Fitness Seller

Sterkste Man van Zuid-Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IronSport

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
4.010
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
120kg
Op zondag 27 april wordt in Ulft de Sterkste Man van Zuid-Nederland georganiseerd.

De wedstrijd wordt gehouden op het Kerplein in het centrum van Ulft en begint om 14.00 uur.

Dit betreft een kwalificatievoorronde voor de finale van de Sterkste Man van Nederland. De beste twee atleten van deze kwalificatievoorronde zullen direct geplaatst zijn voor de finale van de Sterkste Man van Nederland die op 12 juli zal plaatsvinden op het buitenterrein van Discotheek Alcazar in Puttershoek.

Onderdelen:

1) Deadlift (herhalingen - 270 kg)

2) Vrachtwagentrekken (harnas pull met touw)

3) Wheel flip

4) Timberwalk (afstand)

5) Boomstam tillen (herhalingen - 100 kg)

Voor inlichtingen over de Sterkste Man van Zuid-Nederland kun je terecht bij Marcel Mostert, te bereiken per e-mail Marcel Mostert (IFSA).

Deelnemerslijst Sterkste Man van Zuid-Nederland:

1. Bas Roessen (Rotterdam)
2. Richard van der Linden (Hoofddorp)
3. Jan Wagenaar Scharnegoutum)
4. Jan Haaring ('s-Gravenzande)
5. Tom Jansen (Enschede) (reeds geplaatst)
6. Tolga Akturkoglu (Vlaardingen)
7. Siemen Swarts (Ommen)
8. Ben Peters (Capelle aan den IJssel)
9. Cees Varkevisser (Katwijk aan zee)
10. Arjan Voorburg (Vlaardingen)
11. Jan Pieter Neuteboom (Voorschoten)
12. Rick van der Torre (Vlaardingen)
13. Jeroen Kamman Hollandscheveld)
14. Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
 
doe je zelf niet mee, jp?

--edit

Wel dus, zag je er eerst niet bij staan. Ik kom wel kijken denk ik
 
11. Jan Pieter Neuteboom (Voorschoten)
 
Ik moet even kijken of ik vervoer kan regelen.. Wel grappig dat 'Zuid-nederland' in Ulft wordt gehouden.. Ik woon in zuid-nederland, maar ik vind Ulft niet echt bij de deur ;)
 
Veel succes met de voorbereiding mannen :thumbs:
 
Ulft waar ligt dat?:D

Zou wel willen gaan kijken.
 
270 kg op herhalingen.. Gekkenhuis!
 
hopen dat cees en richard zich nu plaatsen , dat zou wel top zijn
 
Hup Cees, hup Cees :D
 
Ulft ligt in Gelderland...
 
Ulft ligt in Gelderland...

Gelukkig; dan zijn we het daar over eens! :D Maar wel een eind weg en zoals men al zei; Hoezo sterkste man van ZUID Nederland?

Ik zal weer aanwezig zijn om foto's te nemen; gelukkig is het in de open lucht, en zoals het er nu uit ziet zal het heerlijk weer worden.

Voor de deelnemers van vorige week in Wierden heb ik een CD met foto's bij me. Dus als ik vergeet deze aan je te geven; spreek me gerust aan! CD's die ik over heb geef ik aan Jarno.

Als er nog anderen daar aanwezig zullen zijn die een CD met foto's van vorige week willen geef het dan vanavond nog even aan (en spreek me zondag aan) zodat ik er nog een paar bij kan branden. Er zijn geen kosten aan verbonden.
 
Dat is ongeveer hetzelfde als de Sterkste Man van West-Nederland in Den Helder! :p
 
Net terug met een halve zonnesteek. Man man wat was het druk zeg daar, de vrachtwagen konden we nauwelijks zien door de massa mensen. Gelukkig werd het toen iets rustiger en konden we aanmoedigen. Vooral, Bas, Richard en JP aangemoedigd.

Niet gebleven voor de prijsuitreiking omdat ik zware honger had en de mac lonkte maar Fouad had in ieder geval gewonnen, Richard v/d Linden en Jan Wagenaar zijn volgens mij nu ook gekwalificeerd voor de sterkste van NL.

Mooiste punten:

-JP met 11x275 deadlift! Super sterk JP!
-Fouad met 61m met 125 farmers. Toen ie voorbij de 60 liep wist ie dat ie ging winnen en stond ie nog gewoon tijdje te lachen voordat ie ze bij 61 neerzette.
-Richard die zijn handen helemaal kapot had gescheurd bij de Farmers maar die we helemaal erdoor heen hebben geschreeuwd tijdens de deadlift terwijl die verrekte van de pijn.

Leuke wedstrijd om te zien en ook een zware wedstrijd!
 
Tof voor Jan, hij heeft het ook verdient! Anders zou ie geloof ik wildcart krijgen oid.
 
hopelijk komen er van deze wedstrijden filmpjes :D
 
Geweldige wedstrijd

Het was inderdaad weer een geweldige (wed)strijd!

Jan Haaring heeft de einduitslag inmiddels al weer op de site:

...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...

1. Fouad Hsaini (45,5 ptn.),
2. Richard van der Linden (43 ptn.),
3. Jan Wagenaar (40,5 ptn.),
4. Jan Pieter Neuteboom (40 ptn.),
5. Bas Roessen (32,5 ptn.),
6. Jan Haaring (28,5 ptn.),
7. Tolga Akturkoglu (26,5 ptn.),
8. Arjan Voorburg (26 ptn.),
9. Rick van der Torre (16 ptn.),
10. Cees Varkevisser (15,5 ptn.) en
11. Jeroen Kamman (13 ptn.)

Voor foto's zie: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad weer een geweldige (wed)strijd!

Jan Haaring heeft de einduitslag inmiddels al weer op de site:

...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...

1. Fouad Hsaini (45,5 ptn.),
2. Richard van der Linden (43 ptn.),
3. Jan Wagenaar (40,5 ptn.),
4. Jan Pieter Neuteboom (40 ptn.),
5. Bas Roessen (32,5 ptn.),
6. Jan Haaring (28,5 ptn.),
7. Tolga Akturkoglu (26,5 ptn.),
8. Arjan Voorburg (26 ptn.),
9. Rick van der Torre (16 ptn.),
10. Cees Varkevisser (15,5 ptn.) en
11. Jeroen Kamman (13 ptn.)

Voor foto's zie: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Super :thumb:
 
Back
Naar boven