AndroidHealthClinic

Sterkste man Zeeland

Bezoekers in dit topic

buurmannetje

Cool Novice
Lid geworden
23 feb 2011
Berichten
155
Waardering
6
Lengte
1m50
Massa
60kg
Zaterdag 3 september wordt er gestreden om de titel " Sterkste man Zeeland "

Adres; Oostweg In Biggekerke.

De onderdelen , truckpull - cardeadlift- super medley ( yoke, timber, tyre flip ) - keg loading - monster dumbbell - Iron Bitch .

Hoofd scheidsrechter - Ervin Katona. Meer info via Facebook en www.sterkstemanzeeland.nl

800_800_3_9_8_nl_sterksteman_zeeland.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de vrijheid genomen om je topic een beetje te editten ;)
Twijfel nog om deze, ik heb een uitnodiging gehad maar volgens mij is het niveau best hoog.
Heb je ook een deelnemerslijst buurmannetje?
 
Dank je Pirate, een definitieve deelnemerslijst is er nog niet.
 

Ja hoor, volledig.


Jij moet alleen even extra voorzichtig zijn bij de cardeadlift, timbers, tyre flip, keg loading, monster dumbbell en de Iron Bitch :D
 
Was een mooie wedstrijd, heel strak georganiseerd, met een sterk deelnemersveld! Ook mooi om te zien dat de focus lag op lekker zwaar, niet op eindeloze afstanden. Lekker eten ook!:D

Jammer dat we net voor aankomst autopech kregen en het begin en einde moesten missen. :(
 
Nice, uitslag?
Gewichten zijn ook niet bekend gemaakt in dit topic.
 
Nice, uitslag?
Gewichten zijn ook niet bekend gemaakt in dit topic.
Uitslag weet ik niet omdat we iets eerder weg moesten. Rick vd Torre was wel zwaar aan het domineren. Erg goed optreden van viking René Verbrugh ook.

Hopelijk heeft Buurmannetje later de resultaten.
 
Wouter Smit negende plek, winnaar op de truck pull, 15 punten totaal.
Jeffrey Bos achtste plek, 18,5 punt.
Tim de Jonge zevende plek, 21,5 punt.
Michiel Kodde zesde plek, 26 punten
Robert van Hout, vijfde met 28 punten
René Verbrugh, vierde met 38,5 punt, de winnaar van de Medley (Yoke, Timber, Tyre) én winnaar Iron Bitch
George Sulaiman (18 jaar en de zoon van...) derde plaats met 39 punten en ongelooflijk sterk!
Dennis Gort, tweede plaats, 41,5 punt
Rick van der Torre, eerste plaats, 42 punten en winnaar van Cardeadlift, Fusten laden en Monster Dumbell

Het was een mooie dag met mooie atleten!
Leuk dat ik jou en je vrouw nog even heb gezien, dj_phreak, volgende keer doen we een drankje.
 
Die iron bitch van René was erg sterk! :)
 
Wouter Smit negende plek, winnaar op de truck pull, 15 punten totaal.
Jeffrey Bos achtste plek, 18,5 punt.
Tim de Jonge zevende plek, 21,5 punt.
Michiel Kodde zesde plek, 26 punten
Robert van Hout, vijfde met 28 punten
René Verbrugh, vierde met 38,5 punt, de winnaar van de Medley (Yoke, Timber, Tyre) én winnaar Iron Bitch
George Sulaiman (18 jaar en de zoon van...) derde plaats met 39 punten en ongelooflijk sterk!
Dennis Gort, tweede plaats, 41,5 punt
Rick van der Torre, eerste plaats, 42 punten en winnaar van Cardeadlift, Fusten laden en Monster Dumbell

Het was een mooie dag met mooie atleten!
Leuk dat ik jou en je vrouw nog even heb gezien, dj_phreak, volgende keer doen we een drankje.
Ik ga zo hard trainen dat ik volgend jaar mee kan doen, dan achteraf gaan we aan de baco's! :D
 
Back
Naar boven