AndroidHealthClinic

sterkste man van nederland

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackalxl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
1.132
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
ik kom net van de sterkste man weer, naar jarno flikt et em weer hoor.
hij wint em met vlag en wimpel
 
Tom Jansen was ook zwaar goed bezig (3e geworden). Very impressive!
Maar Jarno blijft van een heel ander niveau.

Sjaak Ruska = 2e

Edwin hakvoort geblesseerd
Enne..nog een topper, met bijna kale kop ( naam ff kwijt ) ook geblesseerd helaas.

was tof :)
edit: Simon Sulaiman

Fouad Hsaini had een kicken fysiek zeg!
 
Van wat ik zo weet:
1. Jarno Hams
2. Sjaak Ruska
3. Tom Jansen :thumbs:
4. Dave Mossing
5. Geoffrey van Rangelrooy
6. Fouad Hsaini :thumbs:
7. Tom Vierstra
8. Hans Lolkema
DNF:
- Simon Sulaiman
- Edwin Hakvoort
- Siemen Swarts

Echt gaaf om te zien!! Tom Jansen heeft tegen de verwachting in super gepresteerd met een 3e plek en Fouad heeft nog een onderdeel gewonnen, het laatste, Conan's Wheel!
 
hoe had tom vierstra gedaan dan bij het 1 na laatste onderdeel apolon axle ofzo iets
 
jackalxl zei:
hoe had tom vierstra gedaan dan bij het 1 na laatste onderdeel apolon axle ofzo iets
Geen idee, 3 reps ofzo?
Jarno had er 6 en Tom Jansen 5, dat weet ik nog :)
 
Was dr ook net met Simon, jammer dattie geblesseerd raakte. Dave had IMO makkelijk boven Tom Jansen kunnen eindigen maar hij heeft de laatste onderdelen een beetje verkloot.
 
Gerard Duprie blijft toch de sterkste aller tijden.
 
oke

ooow ik lees al dat hij weer sterkste man is geworden,. hij is gewoon te sterk voor de rest :p VROOMSHOOP RULEZZZZZZZZZZZZ
 
ook Tom Jansen is een hele goede, helaas viel simon soulaiman geblesseeerd uit volgens my en Edwin hakvoort had ook wat... we zijn trots op jarno ..:D
 
vrhoop zei:
ooow ik lees al dat hij weer sterkste man is geworden,. hij is gewoon te sterk voor de rest :p VROOMSHOOP RULEZZZZZZZZZZZZ

heel "appart" dattie hier kampioen is maar in het buitenland alles verliest...
 
vrhoop zei:
ook Tom Jansen is een hele goede, helaas viel simon soulaiman geblesseeerd uit volgens my en Edwin hakvoort had ook wat... we zijn trots op jarno ..:D

Jansen is een kennis/collega van me.

Hij is de afgelopen 2jr ontzettend vooruit gegaan. In 2004 is hij geloof ik nog 11e bij de Sterkste Man geworden.

:thumbs:

Ik ruik serieuze concurrentie voor Jarno de komende 2jr..... ;)
 
Ja, die jongen was echt heel goed bezig. Zeker leuk om te zien.
 
Idd wel vaag dat Jarno het op internationaal gebied niet zo best doet.
 
Misschien door de onderdelen?
Hij schijnt nogal sterk te zijn in z'n schouders:
- Atlas Stones
- Boomstam Tillen voor max.
- Apollon Axle voor reps.
Ik heb geen car deadlift, power stairs of farmer walks gezien. Zou kunnen dat het hier wat mee te maken heeft ;)
 
Maar toch telt die Jarno in de wereld top niet echt mee. Toen Wouter en Berend mee deden was het nog wel is spannend maar die tijd is voorbij. Nu hebben we Marius.
 
Ik heb het net gekeken. Very impressive. Wat ik me altijd afvraag als ik die gasten zie, is of zij ook aan de anabolen hebben gezeten. Worden zij dan niet getest enzo of gaat het puur om de kracht en tijden?
 
Zonder iemand beschuldigend aan te wijzen. Ja, er wordt gebruikt, al heb ik geen bewijs of wat. Ik ben er iig van overtuigd, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zal gebruiken.
Wat ik me wel afvraag is, waarom er geen opwarm-mogelijkheid voor de atleten is. Een zeer slechte zaak! Niet verwonderlijk ook, gezien al die blessures.
 
haha

Jarno hams word wel Nederlands kampioen.. en bij de top doet die niet mee? uhm hij is immers wel west-europees kampioen geworden,.in Nederlands kampioenschappen is hij gwoon de beste dat bewijst die al een aantal jaren
 
ik bedoel het ook niet dat de anderen niet goed zijn... ik vind namelijk tom jansen en Edwin hakvoort ook goed, maar op hetmoment is jarno de beste , internationnaal misschien nog niet heel erg goed,, maar dat is de rest ook niet dus jarno is beste vn nederland, het maakt me niet uit wat jullie ervan vinden maar het is gister duidelijk geworden.. De man uit ons dorp;) is wel cool je ziet hem altijd bij de Voetbal enz
 
vrhoop zei:
Jarno hams word wel Nederlands kampioen.. en bij de top doet die niet mee? uhm hij is immers wel west-europees kampioen geworden,.in Nederlands kampioenschappen is hij gwoon de beste dat bewijst die al een aantal jaren

o.a omdat het ook een hoop met vriendjes politiek te maken heeft, hij krijgt de onderdelen al maanden van te voren te horen, zitten zijn sterkste onderdelen in etc.

Op internationale wedstrijden presteertie vrij slecht en verliestie ook geregeld van deelnemers waardie bij de sterkste man van Nederland van wint.

@Bas Hofkens: wat je net op rtl 7 hebt gezien was niet de sterkste man van nederland 2006 hoor:D...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven