AndroidHealthClinic

Sterkste man van 't Hoekie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1. Bas Roessen
2. Richard van der Linden
3. Jan Pieter Neuteboom
4. Dave Mossing
5. Maurice Hellenbrand
6. Robin Bos
7. Tom Vierstra
8. Fouad Hsaini
9. Evert Kreuze
10. Raymon Mercks
11. Jeroen Kamman


voorspel de uitslag en loop met de eer:P:P:D
 
1: Evert Kreuze
2: Raymon Mercks
3: Jan-Pieter Neuteboom
4: Fouad Hsaini
5: Dave Mossing
6: Bas Roessen
7: Richard van der Linden
8: Robin Bos
9: Tom Vierstra
10: Jeroen Kamman
11: Maurice Hellenbrand

ff toelichting op de nr 1 en 2.. ik schat dat t net een puntje gaat schelen tussen beiden?:D
 
1: Evert Kreuze
2: Raymon Mercks
3: Jan-Pieter Neuteboom
4: Fouad Hsaini
5: Dave Mossing
6: Bas Roessen
7: Richard van der Linden
8: Robin Bos
9: Tom Vierstra
10: Jeroen Kamman
11: Maurice Hellenbrand

Ik neem aan dat dit de juiste is? Nog ff wat kanttekeningen;
Evert heeft de laatste wedstrijden niet meegedaan.
Raymon moet zich nog bewijzen in het deelnemersveld.
JP is de laatste tijd erg sterk.
Fouad heeft zijn gewicht en lengte niet mee.
Dave is blessurevrij? Zo ja; winner!
Bas mag nog ff proberen.
Richard moet proberen te blijven ademhalen.
Robin mag ook nog ff proberen bij te blijven.
Tom is herstellende, dus een outsider.
Jeroen stapt eindelijk over van de C?
Maurice blijft onverspelbaar!

Dus wie o wie?
 
Hhahahahahahahaaaaaaaa 2 winners, en die coach ik ook,maakt niet uit wie wint maar een prijs neem ik mee hoop ik!!Wij gaan voor de prijzen,maar eerlijk gezegd durf ik morgen nergens mijn kop op te zetten,het kan allemaal alle kanten op,de jongens kennen mekaar door en door en zijn allemaal aan mekaar gewaagd.
Dus de vonken zullen er van af vliegen!!
Mischien fluistert Jarno mij wel iets in de oren!hihihiiii...
In ieder geval wij gaan voor de prijzen en het zal zich morgenavond uitwijzen.
het wordt wel een heftig dagje.
groetjes Roy
ik ga ff pitten moeten morgenvroeg vroeg weg hier vanuit het zuiden.
 
ik zie je morgen kerel!!!:D.. ik ga tegen half twaalf morgenvroeg weg:P:P
 
k snap niet wrom tom vierstra nou elke keer zo ondergewaardeerd wordt :( ....hij heeft al 2 x in de finale van sterkste man van NL gestaan en is dit jaar 4e geworden ....als ie meedoet top 3 ..... maar volgens mij doen robin en tom alleb wegens omstandigheden allebei niet mee
 
eindstand!!:D:D
ben net trug was een mega goede wedstrijd iedereen goed aan elkaar gewaagd!!:D

1:Bas Roessen
2:Evert Kreuze en Fouad Hsaini
4:Jan-Pieter Neuteboom
5:Geoffrey van Rangelrooij
6:Richard van der Linden
7:Dave Mossing en Raymon Mercks
9:Maurice Hellenbrand
10:Jeroen Kamman

Dave mossing begon extreem goed!! alleen raakte geblesseerd tijdens de Squat!! zonde!! hij had m kunnen winnen!!:D
 
Alweer heel mooie foto's helemaal top!
 
Ik vind sowieso dat het gister een heel leuk op gezette wedstrijd was. Hebben Senny en zn maatjes heel goed aangepakt!
 
Ik vind sowieso dat het gister een heel leuk op gezette wedstrijd was. Hebben Senny en zn maatjes heel goed aangepakt!

zeker,complimenten voor Senny en Hans .
leuke wedstrijd eindelijk een keertje wat andere onderdelen dan normaal en alles was ok geregeld zoals drank en eten.
En de scheidsrechters waren ook ok.
Dus eigenlijk een topwedstrijd,jammer dat ik net niet heb gewonnen;);)
 
gefeliciteerd mannen metjullie prestatie!!
 
ja bij deze nog maar eens gefeliciteerd!!:D..

heb ik gister ook al individueel gedaan:P:P

netjes opgezet de wedstrijd!!:D

en mooie fotos doetze!!:D
 
Bas roessen kampioen

Volgens mij voorspelde iemand hier dat Bas hoog zou eindigen.
kan iemand mij dan les 2 uitleggen. Maar tevens iedereen gefeliciteerd.
Nee,tuurlijk niet!!
dat is wederzijds;)
@wacko dat die tweede les fluister ik je wel eens in je oren,zaredag als je komt kijken hahahahahahaaaaaa.....:D
 
zeker,complimenten voor Senny en Hans .
leuke wedstrijd eindelijk een keertje wat andere onderdelen dan normaal en alles was ok geregeld zoals drank en eten.
En de scheidsrechters waren ook ok.
Dus eigenlijk een topwedstrijd,jammer dat ik net niet heb gewonnen;);)


Yep das altijd bitter. Maar het maakt allemaal deel uit van het grotere geheel denk ik dan maar. Van net niet winnen en fouten maken word je ook sterker. We zijn nog steeds goed op weg lijkt me, tis gewoon een kwestie van tijd.
 
De wedstrijd was super, ik was er ook bij als toeschouwer.
Hij was de powerlifters onder de deelnemers op het lijf geschreven, de grote 3 zaten erin.
De bak deadlift was ook nog eens verzwaard naar 350kg, wat het voor sommigen moeilijk, zo niet onmogelijk maakte om het gelift te krijgen.
Sommigen lag het bankdrukken dan weer helemaal niet, zoals Raymond Merxcs, altijd sterk, maar die hier maar 3 reps kon maken.
En moordend was de medley, met eerst 2x110kg timbers (deze waren nog easy voor de meeste deelnemers) over 20m, en vervolgens sledgepull met een slee van 250kg over 20m.
Die slee was een killer, want hij moest over ruwe betonnen klinkertjes getrokken worden, en voor de lichtere deelnemers (Bas, Fouad, Jeroen en Maurice) bijna onmogelijk.
Enkele deelnemers haalden hier de eindstreep niet.
Ik heb zelf ook nog dat ding 5m getrokken en kan zeggen, het is een echte afmaker, met elke ruk ging ie slechts centimeters vooruit.
Als laatste waren daar de stones, ook hier een spannende strijd, meerderen kregen de 160kg erop, maar niemand slaagde erin de 180kg op 1m hoogte neer te leggen.

Het was gewoon een hele zware wedstrijd, die het deelnemersveld eer aan deed, dat uit bijna de gehele Nederlandse top bestond (Alleen Jarno deed niet mee, maar gaf aanwijzingen en sprak de deelnemers moed in)

Nog speciaal Jeroen Kamman vermelden, die als C/B atleet toch maar even met de grote jongens meedeed bij zijn thuispubliek, ondanks de laatste plaats had hij hier een geweldige prestatie neergezet.

Het was een mooie dag en ik vond het echt leuk om bij een wedstrijd van dit kaliber aanwezig te kunnen zijn.

Niels, we meet wensday, dan gaat onze strijd losbarsten.
Roy, geef me op de donder dat het niet mooi meer is, als ik maar vooruit ga.
 
zeker tom!!:D:D.. coole gast ben je!!:D:D en je zult boven me eindigen maar ga je t moeilijk maken:P:P
 
Back
Naar boven