vinden jullie dat serieus een lekker wijf?
 
he verdorie je hebt me door hihihi :$:$ !!!!!!11!11!elf!!één!1!
 
Back
Naar boven