XXL Nutrition

Sterkste man/vrouw Ede 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik loop trouwens nergens te huilen over dat het niveau te hoog is hoor :P maar 200 squat is zwaar en vind het apart dat een 200 dl op reps genoemd word in 1 adem met 80kg log press bv. 80kg log press is best makkelijk (en ik ben geen goede presser) terwijl 200dl toch best moeilijk is
 
ik loop trouwens nergens te huilen over dat het niveau te hoog is hoor :P maar 200 squat is zwaar en vind het apart dat een 200 dl op reps genoemd word in 1 adem met 80kg log press bv. 80kg log press is best makkelijk (en ik ben geen goede presser) terwijl 200dl toch best moeilijk is

200 is een vrouwengewicht bij dl, nah :p
 
ik loop trouwens nergens te huilen over dat het niveau te hoog is hoor :P maar 200 squat is zwaar en vind het apart dat een 200 dl op reps genoemd word in 1 adem met 80kg log press bv. 80kg log press is best makkelijk (en ik ben geen goede presser) terwijl 200dl toch best moeilijk is

Ja 80kg is licht. Ik zei ook 90kg. Maar 80/85kg loglift op reps is eigenlijk voor "C" misschien wat geschikter. Dan zul je wat sterkere atleten hebben die rond de 10-12 reps uit komen en de wat zwakkere broeders die dan nog wel een paar reps kunnen maken. Dat is leuk. Veel lichter moet het zeker niet worden.
En vergeet niet dat de ene log de andere niet is. Een beetje log hoort een diameter van 30cm te hebben.
 
Back
Naar boven