MuscleMeat

Sterkste man van 't Hoekie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yip Doetze ik ben aanwezig.
Gelukkig ben jij daar!!
Want ik kan niet twee man begeleiden en ook nog eens foto's maken,ik heb dit afgelopen weekend gedaan in Zwitserland maar ben dan met zoveel dingen bezig,pffff dat ik het niet meer trek (alhoewel) moest ook nog de wedstrijd analiseren,maar ja ik doe dit eigenlijk al een paar jaar dus het valt wel eigenlijk mee.
maar ben blij dat jij daar bent dat geeft mij meer tijd om met de Boys bezig te zijn.
Mischien wordt het deelnemersveld nog wel aangesterkt ik ben in overleg met Adam Keep
5e sterkste man van de U.S.A. in de -105 klasse maar kracht van een Big-Boy,dus ik ben ik ben het wachten op antwoordt.
groetjes Roy.
Dank je dit lost veel op,vele handen maken minder werk.!!
 
Ik ben mischien aanwezig als toeschouwer, normaal ben ik in het weekend toch in Emmen dus....
Nu even uitzieken, gisteren flikkerde ik met DB's en al van het bankje, werd even niet goed.
 
ik ben zeker aanwezig half uurtje bij me weg:D:D en georganiseerd door mn begeleider!!:D
 
Ik schat in dat Bas Roessen hier hoog gaat eindigen als ik naar de onderdelen kijk, ben beniewd wat hij gaat squatten. Succes Bas
 
Laatst bewerkt:
Op een onderdeel kan je nooit een wedstrijd winnen!!!!
dat is les 1.
 
en wat is dan les 2 meester Roy??:)
 
ik zat eigenlijk te kijken naar alle onderdelen, daarom stond er ook als ik kijk naar de ONDERDELEN.:) :).

Niks kwaads hiermee bedoeld hoor
 
ik zat eigenlijk te kijken naar alle onderdelen, daarom stond er ook als ik kijk naar de ONDERDELEN.:) :).

Niks kwaads hiermee bedoeld hoor

Nee,tuurlijk niet!!
dat is wederzijds;)
@wacko dat die tweede les fluister ik je wel eens in je oren,zaredag als je komt kijken hahahahahahaaaaaa.....:D
 
Ben meer dan benieuwd hoe Jeroen Kamman het doet daar!!!
 
Ik kijk uit naar de confrontatie tussen:

JP (laatste tijd errug sterk),
Evert (toch mooi nummer 2 van NL),
Dave (weer blessurevrij?),
Fouad (het moet er toch eens van komen) en
Raymon (moet nu toch laten zien wat ie kan).

Maar waarschijnlijk zal ik het wel weer helemaal fout hebben. :o

Moeten we nog een gokje wagen met een krat bier (of 2) als prijs?
 
En mijn stadsgenoot RICHARD !
 
Ga jij mee Pat ?
 
@limbo
doe dat maar niet strx denken ze nog rare dingen als je in mn oor fluistert:P:P

maar we zien ons zaterdag dacht ik!!:D
 
gek da je bent:P:P

ik ga zo ff trainen bij mn nieuwe gym:P
 
Ik ben ook aanwezig. Ook om de jongens zo nu en dan advies te geven.
 
super jarno!!:D
 
Niet te veel coachen

Ik ben ook aanwezig. Ook om de jongens zo nu en dan advies te geven.

Jarno, doe maar ff kalm aan; Roy wil graag een winner coachen! Maar als JIJ je er in mengt...... :D
 
Back
Naar boven