XXL Nutrition

Sterkste PRO-Hormone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Wat is het sterkste pro-hormone?

Wat is het grootste voordeel?

AS Kuur is meestal goedkoper dan pro-hormone (hangt van je AS kuur af) maar waarom zou iemand pro-hormone kuur doen?
 
Waarom een prohormoon kuur kan zijn omdat je dan zeker weet dat je echt spul hebt en geen fakes, je mag jezelf naturel noemen waar de meningen ook van verschillen.
Verder aangezien je met een lage dosering te werk gaat je ook minder kans hebt op bijverschijnselen. Echter wil je meer resultaat moet je meer dan de aangegeven hoeveelheid gebruiken en vermeerderd de kans op bijverschijningen.
 
Dus met pro-harmonen heb je ook veel "Harmoon" bijeffecten.
Thanx
 
Niet te krijgen in nl ! Maar transdermals zijn idd beste oplossing anders ergopharm 1 ad
 
iemand hier ervaringen met avants ONE+ transdermal?
 
is nergens meer te krijgen ook bardolino is er door heen. ze zijn nu ook illegaal in amerika. dus word het een homebrew maken.
 
bah hoopte dat bardolino ze nog had :/ heb zelf nog geen ervaringen met homebrew maken.. zal er eens naar kijken.
 
missch heeft 1fast400 nog wel super one+ mocht die uitverkocht zijn dan kan je gewoon ph gel en wat grammetjes bestellen
 
waar kan ik links vinden om zelf homebrew te maken ?
 
1fast400 ligt in america.. denk dat je vrij weinig kans hebt dat er iets van aankomt.
 
Dat d8 jij maar, moet je mike Mcandless ff een mailtje sturen, hijs de eigenaar dan verstuurt hij je de transdermal met een etiket van een fiacial toner erop
 
Hey Ik zie dat ze hier nog One+ hebben. Ik zie dat er staat dat het een gel is. Hoe gaat dat dan in godsnaam in ze werking. ( ja allemaal nieuw voor mij :D )
 
Smeer je op de dunnere huidvlakken bij je spieren, dus biceps of borst bijv. trekt via de huid de spieren in. werkt veel sterker als een oral. onder de prohormonen zou je het zo kunnen zien dat een transdermal (gel) een inject is en dus simpelweg veel sterker werkt als een oral
 
Is er iemand die dit al geprobeerd heeft?Klinkt wel interesant.
 
Juriaan zei:
Smeer je op de dunnere huidvlakken bij je spieren, dus biceps of borst bijv. trekt via de huid de spieren in. werkt veel sterker als een oral. onder de prohormonen zou je het zo kunnen zien dat een transdermal (gel) een inject is en dus simpelweg veel sterker werkt als een oral

ik zou die gel gewoon gelijk injecteren voor een nog beter opname :D
 
eddycaminos zei:
ik zou die gel gewoon gelijk injecteren voor een nog beter opname :D

haha zou misshcien een leuk experiment zijn :D. Eddy wil jij je lichaam beschikbaar stellen aan de wetenschap??

@juriaan: hij plakt er egt geen ander etiket op hoor.

Om ff ontopic te blijven:

Sterkste prohormoon: M1T (methyl 1 test)

ERG sterk, maar ook veel bijwerkingen. Je gebruikt een zeer lage dosis van 5-10mg per dag voor 2-3 weken en pakt er 8-9 kilo mee. Geen aanrader wat mij betreft omdat het veel bijwerkingen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
Sterkste prohormoon: M1T (methyl 1 test)

ERG sterk, maar ook veel bijwerkingen. Je gebruikt een zeer lage dosis van 5-10mg per dag voor 2-3 weken en pakt er 8-9 kilo mee. Geen aanrader wat mij betreft omdat het veel bijwerkingen heeft.
M1T is geen prohormoon!
Heel veel bijwekingen idd!

Wat betreft injecteerbare PH zou ik gewoon een injecteerbare vorm kopen bij een online winkel zouls designersupps.com, niet zomaar spul injecteren want de meeste ph zijn niet gemaakt voor injectie (meestal oraal of trandermaal)!
peace
J
 
Back
Naar boven